WIN -2/7- Sieradenkistje

23 Feb

Ondertussen zijn we alweer belandt aan de tweede winactie van deze winperiode. Je kunt natuurlijk ook nog altijd meedoen met de eerste winactie (klik hier)! Vandaag kunnen jullie een leuke vintage-ketting winnen! De webshop Sieradenkistje klinkt jullie zeker en vast al wel bekend in de oren. Deze webshop biedt een groot assortiment aan sieraden in vintagestijl. Zowel handgemaakte als ingekochte met een eigen touch worden er verkocht. En hier komt dan het heugelijke nieuws: jullie kunnen een ketting van Sieradenkistje winnen!

Beschrijving ketting:

– Lange zilverkleurige ketting van ongeveer 80cm met flesje, strikje en sleutel.
– In het flesje zitten twee toegangskaartjes (voor de bioscoop en voor het circus) in vintage stijl.
– Door het strikje iets te verschuiven kan je de ketting op twee manieren dragen. Oftewel met het circusticket in het zicht, of met het bioscoopticket in het zicht.
– Het flesje is ongeveer 40mm x 22mm groot.

Wat moet je doen om kans te maken?

  • Volg je ons op Twitter, dan moet je volgende tweet rondsturen: Volg @bloggingsisters en maak kans op een leuke ketting van Sieradenkistje.nl! Meer info vind je hier: https://thebloggingsisters.wordpress.com/2012/02/23/win-27-sieradenkistje/
  • Volg je ons op Bloglovin, dan zouden we het leuk vinden als je het bericht liked.
  • Stuur tot slot een mailtje naar thebloggingsisters@hotmail.com of laat achter in een reactie via welk medium je ons volgt.

Naast deze ketting zijn er natuurlijk nog tal van andere kettingen die op Sieradenkistje verkrijgbaar zijn! Heb ik je nieuwsgierig gemaakt? Check dan zeker hun webshop!

Je kunt ook nog altijd meedoen met onze eerste winactie, klik hier!

Veel succes allemaal!

x

31 Reacties to “WIN -2/7- Sieradenkistje”

  1. Hanna februari 23, 2012 bij 11:16 am #

    cool blog girls! :)

    Hanna
    http://whoishanna.blogspot.com/

  2. Jenny februari 23, 2012 bij 2:33 pm #

    Super schattig! :D

    xx

  3. Linda februari 23, 2012 bij 4:24 pm #

    Ik heb al eens eerder iets besteld op Sieradenkistje.nl. Ik vind het echt een leuke webshop, de sieraden passen overal bij, juist omdat ze vintage zijn! Het kettinkje doet me denken aan de film ”Message in a Bottle”. Dat was echt een ontzettend mooie film!

    * Ik volg jullie via Bloglovin en heb het bericht geliked
    * Ik volg jullie via Twitter en heb het bericht getweet (xLifebyLinda)

    Liefs, Linda

  4. Nina februari 23, 2012 bij 5:06 pm #

    Heel leuk!

  5. Ellen Lambrecht februari 23, 2012 bij 5:30 pm #

    WOW, wat een ontzettend prachtige ketting! Echt helemaal mijn smaak! Ik doe heel erg graag mee :)
    *Ik volg je + geliked en *volg je ook op twitter en hier is mijn tweet: https://twitter.com/#!/EllenLambrecht/status/172734488940511233
    Nu duimen, hihi
    Liefs Ellen

  6. Nadine februari 23, 2012 bij 6:13 pm #

    Ik doe mee.

    Ik volg je via twitter en heb getweet: https://twitter.com/#!/nona89/status/172745667800866816

    Ik volg je via bloglovin en heb geliked.

  7. Jorien februari 23, 2012 bij 6:39 pm #

    Wat een superleuke blog hebben jullie! Kwam hier via de blog van Hanna en Christel!

    Volg jullie nu:)

    Xx Jorien

    http://www.fab-by-me.com

  8. Elien februari 23, 2012 bij 9:03 pm #

    Wow, wat mooi! Deze winactie is héél vet!
    -Ik volg jullie op twitter en heb getweet: https://twitter.com/#!/2Elien/status/172788305367273472
    -Ik volg jullie ook op bloglovin en heb dit artikel geliked (:
    Liefs,

  9. Vintagirie februari 23, 2012 bij 10:26 pm #

    Wat een geweldige ketting, daar wil ik zeker wel kans op maken. Ik volg je via twitter en bloglovin. En ik heb getweet! https://twitter.com/#!/Vintagirie En natuurlijk geliked..

  10. Sam februari 23, 2012 bij 10:35 pm #

    Aw, this is so pretty!

