GLADIATOR HEELS

8 Apr

Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog eens gebruik heb gemaakt van lookbook, dus bij deze: ik wil jullie graag enkele mooie gladiator heels laten zien. Ik heb er énorm veel foto’s van gevonden op lookbook. De leukste heb ik geselecteerd en op een rijtje gezet en deze foto’s zou ik graag met jullie willen delen. Wij zijn alvast helemaal blown away van deze trend en we zullen je laten zien waarom!

Deze high heels zijn stuk voor stuk prachtige exemplaren. Zonder hak zijn ze natuurlijk ook heel leuk & erg populair voor de zomer die eraan komt (zie foto 1). De gladiator heels zijn makkelijk te combineren bij tal van outfits voor elke gelegenheid: onder een oogverblindende jurk bij een galabal (misschien nog een ideetje voor mijn galabal), onder een korte short in de zomer, onder een lange wijde & losse broek (foto 8) of onder een maxi/mini rok of jurk voor in de zomer. En er zijn natuurlijk ook nog vele andere mogelijkheden.

Mijn favorieten is de eerste foto met de gladiator sandaaltjes en de hakken op foto vier en zeven. Ik vind gladiator heels vooral in de het zwart erg leuk omdat ze dan beter tot hun recht komen.

Wat vind jij van gladiator heels?

18 Reacties to “GLADIATOR HEELS”

  1. Hafsah. april 8, 2012 bij 4:03 pm #

    I love gladiator heels! <3 xloves.

    ps; doe je al mee met myn give-away?
    je kan 3 schattige sieraden winnen!

  2. Yak Man april 8, 2012 bij 4:09 pm #

    Leuk! Ik zag ze een paar jaar geleden ook al, alleen mijn voeten zijn te smal er voor, dus dat ziet bij mij er jammer genoeg niet leuk eruit :(

  3. sofie april 8, 2012 bij 5:00 pm #

    Zo leuk! Ik heb zo’n paar sandalen, maar helaas kan ik ze niet vaak aandoen omdat er geen steunzolen in gaan :( ♥

  4. WeLoveImperfection april 8, 2012 bij 5:27 pm #

    Ik vind dit echt zulke mooie hakken!
    xoxo

  5. Christel&Hanna april 8, 2012 bij 5:44 pm #

    oeh we zijn fan en je kan altijd zulke mooie inspiratie vinden op lookbook :D

  6. Elana april 8, 2012 bij 6:38 pm #

    Hm, ik ben er zelf niet zo’n fan van, maar bij sommige mensen staat het inderdaad heel leuk!
    Liefs,
    xx

  7. Hanna april 8, 2012 bij 7:40 pm #

    ik heb ze zelf! maar dan zonder de heels, haha. ze zijn zo leuk, en je kunt ze girly óf stoer combineren (ikzelf ga altijd voor girly haha). ze staan echt overal bij en ik ben er gewoon heel blij mee! wat ik er ook leuk aan vind is dat bijna niemand ze heeft en ik houd wel van een beetje out-standing (:
    liefs!

  8. Call me M april 8, 2012 bij 8:17 pm #

    I definitely prefer the heeled version of the gladiator shoes, than the flat one!
    Thank you for your comments on my blog!

  9. mysupersweetlife april 8, 2012 bij 8:30 pm #

    Ik vind ze echt prachtig!
    Liefs

  10. Fashionthroughtravel april 8, 2012 bij 8:35 pm #

    Een prachtend trend!
    Mijn favoriet is de eerste look!

  11. Cherel april 8, 2012 bij 9:22 pm #

    Ik vind het super leuk!
    xoxo

  12. Lise april 9, 2012 bij 7:49 am #

    Echt een leuke trend :)

  13. Josephine april 9, 2012 bij 9:35 am #

    Jaaa, ik vind ze heel tof!

  14. Marloes april 9, 2012 bij 11:16 am #

    Mooi! x

  15. Charlotte april 9, 2012 bij 11:32 am #

    Ik vind ze ook echt superleuk!
    Liefs,xx

  16. deijsprinses april 9, 2012 bij 12:17 pm #

    Ik heb er en wil er nog. Stoer en sexy ;)

  17. Christy april 25, 2012 bij 7:43 pm #

    Is dat meisje van de laatste foto een blogger? en zo ja, wat is haar naam???

Trackbacks/Pingbacks

  1. Gezocht #2 « Thefacts-margarita - april 9, 2012

    […] deze post: https://thebloggingsisters.wordpress.com/2012/04/08/gladiator-heels/ Moest ik natuurlijk iets toevoegen aan mijn verlanglijstje. Ik heb al een tijdje gezocht hiernaar, […]

Geef een reactie

