2 WEEKS OF SUNSHINE #Curaçao

11 Jul

Ondertussen alweer veel te lang geleden – wat gaat de tijd toch snel – nodigde mijn vriendin, Fleur, me uit om samen met haar gezin de trip naar Curaçao te maken. Zij groeit daar half op, want zowat elke vakantie trekken ze er wel heen, en voor mij was het dan ook een grote eer dat ik mee mocht. Ik zal haar en haar gezin er altijd dankbaar om blijven, want ik vond het geweldig om eens iets helemaal anders te zien als de zee en bergjes hier in de buurt. Ik heb me die week dan ook ontzettend vermaakt. We maakten uitstappen naar een heleboel verschillende stranden. De zee leek echt letterlijk steeds blauwer te worden, de stranden witter en witter en ik steeds bruiner en bruiner (haha).

Bovenstaande foto’s zijn allemaal door Fleur of mij gemaakt, met uitzondering de laatste. Deze is van één van de feestjes waar we die weken heen waren geweest. Er ging voor mij die twee weken echt een nieuwe wereld open. Hoe mooi alles daar was, daar kon ik eerst alleen maar van dromen. Het was echt zo de voorstelling die je maakt bij een onbewoond eiland, maar dan met mensen. Het is tot nu toe mijn favoriete vakantie!

x Tine

9 Reacties to “2 WEEKS OF SUNSHINE #Curaçao”

  1. liefsswaen juli 11, 2012 bij 10:42 am #

    Wauw, wat moet dat een heerlijke vakantie zijn geweest, prachtige foto’s!
    Liefs, Swaen

  2. Nina juli 11, 2012 bij 12:18 pm #

    Wat een heerlijke foto’s!

  3. sofie juli 11, 2012 bij 12:27 pm #

    Superleuke foto’s, ziet er heerlijk uit! Ik ben juist terug van Lloret de Mar en dat was ook echt zalig :) ♥

  4. Emilia juli 11, 2012 bij 1:04 pm #

    Gave foto’s zeg, Curaçao lijkt me echt geweldig!

  5. Josephine juli 11, 2012 bij 5:55 pm #

    Ah, het ziet er echt geweldig uit!

  6. Marloes juli 11, 2012 bij 6:13 pm #

    Curacao lijkt me echt mooi! :D Hele mooie foto’s!

  7. Flo juli 11, 2012 bij 8:16 pm #

    Heerlijk, Curacao! De zee is daar zo prachtig blauw! Leuk ook, een vriend van mij werkt bij Bermuda :) xx

  8. Judith juli 11, 2012 bij 9:30 pm #

    Wat een mooie foto’s! Ik ben jaloers!! Xo

  9. Juudith/Watevahdude juli 12, 2012 bij 8:25 am #

    Ahhh wat heeeeeerlijk zegg!! Ik wil der ook heeeen! hihi!!

Geef een reactie

