5x WIN – 7/7 – Topvintage.nl

1 Apr

Hello guys, long time no see. Sorry sorry sorry, het is de laatste tijd erg druk geweest. Tine zal de komende twee weken niet kunnen bloggen want… die ZIT IN CURACAO, ooh wat ben ik jaloers haha! Ik wil het goed maken met weer een superleuke winactie. Dit is tevens ook onze laatste winactie, dus allen meedoen zou ik zeggen. Ik mag niet 1, niet 2, niet 3, maar wel 5 lezeressen blij maken met deze winactie. Er worden namelijk 5 leuke sieraden (!!) verloot.

Onze laatste (en wie weet wel de leukste) winactie is in samenwerking met Topvintage.nl! Topvintage biedt een uitgebreid assortiment aan exlusieve retro kleding met bijpassende accessoires, sieraden en pumps aan. Als ik je nu al nieuwsgierig gemaakt heb, kun je hier een kijkje nemen op hun webshop. Topvintage probeert hun klanten elke dag weer te verassen met nieuwe items waardoor er zeker voor ieder wat wils te vinden is! Hier zijn de 5 sieraden die jullie kunnen winnen:

De eerste prijs is een kleurrijke pauwveerketting met fijne turquoise kraaltjes en een rode steen in het midden. Helemaal perfect voor de zomer die in aantocht is! Is de foto onduidelijk? Hier is een link naar het sieraad op hun webshop.

De tweede prijs is een rode ring versierd met bloemetjes. Lekker vrolijk dus! Is de foto onduidelijk? Hier is een link naar het sieraad op hun webshop.

Vervolgens kunnen jullie ook een prachtige lange horloge ketting winnen. Er hangt een klein klokje aan de ketting en het deksel van het klokje is versierd met diamantjes. Handig en fashionable tegelijk, dit moet je hebben! Is de foto onduidelijk? Hier is een link naar het sieraad op hun webshop.

Onze voorlaatste prijs voor deze winactie is een lange ketting waar een stoer tasje aanhangt! Het tasje is beprint met een leopard-dessin en een goud detail op de sluiting van de flap. En nog leuker: het tasje kan open en dicht aan de hand van magneten. Is de foto onduidelijk? Hier is een link naar het sieraad op hun webshop.

Als laatste in het rijtje geven we nog een bronze schakelarmband weg. De armband heeft een magnetische sluiting waardoor hij makkelijk open en dicht gaat. De armband is versierd met bedels en kralen in allerlei vormen en maten. Is de foto onduidelijk? Hier is een link naar het sieraad op hun webshop.

Wat moet je doen?

  • Volg ons op Twitter en tweet het volgende:  Volg @bloggingsisters en maak kans op ontzettend leuke sieraden van Topvintage.nl! Meer info vind je hier: https://thebloggingsisters.wordpress.com/2012/04/01/win-77/
  • Volg ons op Bloglovin! (Wanneer je bijvoorbeeld geen Twitter hebt, of liever met Bloglovin werkt.)
  • Stuur tot slot een mailtje naar thebloggingsisters@hotmail.com of laat achter in een reactie via welk medium je ons volgt.
  • Vermeld in die reactie/mail welk sieraad je het liefst zou willen winnen en welk sieraad het minst. Dit doe je aan de hand van een top 5. Dus welk sieraad je het leukst vind zet je op 1 en welk je het minst leuk vind op 5.

Ben je benieuwd naar de rest van het uitgebreidde assortiment van Topvintage? Neem dan zeker eens een kijkje op hun webshop waar er voor ieder wat wils te vinden is. Veel succes allemaal!

De uitslagen van de andere winacties zullen MORGEN (!)  online komen en de winnaressen zullen via mail gecontacteerd worden, so stay tuned!

XOXO

25 Reacties to “5x WIN – 7/7 – Topvintage.nl”

  1. Yak Man april 1, 2012 bij 12:38 pm #

    Aah, wat leuk zeg! Ik volg jullie via bloglovin heb dit bericht geliked n.n
    Mijn top 5 is:
    5
    2
    1
    3
    4
    :)

  2. Lisa april 1, 2012 bij 12:43 pm #

    Wat een leuke giveaway! Ik doe mee!! Ik volg jullie via bloglovin, en heb deze giveaway in mijn sidebar gezet! Mijn top 5 is:
    1. de bronzen schakelarmband
    2. de horloge ketting
    3. de rode ring
    4. de pauwveerketting
    5. de luipaard tas ketting
    Fingers crossed dat ik een kans maak om te winnen! Echt awesome deze giveaway!
    Liefsx

  3. Britt april 1, 2012 bij 1:24 pm #

    Wat een leuke actie!
    Ik volg jullie op Bloglovin’ en dit bericht staat tussen mijn liked posts.
    Hier mijn top 5:
    1 – de horloge ketting
    2 – de rode ring
    3 – de pauwveerketting
    4 – de luipaardtasketting
    5 – de bronzen schakelarmband
    Liefs en een fijne zondag!

