SPOTTED: Hanne Gaby Odiele

18 Feb

Meters lange benen, fotogenieke uitstraling, frisse look, feilloze kledingssmaak,  mysterieus: kortom het perfecte lichaam.. Hanne Gaby Odiele has it all! Dit Vlaams model is hot! Ze is zelfs naar plaats 27 gestegen op de wereldranglijst voor topmodellen. Ze gaat van topontwerpers Alexander Wang naar Derek Lam enz.: op dit moment is Hanne Gaby Odiele wereldtop! Op haar 17e werd ze gespot op een festival, en sindsdien is ze niet meer weg te slaan uit de modellenwereld. Hier enkele indrukwekkende plaatjes van haar:

Ondanks het ongeval dat ze meemaakte in het begin van haar carrière waardoor ze een jaar lang gevochten heeft om terug te komen is ze  zo goed als altijd aan de slag met shoots.Buiten haar geweldige uitstraling heeft ze ook nog eens een goed gevoel voor mode en trends. Ik vind vooral haar blik fantastisch, in haar blik kun je je uren verdiepen.

Ik ben van plan mij meer bezig te houden met (top)modellen, want ik heb er niet zoveel verstand van, maar toch vind ik de ‘modellenwereld’ een erg boeiend vak. Mijn favoriet model is de Nederlandse Daphne Groeneveld, maar Hanne Gaby Odiele verdiend ook zeker een plaatsje in mijn top!

Wie zijn jouw favoriete modellen? Kende je Hanne Gaby Odiele al?

xo

7 Reacties to “SPOTTED: Hanne Gaby Odiele”

  1. Bellachique februari 18, 2012 bij 6:13 pm #

    Geweldig om eens een Vlaams model te zien!

  2. Nina februari 18, 2012 bij 7:16 pm #

    Mooie foto’s!

  3. Erin februari 19, 2012 bij 3:17 am #

    She is so gorgeous! I love all of her outfits!

    xx

    Erin @ http://www.trufflesnruffles.com/

  4. Marie februari 19, 2012 bij 10:52 am #

    Wauw, wat erg van dat ongeval! Ze ziet er wel best mooi uit!

  5. Dorien februari 19, 2012 bij 11:32 am #

    Vlaamse trots ;) !

  6. Lise februari 19, 2012 bij 11:57 am #

    Eindelijk nog eens een Vlaams topmodel!

  7. Jenny februari 19, 2012 bij 2:13 pm #

    Ik kende haar nog niet! maar ze is wel heel knap! :D

Geef een reactie

