WIN – 3/7 – Kralenschatten

26 Feb

Yay, de derde winactie van deze winperiode is alweer aangebroken! Vandaag willen we jullie (weeral) blij maken met een ketting! Kralenschatten is een webshop die een groot assortiment aan sieraden aanbied. Deze sieraden zijn allemaal handgemaakt en bestaan uit allerlei kralen van verschillende kleuren, vormen en maten. Elk sieraad is tevens uniek, dus look-a-likes zul je niet tegenkomen. Dankzij Kralenschatten mogen wij een superleuke ketting weggeven uit hun assortiment, like it!

Beschrijving ketting:

– Goudkleurige ketting van een goudkleurig jasseronschakeltje.
– Onderaan bestaat de ketting uit kleine pareltjes en er hangt een zalmroze fimo-roosje op een Franse munt.
– De lengte van de ketting is 68 cm.

Wat moet je doen om kans te maken?

  • Volg je ons op Twitter, dan moet je volgende tweet rondsturen: Volg @bloggingsisters en maak kans op een leuke ketting van @Kralenschatten! Meer info vind je hier: https://thebloggingsisters.wordpress.com/2012/02/26/win-37-kralenschatten/
  • Volg je ons op Bloglovin, dan zouden we het leuk vinden als je het bericht liked.
  • Stuur tot slot een mailtje naar thebloggingsisters@hotmail.com of laat achter in een reactie via welk medium je ons volgt.

Wij zijn erg trots dat we een ketting van Kralenschatten mogen weggeven op onze blog. Bezoek zeker hun webshop eens en sta verstelt van alle andere leuke sieraden die ze verkopen.

Veel succes met de winactie! Nog niet meegedaan met onze andere winacties? Waag je kans: winactie1 en winactie2!

XO

34 Reacties to “WIN – 3/7 – Kralenschatten”

  1. curvydutchy februari 26, 2012 bij 6:31 pm #

    Wat een mooie ketting. Ik waag graag een kansje :)
    Ik volgde al op Bloglovin en zal zo gelijk even liken natuurlijk :)
    Volg nu ook op twitter en heb getweet: https://twitter.com/#!/GewoonGezellie/status/173837062712197121

    Heel veel suc6 iedereen, nu maar duimen ;)

  2. Chen Chen februari 26, 2012 bij 6:43 pm #

    Wauw, alweer een supermooie ketting!
    Ik ga denk ik bijna overwegen om er zelf een te kopen =)
    Ik volg jullie op Bloglovin’ en Twitter en ik like het bericht ;)
    Hier is mijn tweet: https://twitter.com/#!/ChenChenChao/statuses/173840360903155713

    Liefs,

  3. Hanna februari 26, 2012 bij 7:05 pm #

    ik wil echt heeeel graag deze winnen! ik vind hem echt super, mijn ideale ketting! ♥
    ik volg jullie met bloglovin en ga het liken, maar de post staat nog niet op bloglovin? ik heb het, omdat ik geen twitter heb, in mijn sidebar gezet. is dat ook goed?
    liefs!

    • thebloggingsisters februari 26, 2012 bij 7:07 pm #

      Is ook goed hoor, helemaal perfect! Bedankt voor het meedoen :)

      • Hanna februari 28, 2012 bij 7:41 pm #

        moooi zo! hihi ik hoop zo dat ik win,echt een superketting! liefs.

        • Hanna februari 28, 2012 bij 8:09 pm #

          ik heb het geliked, dat had ik dus nog niet gedaan haha. liefs.

  4. mysupersweetlife februari 26, 2012 bij 7:31 pm #

    Wat een prachtige ketting! Helaas heb ik geen twitter meer!

    Liefs

  5. Elien februari 26, 2012 bij 9:30 pm #

    Wat een mooie ketting! Ik doe mee!!
    Ik volg je op twitter en heb getweet: https://twitter.com/#!/2Elien/status/173882342874677248
    Ik volg jullie ook op bloglovin en heb dit artikel geliked!
    Liefs,

  6. SOLD OUT FOREVER februari 27, 2012 bij 7:39 am #

    Hele leuke ketting!
    Ik volg jullie via Bloglovin’! Fingers crossed! :)

    Liefs,

    Pien

  7. Sam februari 27, 2012 bij 11:53 am #

    That is such a pretty and girly necklace, the pendant is just gorgeous. What a great giveaway!

  8. sistersandsisters februari 27, 2012 bij 1:05 pm #

    Leuke giveaway meiden!

    X

  9. Marjolein februari 27, 2012 bij 1:09 pm #

    Ik doe mee (: Ik volg jullie met Bloglovin en Twitter en heb geliked en getweet.

  10. Nadine februari 27, 2012 bij 2:35 pm #

    Ik doe mee.