  4. joycelysanne april 1, 2012 bij 1:25 pm #

    superleuke winactie zeg!

  5. Maartje april 1, 2012 bij 1:35 pm #

    ik doe zeker mee, superleuk!

    1. nummer 4 luipaardtas ketting
    2. nummer 3 horlogeketting
    3. nummer 5 bronzen schakelarmband
    4. nummer 2 rode ring
    5. nummer 1 pauwveerketting

    Vooral nummer 3 en 4 vind ik te gek!

    Nu nog duimen!

    liefs, Maartje

  6. Hanna april 1, 2012 bij 1:40 pm #

    wat een superleuke winactie, maar ik doe met 2 winacties mee van jullie die ook heel graag wil winnen dus ik sla even over haha. liefs!

  7. Lien april 1, 2012 bij 1:54 pm #

    Superleuk!
    Ik doe mee, ik volg jullie via Bloglovin’ en heb dit artikel geliked.
    Mijn top 5:
    1~horlogeketting (nummer 3)
    2~bronzen schakelarmband (nummer 5)
    3~pauwveerketting (nummer 1)
    4~rode ring (nummer 2)
    5~luipaardtas ketting (nummer 4)

    x

  8. Carolien april 1, 2012 bij 4:20 pm #

    Super! Ik doe mee (:
    Ik volg jullie al op twitter & heb getweet.

    Het liefst zou ik de ring winnen !

  9. vera april 1, 2012 bij 6:10 pm #

    hoi ik volg jullie op bloglovin en mijn top 5:
    1
    5
    3
    4
    2

    hoop dat ik akns maakT

  10. martineum april 1, 2012 bij 6:58 pm #

    Ik heb het getweet https://twitter.com/#!/xMartine/status/186527532282163200 en volgde jullie al + via bloglovin ;) Super leuk dat Fleur naar Curaçao is! Ik las het al op Girly&Geeky haha.

    Mijn top 5)
    Nr. 3
    Nr. 2
    Nr. 5
    Nr. 1
    Nr. 4

    x Martine

  11. Elien april 1, 2012 bij 7:28 pm #

    Wow, dit is inderdaad wel bijna de leukste winactie tot nu toe!
    Ik doe dus heel graag mee (:
    -Ik volg jullie op twitter en heb getweet: https://twitter.com/#!/2Elien/status/186531977602674689
    -Ik volg jullie op bloglovin en heb deze post ook geliked!
    -mijn top 5:
    1. horlogeketting (prijs 3)
    2. bronzen schakelarmband (prijs 5)
    3. luipaardtas ketting (prijs 4)
    4. rode ring (prijs 2)
    5. pauwveerketting (prijs 1)
    Erg moeilijk om een top 5 te maken want het zijn allemaal erg mooie juwelen maar de horlogeketting is echt wel mijn favoriet!!
    Liefs,

  12. Chloe april 1, 2012 bij 8:03 pm #

    Ik doe zeker mee! Ik volg jullie met twitter en bloglovin, ik heb het bericht geliked en heb getweet: https://twitter.com/#!/littlecstar/status/186543428321026051.
    Mijn top 5:
    1. horlogeketting (nummer 3)
    2. bronzen schakelarmband (nummer 5)
    3. pauwveerketting (nummer 1)
    4. rode ring (nummer 2)
    5. luipaardtas ketting (nummer 4)
    Liefs, Chloe

  13. Ellen Lambrecht april 2, 2012 bij 9:34 am #

    Oh, ik doe heel graag mee :D, Ik heb all stappen volbracht om kans te maken op deze super prijs! O, en dit is mijn top 5:

    1: horlogeketting (hier ben ik zo lang al naar op zoek)
    2: bronze schakelarmband
    3: Pauwveerketting
    4: Rode ring
    5: luipaardtas – ketting

    Nu maar duimen, hihi

    Veel liefs Ellen

  14. Cherel april 2, 2012 bij 12:07 pm #

    Leuke winactie, ik wens iedereen veel succes!
    xoxo

  15. Lianne april 2, 2012 bij 6:34 pm #

    Haai ik volg jullie op Bloglovin en heb deze post geliked.
    Mijn top 5:

    1. de horloge ketting
    2. de pauwveerketting
    3. de luipaard tas ketting
    4. de rode ring
    5. de bronzen schakelarmband

    Yeeahh, ik hooop dat ik een van de 5 ben :D

  16. Shahnaaz april 3, 2012 bij 1:22 pm #

    Leuke winactie, ik wil graag alles hebben.
    Mijn top 5:
    1. de horloge ketting
    2. de pauwveer ketting
    3. de bronze schakelarmband
    4. de leopard -dessin tas ketting
    5. de rode ring
    Ik volg je allang via bloglovin’ en heb het artikel geliked.

