ROUND GLASSES

15 Jul

Een trend van deze zomer zijn zeker de ronde zonnebrillen. Je komt ze tegenwoordig overal tegen, zowel online als in de winkel, zowel in grote maten als met kleine glaasjes. Zelf heb ik ook een ronde zonnebril gekocht een tijdje geleden voor komende zomer. Ik was toen niet meteen helemaal overtuigd voor mijn gezicht, maar hij was in de solden, dus waagde ik het erop. Het is niet zo rond als op de tweede foto hieronder, maar eerder zoiets als op foto zes. Ik moet nog wel een beetje wennen aan mij met een ronde zonnebril, maar op zich vind ik het wel gaaf, dus kon ik hem niet laten liggen. Later show ik jullie mijn collectie zonnebrillen nog wel eens, eerst wat inspiratie van enkele coole lookbookers…

Hierboven zie je allemaal inspiratiepics van Lookbookers met ronde zonnebrillen. Zo’n rond brilletje als op de tweede foto vind ik persoonlijk echt het gaafst, maar dat staat jammer genoeg niet bij mijn gezicht vind ik persoonlijk. Het geeft een beetje een jaren sixties look, een echte golden oldie! Het is ook perfect voor op festivals of een stoere touch aan je outfit. Zoals je hierboven merkt kun je veel kanten op met een rond zonnebrilletje. Je kunt gaan voor een classy look, zoals de laatste foto, of eerder de stoerdere kant op zoals op derde.

Heb jij al een zonnebril met ronde glazen? Zo ja, ga je dan voor deze in klein formaat of spreken de grote je meer aan?

x Tine

Eén reactie to “ROUND GLASSES”

  1. Sophie juli 16, 2012 bij 11:03 am #

    ik hou ervan! ik heb zelf een paar en ik draag ze het liefst van al mijn zonnebrillen (:

    xoxo

Geef een reactie

