100 DAYS!

7 Mrt

Hi guys, I’m really, really sorry! De berichten van deze week bleven maar weg, we know. Ik (Tine) had persoonlijk echt de drukste week ooit. Zoals jullie misschien al ergens hebben opgevangen, heb ik een modeshow georganiseerd samen met een vriendin. Deze ging een week geleden door, maar drie dagen op voorhand leefden we al zowat in die zaal. De avond was geweldig, maar ik vertel jullie er deze week zeker meer over. Ook een deel van de foto’s zullen online verschijnen.

Wat er vorige week ook nog doorging, waren de 100-dagen. In Nederland kennen ze dit fenomeen denk ik niet, maar in onze regio is het heel erg populair. Ik zit momenteel in het laatste jaar van m’n middelbaar, en als ik dit jaar heb afgerond ben ik geslaagd en kan ik naar de universiteit. Nu waren het vorige week de laatste 100 dagen! Dit houdt op onze school in dat we van maandag tot vrijdag verkleed naar school komen met alle zesde jaars. We spraken voor elke dag een thema af, en lieten ons helemaal gaan alsof carnaval nog niet afgelopen was. Door de week hadden we gewoon les, uitgezonderd vrijdag. Die morgen deed eerst elke klas een grappige act op de speelplaats voor alle leerlingen van de school en vervolgens trokken we naar Antwerpen voor een stadsspel. Ik ben zowel donderdag, vrijdag als zaterdag op de lappen geweest met vriendinnen, waardoor ik nu helemaal ziek en oververmoeid rondloop, haha. Maar het was zeker en vast de moeite! Check hier enkele foto’s!

Vrijdag ging ik samen met een groepje verkleed als de rockers van LMFAO. Een vriendin en ik kozen voor het robotpersonage, en hadden best wat tijd in onze outfit gestoken. Mijn jas was ’s morgens rond een uur of 6 nog mooi goud, terwijl hij op het einde van de dag al weer (lelijk) blauw zag, haha! Het was een geweldige week, maar wel eentje waar ik veel, veel van moest bijkomen. Later kunnen jullie ook een verslag van de modeshow verwachten, die trouwens super verlopen was!

Vieren jullie 100 dagen?

24 Reacties to “100 DAYS!”

  1. Yak Man maart 7, 2012 bij 3:50 pm #

    haha, wat leuk zeg! :D Wij hebben hier een examenstunt dan mag je verkleed komen en alle leerlingen te pakken nemen….(water over heen gooien etc) Dat vind ik zelf niet echt geweldig omdat ik nog niet in de examenklas zit, haha. :’D

  2. Nina maart 7, 2012 bij 3:53 pm #

    Leukkk!!

  3. Jill maart 7, 2012 bij 3:55 pm #

    Jullie zien er echt super uit! En die robot is echt geweldig!
    Super leuk x

  4. Britt maart 7, 2012 bij 3:55 pm #

    Ziet er leuk uit:D

  5. Bellachique maart 7, 2012 bij 4:07 pm #

    Leuk om terug wat te horen van jullie! Hele leuke fotos ook :). Ik ben heel benieuwd naar de fotos van de modeshow!

  6. Josephine maart 7, 2012 bij 4:27 pm #

    Oh, dat lijkt mij echt héél gaaf! Wij hebben alleen maar eindexamenstunt, maar dat is een dagje. Ik ben zo benieuwd naar de modeshow :D

  7. Marjolein maart 7, 2012 bij 5:44 pm #

    Ziet er al supertof uit ;D Ik ben echt benieuwd!

  8. nathalia maart 7, 2012 bij 7:03 pm #

    Ah jullie mogen 100 dagen echt wel uitgebreidt vieren!
    Bij ons op school duurt het maar 1 dag en gelden er superveel regels.
    Leuke foto’s!

  9. Marloes maart 7, 2012 bij 7:05 pm #

    Dit kennen wij inderdaad niet in Nederland haha! Wat grappig! Ik ben zelf een groot fan van carnaval dus dit zou voor mij ook perfect geweest zijn!

  10. redhotjillypeppers maart 7, 2012 bij 8:19 pm #

    Echt leuke outfits ! :)

  11. Hanna maart 7, 2012 bij 8:21 pm #

    haha wat leuk zeg! jullie zien er echt orgineel uit! liefs.

  12. Vintagirie maart 7, 2012 bij 8:41 pm #

    Oh my!! Ik heb jullie zien lopen :O Ik was vrijdag even snel in Antwerpen voor een cadeau voor mij moeder en toen ik zag allemaal mensen verkleed lopen. En hele schattige robots waarvan de lampjes het deden,. Hoe cool is dat!!

  13. Martine maart 7, 2012 bij 8:53 pm #

    Aaah super tof! Ik zit ook in mn laatste jaar, maar wij kennen het inderdaad niet. We gaan wel de laatste schooldag verkleed & hebben een eindexamenstunt :)
    x Martine

  14. Blue Vanilla maart 8, 2012 bij 12:57 am #

    So cute! looks like WAY too much fun!
    xx

    Hot Pink Day
    Shop Blue Vanilla

  15. Lois maart 8, 2012 bij 2:18 pm #

    looks like fun! :D
    Love Lois xxx

    http://lisforlois.blogspot.com/

  16. sofie maart 8, 2012 bij 3:22 pm #

    Hihi leuke foto’s! Vieren wij ook, maar wij noemen het Chrysostemos :) Wat leuk dat je een modeshow hebt georganiseerd, ben benieuwd naar de foto’s!! ♥

  17. Tatjana maart 9, 2012 bij 10:54 am #

    Wat leuk zeg!
    Die fotos vind ik er ook zo leuk en grappig uit zien. :)

  18. joycelysanne maart 9, 2012 bij 4:38 pm #

    superleuk zeg! wij hebben niet zoiets , maar lijkt me super!

  19. Anna maart 9, 2012 bij 6:10 pm #

    Op school werd dat dit jaar ook gevierd, maar het hele jaar maakt samen 1 grote show, echt superleuk!

  20. Lise maart 9, 2012 bij 6:11 pm #

    Ik heb het 2 jaar geleden ook gevierd, 100 dagen, echt superleuk, maar wow een hele week verkleden, das wel super :D wij hadden enkel vrijdag hele dag verkleed en leuke dingen :D maar ik ben echt benieuwd nr de foto’s van je modeshow zeg!

  21. Chloe maart 10, 2012 bij 10:45 am #

    Superleuk! Wij noemen het ook Chrysostomos, alleen duurt het voor mij nog een tijdje eer ik het kan doen, haha :)

  22. Marieke maart 10, 2012 bij 2:06 pm #

    Weetje hoe gezellig die foto’s eruit zien! Het doet me een beetje denken aan Examenstunt in Nederland, dan gaan alle laatstejaars ook verkleed. Maar dat is maar 1 dag. Maar dat ziet er ook altijd zo gezellig uit (:

  23. dewi maart 10, 2012 bij 2:15 pm #

    ziet er gezellig en leuk uit! jammer dat wij dat niet hebben. enige wat wij mogen doen in het examenjaar is 1 dag pranks uitvoeren op de jongere leerlingen. maar 1 week verkleed komen lijkt me wel leuker! ;D

  24. Dorien maart 10, 2012 bij 8:12 pm #

    Haha, super grappig foto’s! Bij ons werden die 100 dagen slechts één dag gevierd :D !

Geef een reactie

