THE IDEAL BIKINI

9 Apr

Bijna is de tijd aangebroken dat we weer stevig opzoek moeten gaan naar de ideale bikini. Deze zoektocht is niet altijd even gemakkelijk en bij sommigen vraagt dit heel – maar dan ook heel – veel geduld. Tine heeft – voordat ze naar Curaçoa vertrok – erg lang gezocht naar enkele bikini’s om mee te nemen. Als ik in winkels of op webshops naar bikini’s zoek, vind ik er meestal ook geen. Daarentegen, als ik op Lookbook ga kijken kom ik tal van leuke & speciale bikini’s tegen.

Buiten dat dit opzich al supermooie foto’s zijn, worden er ook nog eens hele leuke bikini’s gedragen. Ze weten ze ook telkens weer mooi te combineren tot een echt zomers plaatje. Dit doen ze aan de hand van een tailleshort, blousje, luchtig vestje, enz. Na het zien van deze foto’s krijg ik nóg meer zin in de zomer!

Een aantal van deze bikini’s komen gewoon van de H&M, maar er komen er ook heel veel van onbekende winkels. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren vooraleer ik mijn ideale bikini heb gevonden, ik ben zo’n slechte koper op gebied van bikini’s en andere zomerse must-haves. Daarom ben ik ontzettend blij dat ik toch al een strooien hoedje heb gevonden. Onlangs keek ik bij de webshop van Pull&Bear en daar hebben ze ook nog een hot hoedje, klik hier.

Heb jij al een leuke bikini weten te vinden? Zo ja, waar?

14 Reacties to “THE IDEAL BIKINI”

  1. Stephanie april 9, 2012 bij 1:37 pm #

    Wat een leuke post weer! Mooie foto’s/inspiratie :)
    Ik heb er 2 van Victoria’s Secret en 1tje nog van vorig jaar H&M.
    De New Yorker heeft opzich ook leuke bikinis, ik zou daar eens kijken als ik jou was.
    XX

  2. Myrthe april 9, 2012 bij 2:03 pm #

    Wat een superleuke bikini’s! Die met bloemetjes zijn zo leuk :)

  3. mysupersweetlife april 9, 2012 bij 2:15 pm #

    Ik heb mijn bikini bij de bon prix besteld! Maar als ik bovenstaande foto`s zo zie moet ik nog wel heel hard gaan trainen voor mijn lichaam bikini proof is!
    Liefs

  4. Tedje april 9, 2012 bij 2:24 pm #

    Ik heb nog geen bikini voor deze zomer, ik moet nog even opzoek!

  5. Sam april 9, 2012 bij 4:37 pm #

    Hiya, this is such wonderful summery seaside inspiration! A pair of shorts is really a casual chic addition to a bikini top

  6. Josephine april 9, 2012 bij 5:27 pm #

    Ik ben nu al op zoek naar een leuke bikini! Ik vind dat hoedje echt superleuk <3

  7. Hanna & Christel april 9, 2012 bij 5:33 pm #

    Ik vind die laatste leuk! (ik heb hem in het zwart)
    En in badpak vorm:D:D

    <3

  8. Lonneke van Fashionskills april 9, 2012 bij 6:19 pm #

    Ik vind de achtste heel leuk! Liefs.

  9. Cherel april 10, 2012 bij 6:59 am #

    Ik vind de laatste erg leuk!
    Ik heb een bikini van de H&M een een monokini van de Wehkamp volgens mij…
    xoxo

  10. Fashionthroughtravel april 10, 2012 bij 7:16 am #

    De twede, de vierde en de laatste badpakken zijn mijn favorieten!
    Ik heb super mooie badpakken bij Calzedonia en bij Women’s Secret gevonden!

  11. Hanna april 10, 2012 bij 9:45 am #

    amazing pictures :)

  12. Swaen april 10, 2012 bij 3:45 pm #

    Morgen zal ik op jacht gaan naar een nieuwe bikini. Ik wil graag een bandeau bikini, die heb ik eigenlijk nog nooit gehad. Hopelijk vind ik wat! Ik wil in elk geval kleur :)
    Liefs, Swaen

  13. phuong april 10, 2012 bij 5:23 pm #

    de laatste is super leuk

    Travel in Style

Geef een reactie

