It’s all about the print! #PRIMARK

22 Jul

Laats ontving ik deze schatjes in mijn mailbox. Ik heb het over de summer collectie 2012 van de Primark. Als ik aan de Primark denk, vliegen de volgende woorden voorbij: goedkoop, groot, mooie sieraden, minder goede kwaliteit van kleding, Luik, Eindhoven(?),… Ik heb laatst onze Primark in België, in Luik, nog eens bezocht en ben tot de conclusie gekomen dat ik iets meer into de kleding ben van deze winkel. Althans op dat moment, want er is een zeer wisselende collectie. Ik kocht wel twee leuke blousjes, voor veel te weinig geld en twee geweldig zittende broeken. Hier komt later nog wel een fotootje van. Maar even to the point, ik ontving deze foto’s in mijn mailbox van de zomercollectie 2012 van Primark UK en stond versteld.

Deze classy outfits vond ik jammer genoeg niet terug hier in de winkel. Er zitten ontzettend mooie items tussen als je het mij vraagt. Men laat de print overduidelijk spreken. De gouden print die je vaker ziet terugkomen, onder andere in foto 3 en 5, doet me een beetje denken aan gotische tierlantijntjes, vooral door de vele krullen en bochten die je in het motief terugvindt. Ook het laatste item is heel apart in print. Het combineert namelijk meerdere dierenprinten, zoals je duidelijk kunt onderscheiden op de broekspijpen van het jumpsuit (onder ander giraf en luipaard). Ook van de kleurrijke natuurprint zijn we nog niet vanaf. In de eerste outfit komen er zelfs vissen terug, en in de tweede geef ik je nog een voorbeeld van de traditionele bloemenprint die al een tijdje aanwezig is in de mode. Tot slot zie je kleurrijke schoenen ook overal terugkomen! Hier echter zonder print, maar in de Primark van België hadden ze ballerina’s met een kleurrijke indianenprint.

Wat vind jij van bovenstaande foto’s? En van ‘prints’ in het algemeen?

x Tine

3 Reacties to “It’s all about the print! #PRIMARK”

  1. Charlotte juli 22, 2012 bij 4:09 pm #

    I want it all! Echt supermooie dingen :)

  2. liefsswaen juli 22, 2012 bij 6:27 pm #

    Er zitten prachtige items bij! Wauw, ik wil er heen!
    Liefs, Swaen

  3. Jasmine juli 22, 2012 bij 8:33 pm #

    Mooie kledingstukken, de prints met tierlantijntjes op een blauwe achtergrond zijn prachtig maar ook de geometrische figuren in regenboogkleuren vind ik erg mooi!

Geef een reactie