    Ik volg jullie op bloglovin en heb geliked.
    Ik volg jullie op twitter en heb getweet: https://twitter.com/#!/nona89/status/174140354906427393

  11. Ellen Lambrecht februari 27, 2012 bij 4:02 pm #

    Ik doe heel erg graag mee!
    Ik volg jullie en heb het geliked
    Ik volg jullie op twitter en heb een tweet gepost :-)!
    Liefs Ellen

  12. Celien februari 27, 2012 bij 4:46 pm #

    Superleuke ketting!
    Ik volg jullie op bloglovin’ en ik heb de post geliked,

    Liefs

  13. Britt februari 27, 2012 bij 7:06 pm #

    Ah dankjulliewel, wat lief! Ik volg jullie ook!
    Echt een leuke ketting, maar volgens mij is het alleen voor de meiden die in Nederland/België wonen. (:

  14. Hanna & Christel februari 27, 2012 bij 9:59 pm #

    Wat een super mooie ketting!
    Die zouden wij wel willen winnen :D

  15. Christy februari 28, 2012 bij 10:18 am #

    Mooie ketting! Ik doe mee!
    Ik volg op bloglovin!

  16. sophie februari 28, 2012 bij 2:11 pm #

    ik volg je via twitter en bloglovin!
    xoxo

  17. Mercury Moonshine Dutchess februari 28, 2012 bij 4:33 pm #

    When I read your posts my eyes glaze with love and fire the echos from ancient fairy ghosts sing beautiful music the walls turn pink and baby blue the ground trembles as stars dance across a galaxy of groovy vibes keep posting baby! X Mercury Moonshine Dutchess “spreading Love Throughout The Dublin Streets While the Moon Shines ” Lets dance in georges arcade and spread glitter during the St Patricks Day Parade

  18. Charlotte februari 28, 2012 bij 6:48 pm #

    Ik doe mee! Heb gevolg op twitter, getweet, volg jullie op bloglovin’, en heb dit bericht geliked,
    xx

  19. nathalia februari 28, 2012 bij 7:28 pm #

    De winactie is superleuk maar ik heb geen twitter dus ik ga niet meedoen.
    Veel succes voor iedereen die meedoet!

  20. Nicole februari 29, 2012 bij 1:40 pm #

    oeeh, echt een leuke ketting! Ik doe mee.
    Ik heb jullie gevolgd op Bloglovin’ en het artikel geliked. :)
    liefs!
    nicole.vanroekel@hotmail.com

  21. Ivona maart 4, 2012 bij 11:54 pm #

    Hele mooie ketting, ik doe graag mee! Volg en geliked op Bloglovin’.

  22. ifssxemdv maart 5, 2012 bij 6:47 pm #

    Dg9DPX aiahjabikvhm, [url=http://dncbhnnauhud.com/]dncbhnnauhud[/url], [link=http://upnvcywsnbzx.com/]upnvcywsnbzx[/link], http://ayejqbpnjuoq.com/

  23. Lianne maart 5, 2012 bij 7:50 pm #

    Super mooie ketting, ik volg jullie al op bloglovin’en ik heb deze post geliked. Ik heb twitter, maar deze is afgeschermt, dus hier kan ik helaas niets mee. Hopelijk is dit niet erg. Succes met bloggen verder 2Sisters. xd. xoxo

  24. dewi maart 10, 2012 bij 2:12 pm #

    die ketting is echt cute! i’m in!

    ♥ ik volg jullie via bloglovin en heb het bericht geliked.

    X

  25. @nathaliebosman maart 11, 2012 bij 9:02 pm #

    Super ook! Wat een juweeltje ♥ Ik waag een kansje :-)
    @nathaliebosman

  26. dvbxvlwj maart 14, 2012 bij 3:58 am #

    smUxMp uhxeakyiufcm, [url=http://nukejrsnlmii.com/]nukejrsnlmii[/url], [link=http://rdoolgycjhoo.com/]rdoolgycjhoo[/link], http://lqqhjynyhyha.com/

  27. Hafsah. maart 15, 2012 bij 8:46 pm #

    omg super gaaaaf!
    ik doe zeker mee meiden!
    super mooie &leuke ketting!

    – ik volg jullie via GFC.
    – ik volg jullie via bloglovin’.
    – ik heb dit berichtje geliked via bloglovin’.
    – ik volg jullie op twitter. (@haffx)
    – ik heb het getweet.
    – mijn email; haffx@live.nl

    dus in het kort; ik heb alles gedaan!
    love it!
    hoop echt dat ik win, maarjaa ..
    moge de beste winnen! <3 xloves.

  28. bgafeyb maart 16, 2012 bij 8:41 pm #

    wKUmBX wpkmylrkxype, [url=http://kjzfmrbnuxht.com/]kjzfmrbnuxht[/url], [link=http://qrflxjxneqja.com/]qrflxjxneqja[/link], http://ycpnrropdveh.com/

  29. Maartje maart 18, 2012 bij 6:37 am #

    Ik doe zeker weten mee!
    Wat een superleuke ketting! Hij is echt mooi!
    Natuurlijk volgde ik jullie al via bloglovin’ en ik heb het artikel even geliked!
    Xxx

  30. Simone maart 26, 2012 bij 2:59 am #

    Ik volg allang op bloglovin’ en ik heb het artikel geliked.

Trackbacks/Pingbacks

  1. WIN – 4/7 – DRESSESONLY « thebloggingsisters - maart 2, 2012

    […] Veel succes iedereen! winactie1 – winactie2 – winactie3 […]

Geef een reactie

