Rubbere laarzen – Ilse Jacobsen

11 Apr

Wanneer je aan Ilse Jacobsen denkt, word je natuurlijk meteen gelinkt aan haar rubberlaarzen en regenjassen. Ze besloot haar eigen ideale laarzen te ontwerpen omdat ze de standaard rubberlaarzen maar niks vond. Haar fashionlabel ‘Jets’ biedt tevens ook nog allerhande accessoires en kleding, maar ze staat meer bekend om haar rubberboots en ik kan volledig begrijpen waarom dat zo is. Hier enkele plaatjes van haar creaties:

Deze rubberlaarzen – met de veters op de voorkant – zijn haar bekendste creaties. Ze zijn allemaal handgemaakt en bestaan uit 100% rubber. In de binnenkant bevindt zich ook een katoenen voering voor een warm en zacht draagcomfort. De laarzen kunnen het hele jaar door gedragen worden: in de winter als een echte snowboot en in de rest van het jaar als een praktische en fashionable laars.

Deze rubberlaarzen doen mij (en jullie waarschijnlijk ook) vooral denken aan Hunters. Ik vind deze rubber boots van Ilse Jacobsen zelfs nóg leuker dan de welbekende Hunters. De veters geven deze laarsjes iets vrouwelijks waardoor er meer vrouwen worden aangetrokken. Je hebt ze zowel in de lange, als korte en middellange variant. Je kunt ze ook gemakkelijk dragen op een festival. Mijn favorieten zijn de korte rode laarsjes én de lange zwarte laarzen.

Wat vind jij van deze creaties van Ilse Jacobsen?

17 Reacties to “Rubbere laarzen – Ilse Jacobsen”

  1. Sam april 11, 2012 bij 10:17 am #

    Ohhh wow, I am loving these boots and in such fun colours! they will perfect for our rainy winter days.

  2. Cherel april 11, 2012 bij 10:37 am #

    Het is niet iets voor mij ;)
    xoxo

  3. Marieke april 11, 2012 bij 10:41 am #

    Leuk, ik vind vooral de laatste mooi!

  4. Esmay april 11, 2012 bij 12:02 pm #

    Ben er toch niet zo’n fan van! :)

  5. sophie april 11, 2012 bij 1:21 pm #

    omg die laatste zijn zó leuk!
    xoxo

  6. heleeena april 11, 2012 bij 3:12 pm #

    Heeeel leuk!

  7. redhotjillypeppers april 11, 2012 bij 3:36 pm #

    Ze doen me een beetje aan Dr Martens denken ! :)

  8. Charlotte april 11, 2012 bij 4:30 pm #

    Kende ze ook al, vind ze echt leuk!
    Liefs,x

  9. Lonneke van Fashionskills april 12, 2012 bij 7:09 pm #

    Dti zijn nou leuke regenlaarzen! :) Ik kende ze nog niet.

  10. glasmetwater april 13, 2012 bij 9:54 am #

    Heel erg leuk! Zelf zou ik denk ik gaan voor de korte versie of de gewone hunters haha :)

  11. Fashionthroughtravel april 13, 2012 bij 6:01 pm #

    Heel mooie creaties! Mijn favoriteten zijn de grote laarzen in zwart en rood!

  12. Celien april 13, 2012 bij 8:20 pm #

    waw, superleuk!
    Ik heb net een nieuwe blog, zou je eens willen kijken?

    lookingforanoutfit.blogspot.com

  13. DictatesofFashion april 15, 2012 bij 7:24 pm #

    Ik vind ze echt leuk, vooral die laatste :-)! En Hunter’s vind ik ook wel leuk :-)

  14. Lyanne april 16, 2012 bij 2:57 pm #

    Het ziet er leuk uit, maar is denk ik niets voor mij. :)

  15. Nina april 16, 2012 bij 3:01 pm #

    Ze zijn echt super leuk!!

  16. Toma Muznikaitė april 25, 2012 bij 8:09 pm #

    those are super cool!!

Geef een reactie

