PANTS WITH PRINTS!

14 Mrt

Een nieuwe trend in onze streek is zeker en vast de ‘printed pants’. In ketens zoals  H&M en Zara vind je ze al, maar ook in grotere winkelmerken kom je ze tegen. Op de catwalk werden ze onder andere gespot bij Proenza Schouler. Ook op de modeshow die ik organiseerde, zat deze broek ertussen (zie eerste foto). Het meest voorkomende model is de dunnere, lossere broek die onderaan de enkels strak zit, een beetje het traditionele joggingbroekmodel. Dit is misschien een reden waarom de broeken zo in trek zijn: ze zitten namelijk fantastisch én zien er fashionable uit.

De foto’s hierboven zijn, uitgezonderd de eerst en de laatste, lookbookers die een geweldige combinatie tonen met de printed pants. Meestal worden ze heel simpel gecombineerd met een basic shirt of trui. Mijn favoriet is de broek gecombineerd met een one-shoulder-top of een simpel basic shirt met overweldigende ketting en high heels of course! Online zijn ze onder andere verkrijgbaar bij Asos. Een voorbeeld hiervan zie je op de laatste afbeelding.

Wat is je favoriet? En heb je zelf al een broek met print?

26 Reacties to “PANTS WITH PRINTS!”

  1. Bellachique maart 14, 2012 bij 11:35 am #

    Ik vind ze best wel iets hebben :).

  2. Christel&Hanna maart 14, 2012 bij 2:15 pm #

    ze zijn zo leuk!! we moeten er allebei nog wel eentje aanschaffen!

    <3

  3. Lise maart 14, 2012 bij 2:28 pm #

    Zoooo leuk :) Ik wil er ook zo ééntje!

  4. Juudith/Watevahdude maart 14, 2012 bij 3:12 pm #

    Ik zou het zelf niet dragenn, maar ik vind het bij een ander echt super tof!!

  5. Esmay maart 14, 2012 bij 3:33 pm #

    I like. I like!

  6. Sophie maart 14, 2012 bij 3:39 pm #

    de 2e 3e en voorlaatste vijd ik echt leuk!
    xoxo

  7. Sam maart 14, 2012 bij 4:16 pm #

    I love all these printed pairs of pants, so gorgeous! It’s a nice difference compared to the usual plain pairs. I like the black & white one most

  8. Myrthe maart 14, 2012 bij 4:50 pm #

    Deze broeken zijn zo leuk! En ze zitten inderdaad heerlijk!

  9. Laura maart 14, 2012 bij 4:58 pm #

    Ik vind vooral de tweede broek ontzettend leuk!

    xx Laura

  10. Marjolein maart 14, 2012 bij 5:03 pm #

    Ik vind de meesten erg leuk! Zolang er een model in zit in ieder geval, want sommigen vind ik ook een beetje op een pyama lijken .Die jij hebben uitgekozen vind ik wél allemaal leuk :D

  11. Josephine maart 14, 2012 bij 5:10 pm #

    Ik vind het leuk bij anderen, maar bij mijzelf vind ik het niet echt iets…

  12. Marloes maart 14, 2012 bij 5:43 pm #

    Ik ben zelf neit zo van de printjes op broeken, heb altijd effen broeken aan! Ze zijn wel leuk gecombineerd door verschillende lookbookers!

  13. pperfecthippie maart 14, 2012 bij 6:07 pm #

    Ik hou er van.
    Doe mee met mijn give away!

  14. Iris maart 14, 2012 bij 6:46 pm #

    Ik hou van bloemetjes broeken! xx

  15. nathalia maart 14, 2012 bij 6:58 pm #

    Ik vind de broek op de 2de foto echt heel leuk.

  16. Hanna maart 14, 2012 bij 7:02 pm #

    ik vind het wel leuk, maar niet super zeg maar (‘:
    liefs!

  17. sofie maart 14, 2012 bij 7:22 pm #

    erg leuke broeken! ♥

  18. Amy maart 14, 2012 bij 9:52 pm #

    Mooie post!
    Thanks voor je reactie op mijn blog!
    Maar die parka is van de uitverkoop bij zara; geen idee of ze hem nog hebben (heb hem niet zo lang; maar hij was al wel lekker cheap… Hopelijk vindt je hem! Van TRF trouwens!)

    • thebloggingsisters maart 14, 2012 bij 10:14 pm #

      Ik ben vandaag in de Zara geweest en er waren helaas geen Parka’s meer, maar ik geef niet op, ik zet mijn zoektocht naar goedkope én mooie (zoals die van jou) verder! Toch bedankt :)
      x Judith

  19. Nina maart 15, 2012 bij 10:15 am #

    Ik vind het echt super leuk!

  20. Vintagirie maart 15, 2012 bij 10:51 am #

    Ik heb er 1! Woehoe.

  21. Cherel maart 15, 2012 bij 2:26 pm #

    Ik vind de tweede wel erg leuk! Ben ook nog op zoek naar een broek met print :)

  22. Swaen maart 15, 2012 bij 9:41 pm #

    Ik vind het erg leuk, zo’n broek! Ik heb er zelf ook eentje, maar ik zou er nog wel meer willen.
    Liefs, Swaen

  23. Lies maart 23, 2012 bij 4:05 pm #

    Ik ben er gek op!
    Mijn oma gaat voor mij zo’n broek maken met bloemenprint :D

  24. Danice maart 24, 2012 bij 7:25 am #

    Ik vind het eigenlijk niet zo, al vind ik het op de foto waarop het model een bril draagt (geen zonnebril) toch wel leuk.

  25. shoutouttoyou april 1, 2012 bij 7:26 pm #

    Heel leuk, thanks for sharing!!

    xo Jony
    SHOUT-OUT to you

Geef een reactie

