3x WIN -6/7- Missloca

25 Mrt

Onze winperiode is nog steeds niet voorbij, en dit laten we ook vandaag weer aan jullie merken. Het is namelijk tijd voor alweer een superleuke winactie. Dit is tevens de voorlaatste winactie van onze winperiode, de uitslagen van alle winacties zullen eind maart bekend worden gemaakt. Vandaag kunnen jullie kansmaken op trendy sieraden van Missloca. Deze webshop klinkt jullie vast wel bekend in de oren, toch? En er is nóg beter nieuws: We mogen maar liefst 3 winaressen gelukkig maken met deze winactie, so keep tuned!

De eerste prijs is deze kleurrijke armband genaamd Happy Summer. De armband bestaat uit allerlei kralen met verschillende kleuren, waaronder zilver, roze, paars, groen en geel. Deze armband is tevens elastisch, dus kan gedragen worden door iedereen.

Je ziet het goed: 1 winaar krijgt maar liefst 5 oorbellen opgestuurd! Deze oorbellen zijn erg vrolijk en zonnig én ook draagbaar bij verschillende soorten outfits. De oorbellen bestaan allemaal uit kleurrijke kralen, een echte must-have voor de komende zomer dus!

Als laatste in het rijtje kunnen jullie nog een speelse ketting winnen. Ook deze ketting is erg kleurrijk en gemaakt uit verschillen de soorten kralen in allerlei vormen, kleuren en maten.

Wat moet je doen?

  • o   Volg ons op Twitter en tweet het volgende:  Volg @bloggingsisters en maak kans op ontzettend leuke sieraden van Missloca.nl! Meer info vind je hier: https://thebloggingsisters.wordpress.com/2012/03/25/3x-win-67-missloca/
  • Volg ons op Bloglovin! (Wanneer je bijvoorbeeld geen Twitter hebt, of liever met Bloglovin werkt.)
  • Stuur tot slot een mailtje naar thebloggingsisters@hotmail.com of laat achter in een reactie via welk medium je ons volgt.

Heb ik je nieuwsgierig gemaakt? Neem dan zeker ook eens een kijkje op Missloca. Ze bieden een ruim assortiment aan  allerlei accessoires, waaronder sieraden, tassen en nog vele andere producten.

Veel succes allemaal!

14 Reacties to “3x WIN -6/7- Missloca”

  1. Bertine maart 25, 2012 bij 1:53 pm #

    Leuke winactie, ik doe graag mee!! Volg jullie op twitter en heb getweet (aboutfashionnl) en volg jullie via bloglovin!

  2. Swaen maart 25, 2012 bij 3:09 pm #

    Wat super leuk! Ik volg jullie op twitter en heb getweet (kipisookvlees), en ook volg ik jullie via Bloglovin! Mogen mensen die in Zweden wonen eigenlijk meedoen?
    Liefs, Swaen

  3. Celien maart 25, 2012 bij 5:28 pm #

    Ik volg jullie via bloglovin ;)

  4. Simone maart 26, 2012 bij 2:48 am #

    Ik volg jullie allang via bloglovin’. Ik doe mee…het zijn mooie sieraden.

  5. Nina maart 26, 2012 bij 9:01 am #

    Gefeliciteerd!

    • Nina maart 26, 2012 bij 9:02 am #

      Sorry! Ik bedoelde dus wat een leuke winactie!

  6. Ellen Lambrecht maart 26, 2012 bij 2:20 pm #

    Oh, wow! Ik doe zo graag mee :D Het is echt prachtig, vooral de armband!
    Ik volg jullie / geliked en ik volg je ook op twitter / tweet gepost
    Nu duimen , hihi
    Liefs Ellen

  7. Joanne maart 26, 2012 bij 2:45 pm #

    Wauw. echt mooie sieraden dit! Ik doe zeker mee, helemaal mijn stijl!
    Twitter; https://twitter.com/#!/Annebeauty96/status/184289317521338368
    Ik volg jullie ook op Bloglovin, en like dit artikel.
    Ik volg jullie dus via gewoon intypen in de adresbalk ;)
    Maar ook via Bloglovin & twitter. Topsite! :)

    xxLiefs

  8. Rimona maart 26, 2012 bij 3:21 pm #

    Ik sla deze keer over, maar wat een leuke blog!

    Loves http://rimocean.blogspot.com/

  9. Myrthe maart 26, 2012 bij 6:07 pm #

    Wat een leuke winactie zeg! Helaas heb ik geen Twitter, dus ik laat deze winactie aan andere meiden over :)

  10. Yasmina maart 27, 2012 bij 10:45 am #

    Ik doe zeker mee,

    ik heb alleen geen twitter, ik hoop wel dat ik even veel kans maak als de anderen;

    Volg ons op Bloglovin! (Wanneer je bijvoorbeeld geen Twitter hebt, of liever met Bloglovin werkt.)

    Doe ik al een tijdje :)(L)

    Succes met het vinden van de winnares de winactie is in ieder geval al geslaagd ;)
    Hopelijk loop ik binnekort met prachtige sieraden om!

    xx Liefs, trouwe volgster Yasmina

  11. Hafsah. maart 27, 2012 bij 4:59 pm #

    omg waaaauw!
    ik doe zeker mee meiden!
    super lief dat jullie zo’n leuke winactie houden!
    ben gewoon in love’hihi.

    – ik volg jullie via GFC.
    – ik volg jullie via bloglovin’.
    – ik heb dit berichtje geliked via bloglovin’.
    – ik volg jullie op twitter. (@haffx)
    – ik heb het getweet.
    – mijn email; haffx@live.nl

    dus in het kort; ik heb alles gedaan!
    love it!
    hoop echt dat ik win, maarjaa ..
    moge de beste winnen! <3 xloves.

  12. Pleun maart 28, 2012 bij 8:41 pm #

    Wat een leuke actie, met alleen maar leuke prijzen! Ik volg op bloglovin (heb artikel geliked) en op Twitter, net getweet als @schuijtje75

  13. Christy maart 29, 2012 bij 12:17 pm #

    Leuk! Ik doe mee en ik volg jullie op bloglovin!

Geef een reactie

