MODESHOW #part two!

15 Mrt

Hier volgt een tweede deel van de shots van de modeshow. Dit is meer het”achter-de-schermen en detail-shot”- deel. Later zal er nog een derde, en laatste, deel verschijnen. De beste foto’s krijgen we namelijk pas geleverd midden april. Hier ben ik echt reuze benieuwd naar! Ik hoop dat jullie deze artikel een beetje interessant vinden.

De dag zelf was redelijk vlot verlopen. De modellen kwamen ’s middags aan en gingen onder de make-up. We hadden twee visagisten, dus de rest van de 13 dames gingen hun loopjes oefenen op de catwalk, en voorzichtig hun kleding nog eens passen. Na de make-up, werd hun haar onder handen genomen. Ze zagen er ontzettend gaaf uit. Mijn haar werd in de krul gezet, wat ik ook wel een leuk vond. Later die middag kwamen de 12 mannelijke modellen aan. Rond kwart voor zes begonnen de mensen binnen te stromen, en al snel zat de zaal vol. De show kon beginnen. Muziek met geweldige beat op rood, spots aan, en Charlotte en ik kwamen op om iedereen welkom te heetten. Tijdens de show verliep alles redelijk vlot achter de schermen. De dames moesten zich in het totaal 7 keer omkleden, en hadden ieder een eigen begeleider. Wij deden de laatste check-up, voor ze in groepjes van drie, de catwalk betreden.

De kapsels waren echt heuse constructies, zoals je wel kan zien. Ze zagen er echt alle 15 geweldig uit met hun weelderig, volumineus kapsel. Charlotte en ik waren zo trots op het einde van de show. Na afloop zijn we overladen met complimenten van bezoekers, onbekenden, vrienden, kennissen, familieleden, leerkrachten, en zelfs de directeur van de school. Ik sta nog steeds perplex als ik er aan terug denk.En zou het zeker iedereen aanraden! Zo’n ervaring staat natuurlijk ook hoog op je cv.

Lijkt jou het eens leuk om te doen, zo’n modeshow organiseren? Of misschien loop je liever zelf mee als model?

10 Reacties to “MODESHOW #part two!”

  1. Esmay maart 15, 2012 bij 4:29 pm #

    Het ziet er zo cool uit!

  2. Josephine maart 15, 2012 bij 5:47 pm #

    Echt zo gaaf, lijkt mij leuk om zoiets te organiseren! Ik zie alleen Fleur nergens haha, ik had gehoord dat ze meeliep? Je zag er trouwens heel mooi uit. :)

    Trouwens, er is iets met wordpress waarbij je niet kunt commenten als je emailadres is gekoppeld aan een gravatar, tenminste, het lukt mij niet om met mijn normale emailadres te commente, dus ik heb een andere gebruikt.

  3. Hanna maart 15, 2012 bij 7:59 pm #

    het lijkt me zo vet dit te doen! liefs.

  4. Lise maart 15, 2012 bij 8:02 pm #

    Het lijkt me zooo leuk om zoiets te organiseren, maar wel ontzettend veel voorbereiding en organisatie, dus super dat je dat hebt kunnen realiseren zeg :) Super!

  5. Swaen maart 15, 2012 bij 9:48 pm #

    Jullie hebben het goed gedaan, ziet er professioneel uit hoor :) Mooie kapsels!
    Liefs, Swaen

  6. Cherel maart 16, 2012 bij 8:00 am #

    Het ziet er super gaaf uit! De kapsels zijn inderdaad prachtig!

  7. Joyce maart 16, 2012 bij 4:59 pm #

    ziet er geweldig uit!

  8. Hanna maart 16, 2012 bij 6:46 pm #

    wanneer komen trouwens de uitslagen van de winacties online? (:

    • thebloggingsisters maart 17, 2012 bij 5:40 pm #

      De uitslagen van alle winacties zullen eind maart bekend worden gemaakt! Onze winperiode is nog niet volledig voorbij, want er zullen ook nog 2 winacties online komen! :)

  9. Luna maart 19, 2012 bij 6:20 pm #

    echt super vet dat je dat georganiseerd hebt! ziet er super uit!

Geef een reactie

