WIN – 4/7 – DRESSESONLY

2 Mrt

Het is zover: we zijn over de helft van het aantal winacties die jullie nog te wachten staan! We hebben nog superleuke give-aways voor jullie in petto. Ook vandaag staat er weer een leuke winactie voor de boeg. De webshop Dressesonly komt jullie waarschijnlijk wel bekend voor. Ze bieden een uitgebreid assortiment van jurken aan in allerlei verschillende maten, vormen en kleuren. Naast jurken verkopen ze ook nog leuke blazers, vesten en accessoires. En nu het goede nieuws: samen met Dressesonly geven we een leuk jurkje weg, so keep your eyes wide open!

Wat kun je winnen?

Je kunt één Tori Jurkje van bovenstaande basics winnen. Op de webshop heb je nog meerdere keuze mogelijkheden, klik hier. Let wel op: enkel de jurkjes van Tori zijn beschikbaar voor deze winactie. Deze basics zijn makkelijk te combineren met de rest van je outfit, so go for it!

Wat moet je doen om kans te maken?

  • Volg je ons op Twitter, dan moet je de volgende tweet rondsturen: Follow en RT @dressesonly en @Bloggingsisters en maak kans op een Tori jurkje van DressesOnly
  • Volg je ons op Bloglovin, dan zouden we het leuk vinden als je deze post liked.
  • Check zeker ook eens de Facebook-pagina van Dressesonly en LIKEN die handel!
  • Stuur tot slot een mailtje naar thebloggingsisters@hotmail.com of laat achter in een reactie via welk medium je ons volgt.

Heb ik je nieuwsgierig gemaakt naar de andere jurkjes en kledij van Dressesonly? Bezoek dan zeker hun webshop, klik hier!

Veel succes iedereen!
winactie1winactie2winactie3

XOXO

29 Reacties to “WIN – 4/7 – DRESSESONLY”

  1. Esmay maart 2, 2012 bij 3:47 pm #

    Ik doe niet mee, maar ik wens iedereen verder veel succes :)

  2. Nadine maart 2, 2012 bij 4:17 pm #

    Ik doe meee! Superleuk en altijd handig om te hebben in get zwart, wit, streepjes of andere leuke kleur!
    Xox

    Btw: ik volg jullie via bloglovin, superleuke site!

  3. mysupersweetlife maart 2, 2012 bij 4:22 pm #

    Oeh jurkjes, ik hou zo van jurkjes! En ik doe zeker mee! Mag je ook een voorkeur opgeven? Zoja dan zou ik graag het witte jurkje willen winnen (in maat L)

    Ik heb de volgende tweet verstuurd via AmenForFashion, en ik ben beide twitteraccounts gaan volgen:
    Follow en RT @dressesonly en @Bloggingsisters en maak kans op een Tori jurkje van DressesOnly

    Hier de link van mijn twitteracount voordat jullie die ook nodig hebben:
    https://twitter.com/#!/AmenForFashion

    Ik volg jullie via bloglovin en heb de post geliked!

    En ik ben naar de facebookpagina van Dresses only gegaan en heb de pagina geliked!

    Liefs Tineke

  4. Britt maart 2, 2012 bij 4:27 pm #

    Jurkjess:D I love jurkjes! Ik doe mee, en volg jullie via bloglovin en ik heb het artikel geliked;) Hoopdat ik winn:D

    Liefs, Britt

  5. Elien maart 2, 2012 bij 5:21 pm #

    Wat een leuk jurkjes! Erg mooie kleuren! Ik doe graag mee (:
    Ik volg je op twitter en heb getweet: https://twitter.com/#!/2Elien/status/175631522156650496
    Ik volg je ook op bloglovin en heb dit artikel geliked, de facebookpagina heb ik ook geliked!!
    Liefs,

  6. vera immink maart 2, 2012 bij 5:53 pm #

    ik wil heel graag meedoen

  7. Yak Man maart 2, 2012 bij 6:28 pm #

    aah, wat leuk zeg! :D Ik doe mee! ik volg jullie via bloglovin en heb dit bericht geliked n_n

  8. Nadine maart 2, 2012 bij 8:03 pm #

    Ik doe mee.

    Ik volg je op twitter en heb getweet: https://twitter.com/#!/nona89/status/175672176949735424

    Ik volg je via bloglovin en heb geliked.

