WIN -1/7- Dekker Fashion

21 Feb

Ondertussen staan er al meer dan 50 artikels online en is de site al ruim meer dan 10.000 keer bekeken, waar we ontzettend trots op zijn. Natuurlijk konden we dit nooit alleen bereiken, dus willen we jullie hier erg graag voor bedanken. Met deze reden hebben we wat webshops benadert, en hebben we een paar leuke acties voor jullie geregeld. Komende dagen kun je dus regelmatig een leuke actie verwachten.

Misschien hebben jullie al wel eens gehoord van volgende shop, aangezien ik hier vroeger al eens een actie mee heb opgezet. Ik heb het over Dekkerfashion.nl! Ze verkopen hier online een zeer ruim aanbod van vrouwe kleding, die gaat van jeans, over tops en jumpsuites, tot sweaters, rokken, blazers en zelfs schoenen! Je kunt er voor alles terecht dus. Ook de prijzen van de kleding is een zeer grote meevaller. Garantie op een goede prijs/kwaliteit verhouding heb je dus alvast. Een leuk extraatje is ook dat je voor elke bestelling van 75 euro of meer geen verzendkosten meer betaalt. Nog enkele leuke acties van het moment zijn:

  • Bij aankoop van 3 jeans ontvangt u tijdelijk 15 euro extra korting! U kunt kiezen uit alle merken, ook outlet jeans vallen onder deze actie.
  • Bij aankoop van 3 artikelen van het merk AAIKO, ontvangt u tijdelijk 15 euro extra korting

Wat kun je winnen?

Het is een wijd katoenen, beige/roze shirt met zilveren studs ter waarde van €19.95! Het is beschikbaar in maat XS, S en M.Gelieve ook je maat te vermelden.

Wat moet je doen om kans te maken?

Volg ons op Twitter of op Bloglovin! (In de rechtse zijbalk vind je de links.)

  • Volg je ons op Twitter, dan moet je volgende tweet rondsturen: Volg @bloggingsisters en maak kans op een oversized shirt van @Dekkerfashion! Meer info vind je hier https://thebloggingsisters.wordpress.com/2012/02/21/win-17-dekker-fashion/
  • Volg je ons op Bloglovin, dan zouden we het leuk vinden als je het bericht liked.
  • Stuur tot slot een mailtje naar thebloggingsisters@hotmail.com of laat achter in een reactie via welk medium je ons volgt.

Wil je meer weten over het aanbod van DekkerFashion, check dan zeker de site!

Succes allemaal!

XOXO

31 Reacties to “WIN -1/7- Dekker Fashion”

  1. Charlotte februari 21, 2012 bij 7:07 pm #

    Wow, al meer dan 10000 keer bekeken?! Was ik zo ver al maar ;) Ik ben benieuwd naar de winacties!

  2. Veronique februari 21, 2012 bij 7:34 pm #

    Wat leuk! Jullie hebben ook een ontzettend leuk blog, met een mooie lay out! Ik doe mee met de winactie en ik volg je via bloglovin én twitter (@Veronieek). Liefs.

  3. Amber februari 21, 2012 bij 9:13 pm #

    Wat een gave winactie! Ik doe mee! Ik volgde jullie al op bloglovin’ heb geliked en volg jullie nu ook op twitter, altijd leuk! ;-) (en ik heb natuurlijk getweet) Ik heb een maatje M nodig mocht ik winnen. :)

  4. Lyanne februari 22, 2012 bij 10:09 am #

    Wat een super winactie! Echt een heel mooi shirt ook!

  5. Linda februari 22, 2012 bij 3:05 pm #

    Wat een mooie winactie :)

  6. Shahnaaz februari 22, 2012 bij 4:02 pm #

    Wat een mooie winactie, die shirt is heel schattig.
    Ik volgde jullie allang en heb dit natuurlijk ook geliked.

    • Shahnaaz februari 22, 2012 bij 4:03 pm #

      op Bloglovin’ bedoel ik. vergeten dat erbij te zetten

  7. Nina februari 22, 2012 bij 5:00 pm #

    Ik doe mee!! Bloglovin deed ik al, volg ik jullie ook! Nu ook via twitter. Mijn maat is S & email vind je op de website. Echt een leuke actie!

  8. Yak Man februari 22, 2012 bij 6:48 pm #

    oe, wat leuk! :D ik volg jullie via bloglovin en hebt dit bericht geliked ;). ik zie allemaal scandinavische berichten op jullie bloglovin? Echt raar ;s.

  9. Linda februari 23, 2012 bij 4:19 pm #

    Wauw, leuke actie! Origineel idee, zeven winacties.

    * Ik volg jullie via Twitter en heb het bericht getweet (xLifebyLinda)
    * Ik volg jullie via Bloglovin en heb het bericht geliked
    Mijn maat is M.

    Liefs, Linda

  10. Elien februari 23, 2012 bij 9:01 pm #

    Superleuk!! En gefeliciteerd (:
    Ik volg jullie al op twitter en heb getweet: https://twitter.com/#!/2Elien/status/172787647784288256
    Ik volg jullie ook op bloglovin en heb dit artikel geliked!
    Ik heb maat M.
    Liefs,

  11. curvydutchy februari 24, 2012 bij 8:04 am #

    Ik waag weer een poging :) Leuke prijzen hoor :D
    Mail is onderweg …

  12. Charissa februari 24, 2012 bij 12:30 pm #

    Ik volg je allang op bloglovin en heb dt artikel geliked.
    Ik zou graa deze shirt willen winnen.

