PROM AT HIGH SCHOOL #1

7 Apr

Eindelijk is het zover: dit jaar mag ik (vergezeld door een date!) voor de eerste keer naar het Galabal van onze school. Bij een galabal hoort natuurlijk een deftige en oogverblindende jurk met high heels en als golden touch (ideetje van onze school) enkele gouden sieraden. Een gepaste en originele jurk vinden is zelfs nóg moeilijker dan een date ha-ha.

Omdat ik graag op de zaken vooruit loop, wil ik nu alvast een jurk kopen zodat ik zeker niet zonder zit op de dag zelf. Als ik op het laatste nippertje nog ergens een galajurk moet scoren, loopt dit meestal mis: ik kan NIET kopen onder druk. Daarom besloot ik om alvast opzoek te gaan naar een plan B voor een galajurk. Dit wil dus zeggen dat ik – als ik naast mijn plan B jurk – geen andere jurk vind, ik met mijn plan B jurk ga. Dan heb ik toch een nieuwe jurk die ik leuk vind.

Hierboven zie je de jurk die ik in gedachte heb. De jurk is van de Zara en kost maar €29.95. Dit wil ook wel zeggen dat er veel andere meisjes kunnen rondlopen met dezelfde jurk omdat de jurk van de Zara is. Daarom is het ook mijn plan B. Ik vind vooral de kanten details en de 2 gaten onder het kant de jurk een erg speciale touch geven.

Ik heb de jurk al gepast in maat M, maar deze was helaas een beetje te kort voor mij. Dus ben ik verder opzoek gegaan naar een L. Deze heb ik helaas nog nergens kunnen vinden. Als jij weet waar ik dat maatje nog kan vinden, let me know! Zelfs op de webshop verkopen ze enkel een S.

De hakken zijn ook van de Zara. Ik weet niet zeker of dat mijn definitieve high heels zullen worden, maar zo krijgen jullie een idee van mijn volledige plan B outfit.

Wat vind je van deze jurk? Waar kocht jij jouw galajurk?

23 Reacties to “PROM AT HIGH SCHOOL #1”

  1. Myrthe april 7, 2012 bij 10:20 am #

    Wauw, wat een mooie jurk! Jammer dat je de jurk niet kunt krijgen in jouw maat, hopelijk kun je ‘m binnenkort ergens vinden!

  2. sofie april 7, 2012 bij 11:03 am #

    Erg mooi kleedje! Ik snap best dat je die als back-up neemt, lijkt me ongelooflijk vervelend als er meerdere mensen hetzelfde aanhebben! Ik zou echt niet weten waar je een mooi galakleedje kan vinden, helaas doen wij hier op school niet aan gala’s… Echt jammer! ♥

  3. redhotjillypeppers april 7, 2012 bij 11:11 am #

    Mooi kleedje ! Kan je het niet online bestellen ?

    • thebloggingsisters april 7, 2012 bij 11:17 am #

      Op de webshop van Zara hebben ze de jurk enkel in maat S, dus helaas.. maar ik blijf zoeken! :)

  4. mysupersweetlife april 7, 2012 bij 11:26 am #

    Leuk jurkje. Ik heb alleen nooit zon moeite met het vinden van een leuk jurkje. Ik weet zelf nu al welk jurkje ik aan wil naar de examenuitreiking. Deze moet ik helaas nog wel kopen!
    Liefs

  5. Stephanie april 7, 2012 bij 12:39 pm #

    Ziet er erg mooi uit! Balen dat je je maat niet kan vinden.. Kan je niet langs een Zara winkel en vragen of zij een vestiging dicht in de buurt kunnen bellen en vragen of zij hem wel hebben? De schoenen zijn ook mooi, wordt een top outfitje!
    Ik heb destijds mijn gala jurk gekocht bij Topshop, maar ik denk dat zij nu vooral zomerachtige jurkjes verkopen.
    Succes ermee! XX

  6. Sam april 7, 2012 bij 12:57 pm #

    Hi dear, are you considering getting that gorgeous black dress? love the bits of lace in it, its girly and still edgy. The heels are a perfect match.

  7. sweetcupcakebeauty april 7, 2012 bij 1:09 pm #

    Die combinatie is vast heel mooi! :D

  8. Joycelysanne april 7, 2012 bij 2:37 pm #

    wauw, heel leuk jurkje!

  9. Elien april 7, 2012 bij 4:57 pm #

    wat een leuk jurkje!

  10. Marloes april 7, 2012 bij 5:30 pm #

    Ik persoonlijk vind het jurkje voor een gala niet heel bijzonder, maar zoals ik al lees is het je plan B dus hoop dat je een fabulous jurk gaat scoren!

  11. fabienne april 7, 2012 bij 5:47 pm #

    Oh die schoenen zijn keimooi!
    ik zou ze kopen!

  12. dewi april 7, 2012 bij 6:55 pm #

    leuk zo’n gala! die jurk is mooi! succes met je zoektocht! ;)

  13. Hanna april 7, 2012 bij 7:37 pm #

    hij ziet er prachtig uit met dat kant! liefs.

  14. Josephine april 7, 2012 bij 9:27 pm #

    Aaah wat een leuk jurkje en schoenen!

  15. Cherel april 8, 2012 bij 10:13 am #

    Ziet er erg mooi uit!
    Jammer dat hij niet in je maat is..
    xoxo

  16. Lise april 8, 2012 bij 12:14 pm #

    Echt een leuk jurkje! Hopelijk heb je hem nog in je maat dan!

  17. Lotte april 8, 2012 bij 12:40 pm #

    Superleuke jurk!

  18. heleeena april 8, 2012 bij 1:22 pm #

    Ik vind de jurk wel heel leuk, alleen ik ben nooit zo van het kant enzo.
    Zelf heb ik echt nog nooit een gala gehad, alleen bij de diploma uitreiking heb ik een mooie jurk gekocht. Ik wilde hem dus écht niet bij de Zara of H&M kopen omdat ik ook bang was dat iemand anders er ook mee zou lopen. Op ASOS heb ik een hele mooie gevonden, maar volgens mij heb ik daar geen foto van.. Het was een best strakke one-shoulder dress met nude en zwart en aan dat stuk van mijn schouder zat een bandje voor om je nek zegmaar. Vind het echt stom dat ik er geen foto van heb!

    • thebloggingsisters april 8, 2012 bij 1:42 pm #

      Inderdaad, zonde dat je er geen foto van hebt! Toch bedankt voor de tip, ik zal ASOS eens checken zodadelijk! :)

  19. Jenny april 8, 2012 bij 2:01 pm #

    oh ik vind hem super mooi!

  20. Charlotte april 8, 2012 bij 2:54 pm #

    Echt een hele mooie jurk! En die hakken! Dat je daarop kan lopen ;)
    Liefs,xx

Geef een reactie

