ALEXA CHUNG MEETS VERO MODA – SPRING

19 Feb

Vero Moda is voor mij persoonlijk een redelijk onbekende winkel. Als ik ga winkelen, spring ik altijd wel eens binnen in deze winkel, kijk ik wat rond en snuffel ik wat tussen de kleren, maar koop zelden iets. Ik heb altijd gedacht dat het assortiment van Vero Moda gewoon niet bij mij in de smaak ligt, omdat ik eerder een vintage-stijl heb, en bij mijn weten de stijl van Vero Moda redelijk casual is. Tót ik de zomercollectie van Vero Moda zag, die tevens ontworpen is door de Britse Alexa Chung. Ik was helemaal “blown away” van deze collectie en ik zal je laten zien waarom!

Kraagjes, kant, veterschoenen, hoedjes, tijgerpint, oversized truitjes, strikjes, taillebroeken en shortjes.. deze collectie heeft het allemaal! Én daarbovenop de kakigroene Parka maakt het plaatje helemaal af (ik wil die Parka!).  Dit is één van de leukste collecties die ik tot dusver gezien heb, en ik heb er één woord voor: “W-A-U-W”. Ik ben al een tijdje opzoek naar blousjes en truitjes met kraagjes en naar een kakigroene parka, dus deze collectie is gewoon perfect voor mij! Ook ben ik van plan in de zomer een leuk hoedje te kopen. Ik zie mezelf al helemaal lopen op de uitgestrekte grasvelden op Pukkelpop, Rock Werchter,.. met een hoedje op mijn hoofd om mij te beschermen tegen de felle zon. “Aaah, de zomer… was het al maar zover!”

Ik ga over een tijdje zeker de Vero Moda nog eens binnenspringen en dan ben ik zeker dat ik wél iets ga kopen uit deze collectie.
Ben jij ook helemaal “blown away” van deze collectie?

X

10 Reacties to “ALEXA CHUNG MEETS VERO MODA – SPRING”

  1. Clara Turbay februari 19, 2012 bij 9:52 pm #

    Full of style. Love it.

    http://paquetevsitasbien.blogspot.com

  2. Charlotte februari 19, 2012 bij 10:06 pm #

    Dat kanten bloesje en bloesje met strik zijn supermooi!

  3. Bellachique februari 19, 2012 bij 10:58 pm #

    Ik vind de collectie zeker ook heel geslaagd, hij is heel meisjesachtig, en ik ben dol op de collars en de stoffen :). Enig idee wanneer hij in de winkels ligt?

    • thebloggingsisters februari 19, 2012 bij 11:21 pm #

      Nee daar heb ik helaas geen idee van, maar de collectie staat al wel te koop op de webshop van Vero Moda! :)

  4. sofie februari 20, 2012 bij 8:17 am #

    helemaal met je eens! ik ben normaal gezien ook nooit zo voor de Vero Moda, maar deze collectie is echt WOW! al die leuke kraagjes, ik ben fan! ♥

  5. Josephine februari 20, 2012 bij 10:56 am #

    WAUW! Ooooh echt een geweldige collectie! <3

  6. incognista februari 20, 2012 bij 1:09 pm #

    i am totally gonna shop that collection!check out my blog with all my favorite trends and follow me if you like it !
    http://fashionhunter4u.com

  7. axelleeee februari 20, 2012 bij 1:35 pm #

    ziet er super mooi uit !

  8. Nina februari 20, 2012 bij 6:31 pm #

    Helemaal super!

  9. B. februari 21, 2012 bij 6:12 pm #

    De collectie vind ik mooi, maar ook niet zo bijzonder. Al zijn de betaalbare prijzen wel een heel groot pluspunt :) Ben gek op haar haar

    http://www.tripsandtreasures.net
    new post : fashionweek overview

Geef een reactie

