We’ve met Hanna & Christel @Modefabriek!

16 Feb

De laatste tijd lees je meer en meer over bloggers die meeten. Als je dit leest, klinkt het altijd super leuk, en zou je het zelf ook graag eens doen. Jammer genoeg wonen we eerder in de middle of nowhere, als het op bloggers aankomt dan toch. Later trek ik gegarandeerd de stad in, want het platteland heb ik wel genoeg gezien. Wat we wel heel leuk vonden, was toen we twee meisjes tegen het lijf liepen op de Modefabriek in Amsterdam. Ze hadden allebei zo’n geweldige outfit aan, dat we er wel een lookbook foto van wilde. We vroegen of we een foto mochten maken, en vervolgens kwamen we erachter dat het twee super lieve bloggers waren. We hebben er nog een tijdje mee staan praten, en misschien spreken we nog wel eens af! Ze hadden ons ook meteen getipt over de heerlijke cupcakes die je er ergens kon krijgen. Wauw, wat waren deze lekker! Misschien wordt het de volgende keer wel een blogger-slash-cupcake-meet!

We waren alle drie impressed van de outfits die beide meiden droegen. De hogere taille broeken vond ik meteen geweldig. De outfit van Christel (links) vond ik ontzettend gaaf, maar wel gewaagd. Ik zou het zelf waarschijnlijk nooit durven dragen. Ik heb het dan vooral de soort korset met de doorschijnende blouse. Van de ketting die ze hierbij combineerde ben ik helemaal weg! Ook Hanna zag er  geweldig uit in de gestroomlijnde hoge taille broek en de donkerblauwe blouse. De coole heels in een donkeroranjetint die ze hierbij combineerde, maken de outfit helemaal af!

Ken jij deze twee meiden? Klik hier voor hun blog!

12 Reacties to “We’ve met Hanna & Christel @Modefabriek!”

  1. Hanna & Christel februari 16, 2012 bij 7:12 pm #

    Hihi dat zijn wij!
    Super gaaf! Dankje! Wij houden van jullie blog

  2. Charlie februari 16, 2012 bij 7:41 pm #

    Prachtige hakken!
    Liefs, Charlie

  3. Fabienne februari 16, 2012 bij 7:45 pm #

    superleuke outfits!
    xo

  4. Bellachique februari 16, 2012 bij 8:15 pm #

    Dat lijkt me idd leuk om andere bloggers te meeten :). Mooie fotos heb je gemaakt en de outfits die ze dragen zijn idd heel leuk!

  5. Nina februari 16, 2012 bij 8:47 pm #

    Leuke schoenen!

  6. myownsupersweetlife februari 16, 2012 bij 10:38 pm #

    Wat een leuke outfits!

    Liefs

  7. thecityofclothes februari 17, 2012 bij 12:32 pm #

    nice shoes girls !thanks for your comment ! love if you come to see my new post
    xo

  8. SOLD OUT FOREVER februari 17, 2012 bij 3:47 pm #

    Toffe schoenen hebben ze!

  9. Josephine februari 17, 2012 bij 10:03 pm #

    Ze zien er inderdaad leuk uit! Andere bloggers meeten is echt superleuk, als jullie een keer in Breda komen shoppen, dan mag je gerust gillen ;)

  10. Marie februari 18, 2012 bij 10:25 am #

    Oh die ketting vind ik heel erg mooi! Komen jullie eigenlijk van België of Nederland :)?

    • thebloggingsisters februari 18, 2012 bij 4:10 pm #

      Wij wonen ons hele leven lang al in België maar we zijn wel geboren in Nederland en daardoor is heel onze familie ook hollands, maar wij zijn nu gewoon Belgisch :) x

  11. Charlotte februari 19, 2012 bij 4:52 pm #

    Zelf woon ik ook op het platteland, niet ver van jullie trouwens :-) Dus ik weet exact wat jullie bedoelen! Later ga ik zeker ook dichter bij een stad wonen!

Geef een reactie

