DKNY Sweet Delicious

10 Apr

Iets wat niemand aan zich voorbij laat gaan op het vliegveld, is elk parfum in de shop uitproberen. Zo gingen ook Fleur en ik aan de slag tijdens onze heenreis naar Curaçao. Vooral Fleur weet zich hier altijd een weg te banen door de vele parfums, en doet altijd een paar leuke ontdekkingen. We hadden het opzich nog best snel gezien. Toen we een kleine week later door de stad van Curaçao liepen, gingen we weer een parfumerie binnen. Er stonden, naast de tal parfums, crèmes etc, ook enkele schattige nepcupcakes. Deze hoorden bij de nieuwe geuren van DKNY Sweet Delicious.

Ik had de geuren op het vliegveld al geroken, maar hier had je toch snel de neiging dit nog eens te doen. Er stonden cupcakes in de drie verschillende kleuren: roze, groen en geel. De groene was mijn persoonlijke favoriet. Hij rook lekker zoet en fruitig. Vooral een limoenaccent kun je er makkelijk in onderscheiden. Persoonlijk ben ik helemaal weg van alle DKNY-appeltjes. Hier in Curaçao heb je het geluk dat heel wat dingen wat goedkoper zijn, ten opzichte van de prijs in Europa. Zo kocht ik alvast een wash van de 3-stapsforumule van Clinique voor slechts 12 euro!

Hebben jullie deze parfum al eens geroken?

14 Reacties to “DKNY Sweet Delicious”

  1. nathalia april 10, 2012 bij 5:04 pm #

    Ik denk dat ik één uit de oude collectie thuis heb liggen, ik heb namelijk een rode.
    Ik vind het echt heerlijke geuren!
    Ik hou van parfums testen tijdens het wachten op een vliegveld haha.

  2. sweetcupcakebeauty april 10, 2012 bij 5:30 pm #

    Ik vind het al leuk dat ze op cupcakes geïnspireerd zijn ^^

  3. Myrthe april 10, 2012 bij 6:24 pm #

    Hmm, dit lijkt me echt een heerlijk parfum! Alleen al de verpakking vind ik super, wow!

  4. Hanna april 10, 2012 bij 6:25 pm #

    aaah die cupcakes! echt leuk!
    liefs!

  5. Elien april 10, 2012 bij 6:29 pm #

    ziet er leuk uit!

  6. Charlotte april 10, 2012 bij 6:55 pm #

    Superleuk!!!

  7. Cherel april 10, 2012 bij 6:55 pm #

    Ik ben erg benieuwd naar de geuren!
    xoxo

  8. Marloes april 10, 2012 bij 7:53 pm #

    Ik heb ze nog niet geroken, maar ben wel van plan om dat eens heel snel te gaan doen! Ik ben gek op DKNY parfums!

  9. Sam april 11, 2012 bij 12:46 am #

    Cupcakes and sublime scents! Sounds heavenly…I can’t wait to smell this version, I’ve liked all the rest of the DKNY Delicious range.

  10. Nina april 11, 2012 bij 9:06 am #

    Wat leuk zeg!!

  11. sophie april 11, 2012 bij 4:31 pm #

    12 euro voor de hele clinique set?! Wauw dat is voordelig! hier betaal je er zo’n 100 euro voor ;o
    xoxo

  12. Lise april 12, 2012 bij 5:41 pm #

    Die parfums ruiken inderdaad echt super!

  13. Celien april 14, 2012 bij 1:39 pm #

    Ik heb enkel het groene en roze appeltje van de vorige parfums,
    ze ruiken zo lekker!

    http://searchingtheothersideoflife.blogspot.com/

Geef een reactie

