WRITTEN IN THE STARS

17 Feb

Zoals jullie je waarschijnlijk wel kunnen herinneren, schreef ik een tijdje geleden over de print van de Amerikaanse vlag op kleding, schoenen & accessoires. En niet alleen de sterren van de Amerikaanse vlag zijn helemaal hip, ook gewoon een sterrenprint is helemaal ‘in’. Ik merk dit zelf ook steeds vaker wanneer ik ga winkelen in de H&M of Zara, de kleding met deze print op worden steeds populairder. Ik heb enkele leuke outfits van Lookbook gehaald: check this out!

Dit doet mij een beetje denken aan de polka dots trend. Hier moest ik eerst ook helemaal niks van hebben, maar nu vind ik het juist superleuk! Ik denk dat dit met deze sterretjes ook zo is, ik vind het steeds leuker en leuker. Een blazer vind ik nog een beetje too much, maar de hoofdband op de 3e foto,  het t-shirt op de 5e foto, blousje op de 6e foto (!!) en het short op de voorlaatste foto ziet er super heel gaaf uit. Het blousje op de 6e foto is trouwens echt mijn favoriet en nog eens superleuk gecombineerd met dat shortje, de schoenen en de hoed. En dat shortje op de voorlaatste foto is voor in de zomer ook zeker een must-have!

Is deze trend een must-have voor jou?

xo

14 Reacties to “WRITTEN IN THE STARS”

  1. Bellachique februari 17, 2012 bij 5:59 pm #

    Leuk die sterretjes! Ik was een paar jaar terug er echt helemaal weg van, leuk dat het nu terugkomt :).

  2. Call me M februari 17, 2012 bij 5:59 pm #

    Oh I love star prints! I bought a shirt from Zara this year and I love it!

  3. Nina februari 17, 2012 bij 6:55 pm #

    Ik vind stars heel erg leuk!

  4. Blue Vanilla februari 17, 2012 bij 7:54 pm #

    Star print is my fave!
    xx

    Hot Pink Day
    Shop Blue Vanilla

  5. Jenny februari 17, 2012 bij 8:15 pm #

    Geen must have, maar wel leuk! misschien deze zomer een shortje met een amerikaanse flag! (Is ook een beetje sterretjes toch? :P )

    xx

    • thebloggingsisters februari 18, 2012 bij 4:11 pm #

      Haha ja helemaal waar, en staat ook nog eens superleuk! Ik verkies zelf ook de Amerikaanse vlag boven deze sterrentrend :) x

  6. Judith februari 17, 2012 bij 8:25 pm #

    Prachtige trend! :)

    Bedankt voor je reactie! Vanaf nu ga ik je volgen! XO

  7. Josephine februari 17, 2012 bij 9:55 pm #

    Aaah, jullie schrijven over elke trend waarover ik ook wil schrijven haha! Ik vind het leuk!

  8. Marieke februari 17, 2012 bij 9:58 pm #

    Het is niet mijn ding haha! Maar die 5e vind ik wel leuk!

    xoxo 2NDtheytalk.blogspot.com

  9. helena februari 18, 2012 bij 11:31 am #

    Ik hou niet zo van sterren maar 1, 4 en 5 vind ik wel super leuk!

  10. sofie februari 18, 2012 bij 12:01 pm #

    leuke outfits! ♥

  11. Dorien februari 18, 2012 bij 3:32 pm #

    Sterrenprint zijn echt fantastisch! Vooral zulke blousjes vind ik leuk :) !

  12. Marie februari 18, 2012 bij 7:18 pm #

    Ik vind het wel mooi, maar bij ons in Kortrijk wordt het nogal mis begrepen want we hebben ooit eens een meisje gehad met haar halve gezicht vol getatoeëerde sterretjes (google maar eens sterrenmeisje ;) dusja haha :)

Geef een reactie