  13. Hanna februari 26, 2012 bij 1:10 pm #

    Wat een leuk shirt! Ik weet niet of de winactie al ‘verlopen’ is, maar ik zou graag nog mee willen doen! Ik volg jullie nu op Bloglovin’ en heb dit bericht geliked. Mijn maat is XS.
    xx

  14. Cheryl februari 26, 2012 bij 4:49 pm #

    Ahh…. schattige shirt
    Ik volg je allang op bloglovin en heb deze post ook geliked

  15. natje9999 februari 26, 2012 bij 6:36 pm #

    Hai Hai meiden!

    Allereerst, gefeliciteerd met jullie mijlpaal! Maar verbazen doet het me niet hoor, die 10.000 kliks, jullie blogje is dan ook super om te lezen, en als medeblogger weet ik toch wel waarover ik spreek… ;) Hihi!

    Hopelijk komen er nog vele leuke posts bij! :)

    Wat een leuk shirt! Dit maakt, in een maatje M, zeker weten al mijn outfits af, dus ik waag graag een kansje! :)

    Ik volg jullie via Bloglovin en via Twitter (@Natje_9999) en mijn tweet vind je hier: https://twitter.com/Natje_9999/status/173837015580811264.
    Ik heb trouwens ook nog effe dit artikel geshared via de buttons onder de post en heb deze winactie dus nog een keertje extra op Twitter en een keertje op Facebook gezet! ;)

    Duim duim duimen maar! :)

    Nogmaals gefeliciteerd en dankjewel voor deze superactie meiden! :)

    Keep on bloggin! :)

    Liefs,
    Nathalie
    madsen.nathalie@hotmail.com

  16. ellen februari 26, 2012 bij 7:04 pm #

    Wat ontzettend leuk!

    – Ik volg jullie via bloglovin
    – Ik volg jullie via Twitter
    – Ik heb de post geliked op bloglovin
    – Ik heb getweet: https://twitter.com/#!/ellenvanlent/status/173845377022312448
    – Ik heb maatje M :)

    Liefs,
    ellen

  17. Christy februari 28, 2012 bij 10:21 am #

    Ik doe mee! Ik volg jullie via bloglovin en ik heb maat S.

    Groetjes!

  18. LHspring maart 1, 2012 bij 4:47 pm #

    Ik doe heel graag mee met jullie te gekke actie :) Ik volg jullie op twitter (LHspring) en ook op bloglovin!! :)

    Mt. XS of S zou geweldig zijn!!!

  19. LHspring maart 1, 2012 bij 4:47 pm #

    Oh en ik heb natuurlijk jullie artikel geliked en geRT :)

  20. Emily A. maart 2, 2012 bij 9:55 am #

    Leuke blog hebben jullie :) en ook een super winactie!
    Ik volg jullie op twitter en heb het bericht geRT :)

    Veel succes nog verder!
    Groetjes Emily / Calamarisss

  21. Lianne maart 5, 2012 bij 7:52 pm #

    Wooh girls, super goed gedaan! Echt gefeliciteerd met deze mijlpaal. Leuke winactie en het shirt is echt super. Past goed bij mijn huid en kledingstyle. Ik volg jullie op bloglovin´en ik heb deze post geliked. xoxo

    Ps. Ik heb maatje S nodig als ik em win. ;p

  22. dewi maart 10, 2012 bij 2:05 pm #

    superleuke winacties! ik ga even meedoen! ;d je had toch eerst modemadame als site? hele leuke blog!

    • dewi maart 10, 2012 bij 2:10 pm #

      ♥ ik volg je via bloglovin en heb het bericht geliked.
      ♥ ik heb maatje XS. (:

      X

  23. Maartje maart 18, 2012 bij 6:33 am #

    Wat leuk! Ik volg en like via bloglovin’.
    Ik kom pas net op jullie site, en ik vind hem echt heeel erg leuk!
    Het shirt is ook super, ik heb maat XS.

    Xxx

  24. Simone maart 26, 2012 bij 3:48 am #

    volg allang via bloglovin’ en heb geliked.
    mooie top lijkt me eerder op blush pink dan nude.

  25. Laura Spring april 1, 2012 bij 5:34 pm #

    Is al bekend wie deze geweldige actie gewonnen heeft?

    • thebloggingsisters april 1, 2012 bij 6:05 pm #

      Nee, de uitslagen van alle winacties zullen volgende week ergens bekend worden gemakakt, nog even geduld dus! :)

Trackbacks/Pingbacks

  1. WIN -2/7- Sieradenkistje « thebloggingsisters - februari 23, 2012

    […] winactie van deze winperiode. Je kunt natuurlijk ook nog altijd meedoen met de eerste winactie (klik hier)! Vandaag kunnen jullie een leuke vintage-ketting winnen! De webshop Sieradenkistje klinkt jullie […]

  2. WIN – 3/7 – Kralenschatten « thebloggingsisters - februari 26, 2012

    […] succes met de winactie! Nog niet meegedaan met onze andere winacties? Waag je kans: winactie1 en […]

  3. WIN – 4/7 – DRESSESONLY « thebloggingsisters - maart 2, 2012

    […] succes iedereen! winactie1 – winactie2 – […]

Geef een reactie

