NEW IN: shorts & earrings

3 Apr

Waarschijnlijk ga ik een hoop Nederlanders erg jaloers maken als ik zeg dat wij – belgen – vanaf vandaag 2 weken vakantie hebben. Maar goed, het zij zo. De paar dagen die we al vakantie hebben, heb ik al nuttig besteed aan winkelen. Door het koopverbod dat ik heb gekregen van mijn ouders heb ik niet zoveel gekocht, maar toch genoeg om het jullie te laten zien. Zaterdag ben ik naar Maastricht geweest, donderdag naar Antwerpen en vrijdag naar Eindhoven, hell yeah!

Shortje met print: Forever21 – Antwerpen

Shortje met kant: Bershka -Maastricht

Top met gaten: Forever21 – Antwerpen

Ear cuff: H&M – Antwerpen

Peace oorbellen: C&A – Antwerpen

Lange veeroorbellen: Forever21 – Antwerpen

Ik wou al wat shortjes inslaan voor de zomer die eraan gaat komen en dat is me bijzonder goed gelukt. Ik was meteen verliefd op het shortje van de Forever21 met de indianprint. Het shortje is helaas wel erg breed en wijd, maar deze gaat nog ingekort worden, hiphoi! Ook ben ik erg tevreden over mijn koopje bij de Bershka, ik zocht allang zo’n shortje waarbij de zakken onder het shortje uitkomen. Dat de zakken van kant zijn maakt het nog eens extra leuker, love it! De top met gaten is redelijk simpel en heb er ook bijna niks voor betaald, heerlijk voor in de zomer met een bikini eronder.

Nu dat ik in het bezit ben van een sieradenrekje (hier komt morgen een bericht over) moet ik natuurlijk voldoende oorbellen hebben om mijn rekje goed te vullen. Daarom wou ik ook wat leuke oorbellen inslaan. Ik was al een tijdje opzoek naar een ear cuffand guess what? I found one. De lange oorbellen van de Forever21 vind ik ook heel leuk. Ik zou er niet snel twee van dragen tegelijkertijd, maar gewoon eentje aan één oor en aan de andere oor een knopje, anders vind ik het iets te druk. Peace!

Wat vind je van mijn nieuwe items?

Doe HIER mee met de winactie van Topvintage op thebloggingsisters.

15 Reacties to “NEW IN: shorts & earrings”

  1. teddlicious april 3, 2012 bij 4:42 pm #

    Waauw superleuke dingen allemaal zeg! :)

  2. Myrthe april 3, 2012 bij 5:21 pm #

    Die shorts zijn zo tof!

  3. martineum april 3, 2012 bij 6:33 pm #

    Die shorts en de top zijn echt heel leuk! Ik heb idd helaas alleen een lang weekend van donderdag t/m maandag maar ja, het is ook alweer bijna meivakantie!
    x Martine

  4. Nicole april 3, 2012 bij 6:33 pm #

    wauwww, wat een leuke broekjes! en ik ben inderdaad erg jaloers ja dat jullie twee weken vakantie hebben. ik heb twee weken tentamenweken… :(

  5. Hanna april 3, 2012 bij 7:07 pm #

    die shorts zijn super! liefs.

  6. Josephine april 3, 2012 bij 7:20 pm #

    Aaaah ik vind alles superleuk, vooral de shorts <3

  7. redhotjillypeppers april 3, 2012 bij 8:10 pm #

    Leuke shorts ! Nu nog goed weer :)

  8. Lyanne april 3, 2012 bij 8:55 pm #

    Wat een super mooie shorts!! :)

  9. Lucy de Boer (@lovelybylucy) april 3, 2012 bij 10:59 pm #

    Superleuke shorts! Vooral die 1e

  10. Cherel april 4, 2012 bij 6:31 am #

    Leuke aankopen! Vooral die tweede short vind ik super leuk.
    xoxo

  11. sofie april 4, 2012 bij 9:18 am #

    Die shortjes zijn zó leuk! Idd fijn dat we nu vakantie hebben, leuke vakantie nog! :) ♥

  12. rocknrollerr april 4, 2012 bij 12:24 pm #

    aah toffe spulletjes!!

  13. sophie april 4, 2012 bij 7:11 pm #

    hoe duur was het shortje met kant? die is echt heel mooi!
    xoxo

  14. Juudith april 5, 2012 bij 2:11 pm #

    oee die oorbellen zijn leuk zegg!!

  15. Marieke april 6, 2012 bij 8:10 am #

    Die shorts! Geweldig! <3

Geef een reactie