    Ik volg je via facebook.

  9. Laura maart 3, 2012 bij 10:46 am #

    Altijd handig zo’n toffe basic (:

    Ik volg via facebook en gewoon via deze site!

    Groetjes Laura!

  10. Marieke maart 3, 2012 bij 11:22 am #

    Ik doe mee ♥
    Ik volg jullie via blogloving en heb daar ook de post geliked! :D

  11. Vintagirie maart 3, 2012 bij 12:23 pm #

    Oeh ik doe graag mee om zo’n leuk jurkje te winnen. Ik volg je al een tijdje en ik heb dit bericht geliked! https://twitter.com/#!/Vintagirie

  12. Ellen Lambrecht maart 3, 2012 bij 1:24 pm #

    Ik doe mee :D! Ik heb alle stappen gedaan: ik volg je en heb het geliked, ik volg je op twitter en tweet gepost en tot slot heb ik de facebookpagina geliked.
    Ik hou enorm van jurkjes, ze lijken me echt prachtig!
    Nu duimen hihi
    Liefs Ellen

  13. Cherel maart 3, 2012 bij 2:36 pm #

    Leuke winactie!
    Ik doe zelf niet mee, maar wens iedereen veel succes :)

  14. Call me M maart 3, 2012 bij 3:10 pm #

    Really pretty dresses! Love the striped one!

  15. Chloe maart 3, 2012 bij 3:39 pm #

    Ik doe mee! Ik volg jullie met Bloglovin en GFC.
    Ik heb het bericht ook geliked op Bloglovin.
    Ik volg dressesonly en jullie op twitter en heb ook getweet: https://twitter.com/#!/littlecstar/status/175967375349391361
    x

  16. Thea maart 3, 2012 bij 3:51 pm #

    Super! Ik doe mee, ik volg je op bloglovin

  17. WatzeDraagt maart 4, 2012 bij 11:38 am #

    Nice blog dames! Ik ga jullie volgen! Willen jullie die van mij ook eens bekijken? En als je t leuk vindt, mij volgen natuurlijk;) Fijne zondag. XX

  18. Celien maart 4, 2012 bij 1:42 pm #

    Ik volg je via bloglovin’ :)

  19. Sam maart 4, 2012 bij 11:29 pm #

    These are such great closet staples, and a great variety of colours too!

  20. Ivona maart 4, 2012 bij 11:43 pm #

    Ziet er goed uit, volg en geliked via Bloglovin’ :-)

  21. Jenny maart 5, 2012 bij 2:53 pm #

    ik doe niet mee maar succes met verloten :D!

  22. Nina maart 5, 2012 bij 4:53 pm #

    Leuke winactie!

  23. .saboskirt. maart 7, 2012 bij 6:12 am #

    These are cute dresses. Simple and yet lovely!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    ♥ SHOP: http://www.saboskirt.com
    ♥ BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

  24. dewi maart 10, 2012 bij 2:14 pm #

    alweer een leuke winactie! ik doe mee!

    ♥ ik volg jullie via bloglovin en heb het bericht geliked.

    X

  25. @nathaliebosman maart 11, 2012 bij 8:58 pm #

    Super, ik zou een blauw basisjurkje kiezen ♥
    @nathaliebosman

  26. Pleun maart 11, 2012 bij 9:12 pm #

    Leuke actie, ik doe graag mee! Volg op bloglovin, fb en tweet als @schuijtje75

  27. manuela maart 12, 2012 bij 5:47 pm #

    altijd handig, leuke winactie. ik heb wel jurkjes nodig! ik doe weer mee haha :D !
    ik volg jullie op bloglovin en heb dit artikel geliked.
    ik follow jullie via twitter en heb getweet:
    https://twitter.com/#!/Manuelaa94/status/179262030874820608
    en ik heb op facebook dressesonly geliked!
    http://www.facebook.com/Manuelaa94?ref=tn_tnmn

    Groetjes en suc6 iedereen. xx

  28. Maartje maart 18, 2012 bij 6:39 am #

    Wat handig! Ik ben dol op jurkjes, en basics zijn idd altijd handig!
    Ik volg en like via bloglovin’!
    Xxx

  29. Simone maart 26, 2012 bij 2:54 am #

    Ik doe mee, basics heb je altijd nodig.
    Ik volg allang op bloglovin’.

Geef een reactie