  17. teddlicious april 3, 2012 bij 4:46 pm #

    Ik doe heel graag mee! Leuke winactie. Ik volg jullie op Bloglovin’ en Twitter. Ik heb ook getweet: https://twitter.com/#!/teddlicious/status/187218985660579841
    Volgorde: 3-5-1-2-4.
    Liefs

  18. manuela april 3, 2012 bij 6:13 pm #

    leuke winactie! ook fijn dat er 5 winkansen zijn!
    mijn volgorde:
    1. horloge ketting.
    2. bronzen schakelarmband.
    3.rode ring.
    4.pauwveer ketting.
    5.luipaardtas ketting.

    – ik heb getweet:
    https://twitter.com/#!/Manuelaa94/status/187241225487794177
    – ik volg jullie op bloglovin en heb dit artikel geliked.
    Groetjes en suc6 iedereen!

  19. Hafsah. april 3, 2012 bij 8:17 pm #

    omg super gaaaaf!
    ik doe zeker mee meiden!
    superlieeef!

    – ik volg jullie via GFC.
    – ik volg jullie via bloglovin’.
    – ik heb dit berichtje geliked via bloglovin’.
    – ik volg jullie op twitter. (@haffx)
    – ik heb het getweet.
    – mijn email; haffx@live.nl

    dus in het kort; ik heb alles gedaan!
    love it!

    myn top 5 nog:
    1. prijs 3
    2. prijs 5
    3. prijs 4
    4. prijs 1
    5. prijs 2

    hoop echt dat ik win, maarjaa ..
    moge de beste winnen! <3 xloves.

  20. natje9999 april 4, 2012 bij 1:49 pm #

    Hai Hai meiden!

    Wauw, wat een leuke actie alweer! Ik ben een heel erg grote fan van Topvintage, heb je de jurkjes en de schoenen die zij verkopen al eens bekeken? Gewoon fantastisch zijn ze, allemaal! :) Ik volg hen dan ook al een hele tijd via Facebook… ;)

    Mijn top 5 ziet er als volgt uit:

    1. Prijsje 4 – de beestig mooie tasjesketting.
    2. Prijsje 5 – de leuke armband
    3. Prijsje 2 – de fleurige bloemetjesring
    4. Prijsje 1 – de mooie pauwveerketting
    5. Prijsje 3 – de coole horlogeketting

    Mijn nummer 1 is de tasjesketting, omdat ik als echte TASionista (yep, bagaddicted, that’s my middle name… ;) Haha!) geen enkel item met een fanTAStisch tasje kan weerstaan, zelfs geen ketting! ;) Bovendien zijn luipaardvlekjes zo trendy tegenwoordig dat je toch minstens 1 item met dit leuke design moet hebben! ;)

    Jullie volgen doe ik al een hele tijd via verschillende media, namelijk via Bloglovin (en ik heb dit artikeltje met plezier een likeje gegeven), via Twitter (mijn tweet vind je hier: https://twitter.com/Natje_9999/status/187534077774151681 en via Lookbook (Natje9999)

    Voila, ik duim alvast uit volle macht! :)

    Dankjewel voor deze geweldige winactie! :)

    Liefs,
    Nathalie

  21. Elise april 19, 2012 bij 7:51 pm #

    Ik vind de actie super leuk, maar ik heb geen twitter… Kan je ook zonder meedoen?

Trackbacks/Pingbacks

  1. WINNARESSEN VAN DE 6 WINACTIES! « thebloggingsisters - april 2, 2012

    […] van Topvintage staat pas sinds gisteren online, dus deze zullen we pas sluiten binnen 2 weken, klik hier voor de winactie. Laten we beginnen bij de eerste […]

  2. NEW IN « thebloggingsisters - april 3, 2012

    […] HIER mee met de winactie van Topvintage op thebloggingsisters. Share this:TwitterFacebookVind ik […]

  3. NEW IN: shorts & earrings « thebloggingsisters - april 3, 2012

    […] HIER mee met de winactie van Topvintage op thebloggingsisters. Share this:TwitterFacebookVind ik […]

  4. La Vie De Marie: sieradenrekje « thebloggingsisters - april 4, 2012

    […] HIER mee aan de winactie met Topvintage op thebloggingsisters. Share this:TwitterFacebookVind ik […]

Geef een reactie

