SHOW YOUR BRA!

25 Jul

Misschien dacht je laatst toen je in de stad liep en een meisje tegen kwam nog wel: “Volgens mij heeft ze niet door dat ze een doorschijnende top draagt, want je kan gewoon heel haar bh zien!” Dit was hoogstwaarschijnlijk de bedoeling, want dit is namelijk helemaal in! Draag je een lekker los blousje, een witte flodder top die licht doorschijnt of een fluo gekleurde top, waar je eigenlijk toch nog iets onder aan zou moeten, doe dat dan niet. Koop een mooie bh. Een kleurrijke onder een lichtere top, een zwarte onder een kleurrijke top, alles mag tegenwoordig. Ik vond enkele voorbeeldjes op Lookbook en Wehearit.

Ik vond niet echt het perfecte voorbeeld van wat ik zocht (een felle bh eronder), maar de eerste en de laatste van hierboven vind ik ook ontzettend vet.
Op het begin voel je je er misschien een beetje onwennig in, maar dat is net de truc om hier zelfverzekerd in rond te paraderen. Laat je zelfvertrouwen schijnen, zou ik zeggen!

Wat vind jij van deze trend?

12 Reacties to “SHOW YOUR BRA!”

  1. redhotjillypeppers juli 25, 2012 bij 10:14 am #

    Ik vind dit erg mooi als je slank bent en vrij kleine borsten hebt, anders wordt het volgens mij nogal snel ordinair.

  2. Marloes juli 25, 2012 bij 1:43 pm #

    Totaal niet mijn ding haha. Een bh hoeft niet zichtbaar te zijn, ik vind dat iets persoonlijks.

  3. Bertine juli 25, 2012 bij 6:23 pm #

    Verschrikkelijk ordinair! Snap niet dat dit trendy is!

  4. Myrthe juli 26, 2012 bij 5:20 pm #

    Ik zag het de laatste tijd wel vaker, maar ik weet niet goed wat ik er van moet vinden. Ik vind het op de foto’s nog wel gaan, maar toch vind ik het net zoals Marloes ook al zegt wat persoonlijks, dusja.

  5. liefsswaen juli 31, 2012 bij 8:51 pm #

    Ik vind het best mooi :) Maar dan moet ik eerst nog zo’n mooie blouse vinden ofzo :)
    Liefs, Swaen

  6. Caroline [DreamLoveLife] augustus 19, 2012 bij 9:45 pm #

    In de mode bladen vind ik het super mooi, maar zelf zou ik het nooit doen. Mede omdat ik mijn buik niet mooi vind.

    Maar ook denk ik dat je erg zelfverzekerd moet zijn, om bepaalde type mannen van je af te houden ;)

    Liefs!!

  7. Anne vdh augustus 25, 2012 bij 3:12 pm #

    Ik vind het mooi, maar alleen bij kleinere borsten. Anders vind ik het gauw te ordinair. Ik zou het zelf alleen nooit doen, ik ben nu zo van het ‘bloot’ bij mezelf zegmaar haha.

  8. Fashionthroughtravel september 7, 2012 bij 1:50 pm #

    Ik vind dit heel mooi! Mijn favoriet is de laatste foto, zo mooi!!

  9. Dorien september 20, 2012 bij 7:31 pm #

    Die crystal bra’s vind ik ZO mooi! Ik doe het zelf ook wel eens met een see-through bloesje, maar vaak valt het helemaal niet zo erg op als ik een huidskleur beha eronder doe, dus dat doe ik meestal wel :p

  10. glasmetwater oktober 28, 2012 bij 8:08 pm #

    Ik vind het echt heel erg leuk! Naar school zou ik het natuurlijk niet kunnen dragen, en in de buurt van mijn ouders natuurlijk ook niet zo 1,2,3, maar het is wel iets dat ik altijd leuk heb gevonden…

  11. Rachella januari 29, 2013 bij 8:47 am #

    Als je het goed doet, vind ik het leuk! X

  12. Tessa mei 19, 2013 bij 9:19 pm #

    Lieve bezoeker van Juicey. Dit is absoluut geen spam. Ik wil je graag via deze weg op de hoogte brengen dat Juicey niet meer bestaat. Misschien heb je dit zelf de afgelopen dagen al ontdekt. Juicey is tot mijn grote spijt door mijn host verwijderd. Maar niet getreurd. Ik heb inmiddels mijn eigen domein en het vervolg van Juicey lees je nu op TrendHunter.nl. Ik hoop je daar snel weer te zien, want ik vond je reacties altijd leuk om te lezen. Liefs,Tess

Geef een reactie

