La Vie De Marie: sieradenrekje

4 Apr

Ik heb jullie al vaker vertelt over de rommel in mijn kamer en dan vooral het hoopje oorbellen dat op mijn kamer ergens rondslingert. Sinds een paar dagen geleden is deze rommel vervangen door een deftig en overzichtelijk sieradenrekje, lucky me!

La Vie De Marie is een webshop met een uitgebreid assortiment aan sfeervolle producten. Ze bieden vooral mode- en woonaccessoires aan tegen een betaalbare prijs. Zo kunnen ze in elk huis en aan elke outfit de juiste finishing touch creeëren. Ze verkopen erg originele producten en ook elk seizoen komen er nieuwe accessoires op de webshop terecht. Een paar dagen geleden kwam mijn pakketje met mijn sieradenrekje aan en o wat was ik blij!

Hier zie je de lege versie van mijn sieradenrekje: al een kunstwerk op zich. Er is plaats voor méér dan 70 oorbellen (!) en ook kun je er een tal van kettingen, armbanden en ringen kwijt. Vanboven bevinden er zich haakjes waar je nog andere sieraden aan kan hangen. Je kunt het oorbellenrekje draaien waardoor je alle oorbellen rustig en goed kunt bekijken. Ik vind het een erg mooi accessoire en het staat mooi in mijn kamer.

Op deze foto kun je al mijn sieraden aan mijn sieradenrekje zien: dít is pas een kunstwerk. Voor mij – en ik gok voor alle andere mensen ook – is dit het perfecte opbergsysteem voor al mijn sieraden. Toen ik dit rekje nog niet had was het telkens zoeken waar ik de andere oorbel van het setje kon vinden. Ook gingen mijn veeroorbellen kapot doordat ze telkens door elkaar zaten. Nu is dat probleem helemaal van de baan en heb ik de ultieme oplossing gevonden.

Dit sieradenrekje is beschikbaar vanaf €18. Op de webshop zijn er nog tal van andere sieradenrekjes dus er is zeker voor ieder wat wils te vinden. Bezoek La Vie De Marie en bewonder zelf de vrolijke accessoires en handige opbergsystemen. Ze verkopen zelfs sieradenpopjes waarbij je je sieraden aan een popje moet hangen, how cute! Ook hebben ze bovendien 1 keer per week een Facebook aanbieding speciaal voor hun fans. Dus like hun facebookpagina en wordt zo op de hoogte gehouden van hun superleuke aanbiedingen.

Wat vind je van dit sieradenrekje? Heb je zelf een handig opbergsysteem voor je sieraden?

Doe HIER mee aan de winactie met Topvintage op thebloggingsisters.

10 Reacties to “La Vie De Marie: sieradenrekje”

  1. Swaen april 4, 2012 bij 3:44 pm #

    Wat een super leuk rekje! Handig om het rond te draaien :)
    Ik heb zelf een aantal doosjes voor mijn oorbellen en mijn kettingen hangen aan de muur :)
    Liefs, Swaen

  2. sophie april 4, 2012 bij 5:18 pm #

    leuk rekje en leuke foto’s!
    xoxo

  3. Bertine april 4, 2012 bij 5:20 pm #

    Wat een super leuk ding! En daarnaast ook heel handig lijkt me:)

  4. Hanna april 4, 2012 bij 7:51 pm #

    leuk ding en leuk die buitenfoto’s! liefs.

  5. Luna april 4, 2012 bij 8:28 pm #

    wauw wat leuk zo’n rekje, ik ga snel even op de webshop kijken!

    • Luna april 4, 2012 bij 8:29 pm #

      nog een keertje: ligt het aan mij of doet jullie link het niet? X

  6. sofie april 5, 2012 bij 8:33 am #

    Erg leuk rekje! Lijkt me handig, maar dan niet voor mij :) Zie je, ik begin altijd erg optimistisch aan zoiets, maar na minder dan een week ben ik véééééééél te lui om altijd mijn oorbellen aan het rekje te hangen en belanden ze weer allemaal in een hoop op mijn burea. Gebeurt altijd! :)

  7. Nina april 5, 2012 bij 10:14 am #

    Leuk!

  8. Yak Man april 5, 2012 bij 3:33 pm #

    wat super gaaf zeg! :D

  9. Myrthe april 5, 2012 bij 5:25 pm #

    Wat handig zeg! Mijn sieraden liggen overal en nergens, dus dit is ook wel een goede optie voor mij. Haha :)

Geef een reactie

