Doutzen Kroes on the cover of Vogue Paris!

18 Mrt

Doutzen Kroes, dit knappe model kennen we vast allemaal. Ze heeft al een heel mooie carrière achter zich. Er was voorheen echter één prestigieuze opdracht die ze nog niet had bereikt: de cover van Vogue Paris, en nu is het zover! Ze schittert op de cover van april 2012. Na haar zwangerschap, is dit een geweldige comeback. Ze doet het alvast geweldig in de glimmende outfit van Givenchy. Het is een zeer opvallende outfit met de zilverkleurige, wijdvallende top met pailletten en de metallic broek in hetzelfde patroon. Het shot is genomen door David Sims.

 

 

Persoonlijk vind ik het echt een heel erg mooie foto’s. Ik had gehoopt op internet nog wat meer foto’s te vinden van de shoot, maar ik kon ze nergens vinden. Doutzen Kroes is niet het eerste Nederlandse model dat op de cover staat van het Franse, een van de meest toonaangevende, modetijdschrift. Onder andere Lara Stone, Saskia de Brauw en Daphne Groeneveld gingen haar al voor!

Wat vind jij van de cover?

7 Reacties to “Doutzen Kroes on the cover of Vogue Paris!”

  1. Esmay maart 18, 2012 bij 3:16 pm #

    Ik vind ’t ook een prachtige foto!
    Maar ze stond toch al wel ’s op de cover van de Franse Vogue, alleen dan met anderen erbij, dit was de eerste keer dat ze er alleen op stond geloof ik !

  2. Josephine maart 18, 2012 bij 3:25 pm #

    Wow, ik vind haar er nog redelijk anders uitzien, maar wel gaaf. :)

  3. Cherel maart 18, 2012 bij 6:28 pm #

    Ik vind haar er geweldig uitzien!

  4. Lise maart 19, 2012 bij 6:00 pm #

    Oh, ze staat er geweldig op zeg!

  5. Swaen maart 23, 2012 bij 6:45 pm #

    Een prachtige foto!
    Liefs, Swaen

  6. Danice maart 24, 2012 bij 7:26 am #

    Dit is niet mijn favoriete foto van Doutzen, maar goed, ik heb ook niet zoveel met fashion en modellen ;)

  7. Evelyn april 10, 2012 bij 7:48 am #

    Ik vind de cover erg mooi!

Geef een reactie

