HEAVEN ~ Abercrombie&Fitch

20 Jul

Toen ik deze clip voor de eerste keer zag, was ik er helemaal weg van. Ik vond het al een geweldig liedje – ookal irriteert het na 10 keer luisteren – om één of andere reden word ik er altijd happy van. Het dat is voor mij zeker een argument om het een ‘goed liedje’ te noemen. Als het gedraaid wordt op een feestje, ga ik alvast helemaal uit mijn dak, maar wanneer deze hotties erop dansen… Wauw!

2 Reacties to “HEAVEN ~ Abercrombie&Fitch”

  1. Charlotte juli 20, 2012 bij 8:13 pm #

    Hahaa, ben het helemaal met je eens ;)
    Liefs,x

  2. Lise juli 21, 2012 bij 9:23 am #

    Hahaha, echt zo een zaaalig clipje en de boys zijn pretttttyyy!

Geef een reactie