  11. Charlotte februari 23, 2012 bij 11:03 pm #

    leuke winactie
    maar ik sla hem overxx

  12. @nathaliebosman februari 23, 2012 bij 11:05 pm #

    Hoihoi!
    wat een geweldige ketting! i Like!
    Ik volg jullie op twitter en op Bloglovin ♥
    het het bericht op FB gezet!
    En nu maar duimen dat ik de gelukkig mag worden ;-)
    @nathaliebosman

  13. curvydutchy februari 24, 2012 bij 8:01 am #

    Ik doe mee hoor, ik heb gemaild ;) LEUK!

  14. Veronique februari 24, 2012 bij 9:05 am #

    Waaa, ik hou van sieraden! Ik doe zeker mee! Ik volg je al via twitter (@Veronieek) en Bloglovin en ik heb het bericht geliked.

    Liefs
    ps. Doe je ook mee aan mijn winactie?

  15. Charlotte Hoek februari 24, 2012 bij 9:44 am #

    Woooo, weer een geweldige ketting!
    ik volg jullie op twitter (@CharlotteHoek) maar ik heb geen idee hoe jullie op bloglovin heten, maar ik volg jullie via wordpress! :)

    Xxx Charlotte

  16. Celien februari 24, 2012 bij 11:16 am #

    Ik heb je bericht geliked via bloglovin,
    leuke winactie!

  17. Cheryl februari 26, 2012 bij 4:51 pm #

    Heel erg cute sieraad
    Ik volg je allangop Bloglovin en heb ook geliked

  18. Hanna februari 26, 2012 bij 7:01 pm #

    hoe leuk!
    ik volg jullie met bloglovin en heb het bericht geliked.
    mijn email is vdheuvel.hanna@gmail.com , mochten jullie het willen weten (:
    liefs!

  19. vera immink februari 27, 2012 bij 4:09 pm #

    ik wil erg graag meedoen!!
    Mmijn tweet: https://twitter.com/#!/VeraSjouke/status/174163631758524416
    en ik volg jullie op bloglovin.
    groetjes

  20. Christy februari 28, 2012 bij 10:23 am #

    Ik doe mee! Die ketting is echt gaaf!
    Ik volg jullie op bloglovin!

  21. Nicole februari 29, 2012 bij 1:41 pm #

    Aaah, ik vind deze ketting echt heel leuk!
    Ik volg jullie op Bloglovin’ en heb het artikel geliked :)

    liefs!
    Nicole
    nicole.vanroekel@hotmail.com

  22. Ivona maart 4, 2012 bij 11:48 pm #

    Super mooi! Ik volg jullie op Bloglovin’ en heb dit berichtje geliked.

  23. dewi maart 10, 2012 bij 2:11 pm #

    ik doe weer mee! hele leuke ketting!

    ♥ ik volg jullie via bloglovin en heb het bericht geliked!

    X

  24. manuela maart 12, 2012 bij 5:44 pm #

    leuke winactie!
    ik doe zeker mee.
    ik volg jullie op bloglovin en ik heb dit artikel geliked
    ik volg jullie op twitter en heb getweet:
    https://twitter.com/#!/Manuelaa94/status/179261380715753473

    Groetjes en suc6 iedereen xx

  25. Karolien maart 13, 2012 bij 6:54 pm #

    Ik volg en heb getweet. :)

  26. Hafsah. maart 15, 2012 bij 8:47 pm #

    omg super gaaaaf!
    ik doe zeker mee meiden!
    jullie winacties zijn zo leuk!

    – ik volg jullie via GFC.
    – ik volg jullie via bloglovin’.
    – ik heb dit berichtje geliked via bloglovin’.
    – ik volg jullie op twitter. (@haffx)
    – ik heb het getweet.
    – mijn email; haffx@live.nl

    dus in het kort; ik heb alles gedaan!
    love it!
    hoop echt dat ik win, maarjaa ..
    moge de beste winnen! <3 xloves.

  27. Maartje maart 18, 2012 bij 6:35 am #

    Ik doe mee!
    Wat een superschattige ketting!
    Ik heb nauwelijks kettingen, maar ik vind ze wel heel erg leuk…
    Ik ben dus eigenlijk een beetje aan het sparen XD!
    Ik volg en like via bloglovin’.
    Xxx

  28. Ellen maart 19, 2012 bij 2:03 pm #

    Ik volg via twitter :D
    Echt een super gave ketting!
    liefs ,ellen

  29. Simone maart 26, 2012 bij 3:45 am #

    schattige ketting. ik volg via bloglovin’.

Trackbacks/Pingbacks

  1. WIN – 3/7 – Kralenschatten « thebloggingsisters - februari 26, 2012

    […] Veel succes met de winactie! Nog niet meegedaan met onze andere winacties? Waag je kans: winactie1 en winactie2! […]

  2. WIN – 4/7 – DRESSESONLY « thebloggingsisters - maart 2, 2012

    […] succes iedereen! winactie1 – winactie2 – […]

Geef een reactie

