LET’S GET THE PARTY STARTED

22 Feb

Gisteren ben ik met een paar vriendinnen de laatste dag van Carnaval gaan vieren in Reusel. In België wordt carnaval helemaal niet zo groot gevierd, maar toch wouden mijn vriendinnen en ik de Hollandse traditionele carnavalssfeer eens opsnuiven. Dus, zo gezegd, zo gedaan! De Hollanders daar merkten natuurlijk meteen op dat we geen Nederlanders maar Belgen waren, en dit zorgde voor lachwekkende situaties en misverstanden. Hier zie je mijn carnavalsoutfit:


Omdat wij thuis geen leuke verkleedkostuums hebben, besloot ik van alles wat te pakken en dit op een marginale manier te combineren. Het “marginale” valt op zich nog wel mee, maar het is natuurlijk een combinatie die ik anders nooit zou dragen! Ik deed mijn okergele panty nog  eens aan, toupeerde mijn haar, deed een hoofdband in en mijn sleehakken aan. Ook deed ik rode lippenstift op en zette ik twee strepen op beide wangen.

Ik kan er geen woorden op plakken van wat ik nu precies was, maar laten we het op een “cow-indian-girl” houden. Als finishing touch was ik nog opzoek naar een waterpistooltje (of i.d.) maar deze heb ik helaas niet meer kunnen vinden. Ik vind het op zich nog wel een geslaagde outfit met die beperkte spullen die ik thuis had. Volgend jaar ga ik me zeker weer verkleden “à la Hollands” en me begeven naar de Nederlandse carnavalsedities!

Heb jij je verkleed met carnaval?

x

12 Reacties to “LET’S GET THE PARTY STARTED”

  1. myownsupersweetlife februari 22, 2012 bij 3:57 pm #

    Ik woon helemaal in het noorden van Nederland, dus hier vieren we geen carnaval, helaas…

    Liefs

  2. Nina februari 22, 2012 bij 4:47 pm #

    Leuk!

  3. Bellachique februari 22, 2012 bij 5:31 pm #

    Het ziet ernaar uit dat je er grote pret in hebt!

  4. senne februari 22, 2012 bij 5:32 pm #

    Wauw je zag er superleuk en origineel uit! Ik was een indiaantje :) Mooi dat je het leuk hebt gehad! Liefs

  5. Martine februari 22, 2012 bij 5:38 pm #

    Aaah super leuk! Bij ons wordt carnaval ook niet gevierd :(
    x Martine

  6. Lizzy februari 22, 2012 bij 8:02 pm #

    Leuke outfit, ik HOU van carnaval haha

  7. Chloe februari 23, 2012 bij 9:57 am #

    Leuke outfit! Ik heb dit jaar geen carnaval meer gevierd ;)

  8. sofie februari 23, 2012 bij 11:20 am #

    hihi erg leuke outfit! ja dat is idd wel jammer eigenlijk, dat wij belgen niets doen met carnaval! ik heb dus ook niets gedaan, wist amper dat het carnaval was :) erg eigenlijk, leuk van je dat je het dan toch gevierd hebt! ♥

  9. jlovesbeauty februari 23, 2012 bij 3:22 pm #

    Wat een leuke outfit! Wij vieren carnaval jammergenoeg niet.

  10. Marloes februari 23, 2012 bij 9:15 pm #

    Wauw wat leuk! Wij vieren hier geen carnaval x

  11. Sam februari 23, 2012 bij 10:38 pm #

    This is such a cute and funky outfit!

  12. Dina februari 24, 2012 bij 9:01 am #

    Wat leuk zeg! Ik heb vroeger wel carnaval gevierd in Duitsland. In het deel van Nederland waar ik woon, wordt helaas geen carnaval gevierd!

Geef een reactie

