CATCH YOUR DREAM

12 Jul

Dromenvangers, je komt ze tegenwoordig echt overal tegen. Al een hele tijd geleden kocht ik een dromenvanger ketting in de H&M. Deze is momenteel een beetje verminkt, want zowat alle veertjes zijn eraf gevallen, maar dat ga ik proberen te maken. Het dromenvangersymbool komt namelijk weer overal terug. Het geeft – voornamelijk op sommige shirts – een echt jaren sixties effect. Een tijdje geleden kocht ik oorbellen in de vorm van dromenvanger. Ze kostten 9 euro bij de Six, en ik kon ze echt niet laten liggen. De eerst volgende afbeelding is er eentje van dit nieuwe paar. Het is de eerste keer dat ik zo’n gewicht aan mijn oren hang, want eerlijk gezegd wegen ze best wel wat, maar dat zal wel wennen.

Ik hoop nog een coole dromenvanger-ketting tegen te komen zoals op de laatste foto. Wauw, wat vind ik die vet! Ook letterlijk op een T-shirt gedrukte dromenvangers vind ik iets hebben zoals op de zesde afbeelding. Een tattoo in die vorm zou ik waarschijnlijk niet snel zelf laten zetten, maar vind het opzich wel gaaf bij iemand anders. Ja, na de bolletjes/strepen, gevolgd door bloemetjes, en natuurlijk de sterretjes niet te vergeten, vind ik de dromenvanger helemaal geweldig.

Wat vind jij van dromenvangers in de fashion? Heb je zelf iets van deze trend?

x Tine

9 Reacties to “CATCH YOUR DREAM”

  1. Judith juli 12, 2012 bij 11:31 am #

    ik heb zelf ook een dromenvanger boven mn bed. een ketting hiervan lijkt me wel wat! XO

  2. Emilia juli 12, 2012 bij 12:12 pm #

    Leuk! Bij de wereldwinkel verkopen ze ook hele kleine dromenvangertjes, die zou je zelf aan een ketting kunnen hangen :). X

  3. Nina juli 12, 2012 bij 12:27 pm #

    Ik vind het echt super en een vriendinnetje heeft een tattoo.

  4. liefsswaen juli 12, 2012 bij 4:00 pm #

    Ik vind ze er zo mooi uitzien, ik had eerst ook van die dromenvangeroorbellen, maar helaas vielen de veertjes er uit..
    Liefs, Swaen

  5. sofie juli 12, 2012 bij 6:32 pm #

    Echt superleuke trend! Ik heb zelf oorbellen en een ketting in de vorm van een dromenvanger :) De ketting komt trouwens gewoon uit de Zeeman (was nog geen €3!) en hij is nog altijd niet kapot (: ♥

  6. LAURA juli 12, 2012 bij 8:46 pm #

    Erg leuk! Al mis ik de foto van Floor van de fotobattle erbij ;)

  7. Luna juli 13, 2012 bij 11:10 am #

    Ik vind ze echt super super leuk. Staat zo avondtuurlijk :). Ik vind vooral die tweenalaatste ketting mooi, die is ook wat bescheidener! X

  8. Leila in wonderland juli 15, 2012 bij 11:29 am #

    Super leuk!
    Liefs, leila in wonderland

  9. Juudith/Watevahdude juli 15, 2012 bij 2:34 pm #

    Als oorbel en ketting vind ik hem echt heel leuk!!

Geef een reactie

