Primark: SPRING COLLECTION

15 Feb

Nu we de extreem koude winterdagen achter de rug hebben, is het weer tijds voor iets nieuws,.. iets warmer. Dit hebben we wel verdiend na het overleven van de vrieskou van de afgelopen weken. De zomer blijft nog steeds erg ver weg (alhoewel: binnenkort zomervakantie boeken!), maar toch wil ik jullie ietsje dichter brengen bij de warme dagen die ons binnen een aantal (!) maanden te wachten staan. En hoe kan dit beter dan de zomercollectie 2012 van de Primark te tonen? Inderdaad: niet!

Ik word helemaal vrolijk van deze collectie! Na het zien van deze collectie is het duidelijk dat we kleurrijk de zomer in gaan. Vooral de zachte pastelkleuren en hier en daar een felle kleur komen aan bod in deze collectie. Daardoor oogt de collectie erg klassiek en is ook colour blocking mogelijk in de zomer 2012. De colourblockingtrend was erg populair het afgelopen jaar, en nu wordt deze trend voortgezet met pastelkleuren. De hoge uitschieter van deze collectie is de kleur geel. Ontwerpers beweren dat dit dé kleur van de zomer 2012 wordt. Ik ben benieuwd!

Ook de eerdere modetrends komen terug in de collectie. Kijk maar naar de mooie kraagjes, polka dots print, sleehakken, tailleriempjes en broeken, bloemenprint, enz. Ik vind vooral het blousje op de 2e foto erg leuk, de jurk op de derde foto, het blousje op foto 4 en 7, de jurk op de voorlaatste foto en het blousje met de polka dots op de laatste foto. Wat de pastelkleuren betreft, moet Primark mij nog een beetje overtuigen want daar ben ik nog niet helemaal mee weg.

Wat vind jij van deze zomercollectie?

xoxo

25 Reacties to “Primark: SPRING COLLECTION”

  1. glasmetwater februari 15, 2012 bij 1:26 pm #

    Leuke collectie! Er zitten zeker wel een paar dingen tussen die ik mezelf wel zie dragen… :)

  2. Sarah februari 15, 2012 bij 1:39 pm #

    Superleuke kleurtjes en prints! :) Ben erg benieuwd!

    P.S. ik heb een give-away op mijn blog, misschien vind je het leuk om mee te doen :)

  3. Fabienne februari 15, 2012 bij 1:42 pm #

    Wel een leuke collectie!
    Maar heb het eerlijk gezegd ook niet zo
    voor die pastelkleurtjes, ik hou meer
    van erg uitbundig in de zomer, haha :)
    xxx

  4. Charlotte februari 15, 2012 bij 2:04 pm #

    Ohhh superleuke dingen! Die tweede outfit is zo mooi :)

  5. Serbolicious februari 15, 2012 bij 2:05 pm #

    Leuke collectie maar zie het mezelf niet echt dragen.
    De kleuren zijn wel mijn ding, maar de style niet echt.

  6. Sacha februari 15, 2012 bij 2:31 pm #

    Er zitten hele leuke dingen, maar ik vind lang niet alles mooi :)

  7. Bellachique februari 15, 2012 bij 3:11 pm #

    Heel erg leuke kleurige collectie! Er zijn een aantal dingen die me echt wel bevallen :).

  8. Marijke februari 15, 2012 bij 4:46 pm #

    Hele leuke collectie!

  9. Lisa februari 15, 2012 bij 4:49 pm #

    Ziet er leuk uit! Hmm, binnenkort maar weer eens naar Primark :)

  10. Yak Man februari 15, 2012 bij 5:12 pm #

    Aaah, super mooie collectie zeg! Er zitten erg leuke bloesjes tussen :)

  11. redhotjillypeppers februari 15, 2012 bij 5:14 pm #

    De eerste en de laatste outfit vind ik erg mooi ! Wel even afwachten hoe het met de kwaliteit gesteld is want bij Primark kan dat wel eens tegenvallen :)

  12. Martine februari 15, 2012 bij 6:11 pm #

    De blauwe en groene broeken vind ik heel tof!
    x Martine

  13. nathalia februari 15, 2012 bij 6:20 pm #

    Ik vind het echt een leuke zomerige collectie!!
    Ik moet dringend eens naar Luik!

  14. Jenny februari 15, 2012 bij 6:29 pm #

    dat gestuippelde blousje is wel leuk!

    x

  15. Nina februari 15, 2012 bij 7:02 pm #

    Geweldige items zitten er weer tussen.

  16. Femke februari 15, 2012 bij 8:08 pm #

    Ohhh leuk! Ik moet echt vaker naar de Primark en goed zoeken!
    Leuk leuk! :D

    XOXFEMKE.
    http://www.myfashion-expression.blogspot.com

  17. Laura februari 15, 2012 bij 8:11 pm #

    Gave collectie! Ik denk dat maar snel weer eens langs moet gaan:)

    xx Laura

  18. SOLD OUT FOREVER februari 15, 2012 bij 10:02 pm #

    love love love primark ,alleen altijd jammer dat deze “topstukken” niet bij ons of in luik te vinden zijn, xxx

  19. Sam februari 15, 2012 bij 10:20 pm #

    Adore this range! the floral prints are so pretty, I want all those lovely dresses and coloured pants

  20. Nicole februari 16, 2012 bij 1:03 pm #

    Dat wordt snel naar de Primark dus… leuke collectie!

  21. Lyanne februari 16, 2012 bij 2:15 pm #

    Oeh heerlijke collectie! Krijg alweer helemaal zin in de zomer! (En in shoppen bij de Primark haha)

  22. sofie februari 16, 2012 bij 5:02 pm #

    leuke collectie! het is al eventjes geleden dat ik nog eens in de Primark geweest ben, moet er dringend nog eens naartoe gaan! :) ♥

  23. Hanna & Christel februari 16, 2012 bij 6:48 pm #

    Wouw, hebben hebben hebben!!

    <3

  24. Hendriksenik februari 17, 2012 bij 3:24 pm #

    Wauw, echt een mooie collectie! I love pastels! <3
    Dat wordt snel een bezoek brengen aan de Primark!
    xxx

  25. sunsettled februari 18, 2012 bij 6:51 pm #

    Ik vind vooral de blouse op de zevende foto erg mooi, maar voor de rest is het zeker een leuke collectie ! Ik krijg er echt zin in de lente/zomer van (:

Geef een reactie

