MAXIDRESS #outfit!

13 Mrt

Over drie weken lig ik op het strand in het zalige Curaçao! Ik kijk er zo naar uit. En toen ik laatst in de Forever21 was, kon ik me dan ook niet weerhouden van alle geweldige zomerkleding die ik in de rekken zag hangen. Als ik meer geld had, had ik me zeker eens goed laten gaan. Dit keer koos ik enkel voor deze maxidress. Hij was helemaal niet duur, en vond het wel eens leuk iets aparts te kopen. Ik zal hem waarschijnlijk niet vaak dragen, vrees ik, maar op Curaçao gaat hij zeker wel van pas komen! Zowel op het strand, als in de stad. Mijn haar heb ik deels in een watervalvlecht gevlochten. Een tijdje geleden heb ik me eens beziggehouden met enkele tutorials te bekijken, en eigenlijk is het helemaal niet zo moeilijk. Ik ben benieuwd wat jullie van het resultaat vinden.

Wat ik draag?

  • Maxidress FOREVER21 (+ bruin gevlochten riempje)
  • droomvanger-ketting H&M
  • bruin tasje PRIMARK
  • zwarte high heels PRIMARK

Als je het aan mij vraagt, mag de zomer beginnen! Ik verwacht dat ik over 4 weken ook mooi gebruind terugkom, dus dat is alvast een mooi begin van de lente. Ik kan niet wachten om mijn zomerkleding in de kast terug aan te trekken, en deze goed aan te vullen. Jammer genoeg heb ik op de moment even wat minder geld, omdat mijn werk voor 4 weken dicht is, en ik 10 weken niet kan werken. Dat was wel een kleine tegenvaller zo voor de vakantie, maar dan plunderen we de spaarrekening maar ;)

Wat vind je van de outfit? En de foto’s?

26 Reacties to “MAXIDRESS #outfit!”

  1. Jenny maart 13, 2012 bij 4:30 pm #

    Oh die jurk is echt super!

  2. Bellachique maart 13, 2012 bij 5:01 pm #

    Je haar is zo mooi gedaan! Echt leuke fotos!

  3. Esmay maart 13, 2012 bij 5:10 pm #

    Tof! Vooral dat ‘ie assymetrisch is!

  4. dewi maart 13, 2012 bij 5:10 pm #

    hele leuke outfit! ♥

  5. Josephine maart 13, 2012 bij 5:33 pm #

    Heel leuk! :D Mooie kleur en ik vind de vlecht in je haar leuk!

  6. ellen maart 13, 2012 bij 6:06 pm #

    Leuke foto’s, die jurk staat je erg goed!

  7. sophie maart 13, 2012 bij 6:13 pm #

    mooie kleur!

  8. Lise maart 13, 2012 bij 6:35 pm #

    Superleuk die maxidress & die vlecht is echt prachtig gedaan zeg :)
    Liefs!

  9. Yak Man maart 13, 2012 bij 6:39 pm #

    aaah, super leuke jurk zeg! ♥

  10. Charlotte maart 13, 2012 bij 6:53 pm #

    Heel gaaf! En wat ben ik jaloers dat je naar Curaçao gaat! Ik ben ook ech heel erg toe aan de zomer ;)
    Liefs, Charlotte
    ps; er is een GiveAway op mijn blog!

  11. Marie maart 13, 2012 bij 7:30 pm #

    Supermooie vlecht in je haar!

  12. Marieke maart 13, 2012 bij 7:52 pm #

    Superleuk! En ook die tas, je haar, de ketting.. Ik vind alles helemaal top! :D

  13. Myrthe maart 13, 2012 bij 7:54 pm #

    Wat een geweldige jurk! Maar ook de rest van je outfit vind ik erg leuk, lovin’ it!

  14. Vintagirie maart 13, 2012 bij 8:00 pm #

    De jurk is prachtig en die ketting past er perfect bij! En je vlecht is ook super goed gelukt.

  15. Cherel maart 13, 2012 bij 8:12 pm #

    Je ziet er prachtig uit, je outfit, je haar, alles klopt!

  16. mysupersweetlife maart 13, 2012 bij 8:33 pm #

    Staat je erg mooi! Hele leuke jurk!
    Liefs

  17. Nicole maart 13, 2012 bij 8:41 pm #

    Wauw, die foto met dat soort vlechtje vind ik leuk! :) Staat je goed!

  18. Jules maart 13, 2012 bij 8:51 pm #

    heeeele mooie foto’s super leuke outfits – wat heerlijk dat je bijna naar curaçao gaat ik ben net terug uit aruba ;) super leuke blog!

  19. Fleur maart 13, 2012 bij 9:37 pm #

    CURACAO! CANT WAIT!
    Wordt weer een “good times” momentje.

  20. Angélique (@AngeliqueSSL) maart 13, 2012 bij 10:13 pm #

    Mooie foto’s!

  21. Sam maart 13, 2012 bij 11:02 pm #

    Hi dear, this is a gorgeous dress, you’ve accessorized it so beautifully. P.S Love how you’ve done your hair – you should do a DIY, looks so pretty!

  22. Svea maart 14, 2012 bij 3:27 pm #

    Staat je goed hoor, Tine! Alvast veel plezier op Curaçou toegewenst!

  23. Juudith/Watevahdude maart 14, 2012 bij 4:58 pm #

    Erg leuke outfit! En je haar zit echt leuk!

  24. sofie maart 14, 2012 bij 7:23 pm #

    mooie outfit, dat kleedje staat je echt leuk! ♥

  25. Swaen maart 15, 2012 bij 9:20 pm #

    Staat je erg mooi, en wat is je haar leuk gevlochten!
    Liefs, Swaen

  26. Danice maart 24, 2012 bij 7:24 am #

    Mooie jurk!

Geef een reactie

