À LA MARILYN MONROE: PINUP SUITS

19 Mrt

De zomer is weer in aantocht en iedereen heeft het geweten! Vandaar dat ik jullie vandaag een zomerse trend wil laten zien, namelijk de pinup suits. Deze zwemkleding doet ons natuurlijk meteen denken aan Marilyn Monroe. Zij is tevens een echt modeicoon geworden in deze tijd. Hier enkele voorbeelden van pinup suits op een rijtje, let’s check this out!

Deze swimsuits zijn ondermeer van Dolce&Gabanna, Prada, Vera Wang, enz. Ze ogen meteen erg vintage en tegelijkertijd ook erg kleurrijk en vrolijk. Sommige badpakken doen mij een beetje denken aan een corset. Wat ik zo leuk vindt aan deze zwemkledij is dat deze badpakken erg speciaal zijn. Als je bikini’s koopt bij een bekende winkel zoals de H&M, is de kans groot dat er honderden kopieën van je rondlopen op eenzelfde strand en bij deze pinup suits is dat helemaal niet het geval!

Ik ben dol op de kleurrijke prints en het accent dat voornamelijk op de taille wordt gelegd. Kortom, ik ben helemaal weg van deze zomerse trend. Ik zeg: laat de zomer maar komen!

Wat vind jij van deze trend?

XO

19 Reacties to “À LA MARILYN MONROE: PINUP SUITS”

  1. Lise maart 19, 2012 bij 6:01 pm #

    Wauw, echt wel mooi eigenlijk, al zou ik het zelf denk ik wel niet dragen, dan ga ik toch maar gewoon voor een bikini denk ik, maar het heeft wel iets!

  2. Esmay maart 19, 2012 bij 6:21 pm #

    Lekker retro ^^

  3. redhotjillypeppers maart 19, 2012 bij 6:25 pm #

    Erg mooi ! En handig als je wat meer stof aan wil op het strand :)

  4. Hanna maart 19, 2012 bij 7:36 pm #

    wat heerlijk vintage/retro (:
    liefs!

  5. Swaen maart 19, 2012 bij 8:38 pm #

    Ik vind ze wel leuk, en voor op het strand inderdaad. Maar niet als gewoon aan hoor!
    Liefs, Swaen

  6. Lyanne maart 19, 2012 bij 8:38 pm #

    Ik moet er nog wel een beetje aan wennen, maar sommige zijn eigenlijk super mooi!

  7. Marloes maart 19, 2012 bij 8:58 pm #

    Ziet er inderdaad heel vintage uit, ik ben echt een bikini meisje, dus je zult mij er niet zo snel in zien; wel erg leuke printjes!

  8. Cherel maart 20, 2012 bij 7:47 am #

    Ik vind het wel leuk eigenlijk… Voor op het strand :D

  9. Vintagirie maart 20, 2012 bij 9:43 am #

    Oh nee, dit is helemaal niks voor mij :P

  10. Jenny maart 20, 2012 bij 5:14 pm #

    Oh shit dit moet ik hebben! ik heb een hele dunne taile maar ben niet zo heel blij met mn buik. Dit ga ik zeker kopen deze zomer :D

  11. fashi0nologie maart 21, 2012 bij 4:38 pm #

    Whaa, I like! :D Lijkt me leuk voor op het strand!

  12. Thecityofclothes maart 21, 2012 bij 6:16 pm #

    the second and the last are so cute !

  13. FASHION IMPERATIVE maart 24, 2012 bij 3:18 pm #

    All these look so awesome! Love them!

    Have a nice weekend! :)

    xoxo
    Antonia

  14. dewi maart 24, 2012 bij 4:44 pm #

    heeel leuk! maar zelf houd ik het maar bij bikini’s, hihi. X

  15. Charlotte maart 24, 2012 bij 5:46 pm #

    Oooooh, Ik ben echt VERLIEFD op deze stijl! Ik was al vanplan om zo’n badpakje te kopen ;-) waarschijnlijk wel een goedkopere versie ervan! x

  16. Stephanie maart 24, 2012 bij 6:07 pm #

    Mooi is die stijl he! Ik zou het alleen niet zo snel aan doen maar waardeer het altijd wel XX

  17. Fashionthroughtravel maart 26, 2012 bij 8:04 pm #

    Deze pinup badpakken zijn heel mooi! Een goie trend voor deze jaar!

  18. fabienne maart 31, 2012 bij 12:28 pm #

    Leuk voor op het strand!
    xo

  19. Kelly april 1, 2012 bij 2:21 pm #

    Ahh wat leuk! Als Zara/H&M/.. met een budget variant komen dan zou ik het best dragen :)

Geef een reactie

