Lovely collars!

13 Feb

Collars, je ziet ze de laatste tijd overal, zowel op de catwalk bij Louis Vuitton of Miu Miu, als op lookbook waar je het ook al in heel wat fashionable outfits voorbij ziet komen. Persoonlijk vind ik het wel een leuke trend, die kraagjes aan de kledingstukken. Ook met een losse collar (zoals een ketting zeg maar) kun je je outfit helemaal opfleuren of een extra touch geven. Persoonlijk zou ik ook wel zo’n coole collar willen, maar ik ben momenteel even op een shop-stop, jammer maar helaas. In onderstaande foto’s kun je alvast wat inspiratie opdoen!

Mijn absolute favoriet is een kraagje met gouden (glitterende) accenten! Ik vind het vaak wel mooi, zo’n gouden touch aan een outfit. Net zoals de zesde lookbooker hierboven, wauw! De drie vlechtenkapsels die bij de outfits hierboven gecombineerd zijn, zijn ook helemaal mijn ding. In de vakantie maak ik zeker ergens een gaatje om eens wat te experimenteren met vlechten. Een watervalvlecht is nog iets wat ik zeker wil leren. Zou je graag mee gaan in deze trend, maar kom je de veelbesproken collars precies nergens tegen? Neem dan zeker eens een kijkje in de online shop van Asos! De twee voorlaatste foto’s zijn namelijk van deze webshop. Al vind je er nog veel meer! Surf naar de site, zoek naar: collars, et voilà!

Wat vind jij van collars?

 

15 Reacties to “Lovely collars!”

  1. Nadia februari 13, 2012 bij 6:28 pm #

    Ik vind het er echt leuk uit zien! Misschien ga ik wel meedoen aan deze trend. ^^

  2. Josephine februari 13, 2012 bij 7:00 pm #

    I love it! <3

  3. Bellachique februari 13, 2012 bij 8:33 pm #

    Leuke selectie, ik vind ze echt heel erg mooi!

  4. Marieke februari 13, 2012 bij 8:35 pm #

    Ik vind het heel mooi, draag het zelf ook wel eens! :D

  5. Fabienne februari 13, 2012 bij 9:34 pm #

    oh dat zijn allemaal hele mooie!
    Ik vind ook jou favoriet de mooiste, die ene met glitter :)
    ik heb zo’n beige kanten topje met een zwarte collar,
    maar ik vind hem nogal moeilijk te combineren…
    xxx

  6. Sabrina februari 13, 2012 bij 9:34 pm #

    Gorgeous! ♥

    Sabrina

  7. Lisa februari 14, 2012 bij 6:41 am #

    Echt superleuk!! Ik volg jullie nu, het zou leuk zijn als jullie me terug zouden willen volgen!
    X

    http://www.smileisyourbestaccessory.blogspot.com

  8. Sarah februari 14, 2012 bij 7:47 am #

    Ik vind het echt super schattig! Vind vooral de eerste 3 outfits geweldig. Hele leuke post.

  9. Cherel februari 14, 2012 bij 11:43 am #

    Wauw, mooi!
    Mijn favoriet is ook de 6e… I love it!

  10. fashionmefashionyoucaroline februari 14, 2012 bij 1:18 pm #

    Zooo mooi! Vooral foto 3 vind ik echt prachtig!

  11. Sacha februari 14, 2012 bij 4:58 pm #

    Ik vind ze echt ontzettend leuk. Ik heb al een jurkje met een kraagje, maar zou ook nog graag eentje willen hebben met studs ofzo :)

  12. Nina februari 14, 2012 bij 5:24 pm #

    Ik vind ze echt super!

  13. Elke februari 14, 2012 bij 5:50 pm #

    I love it! :D

  14. Vintagirie februari 14, 2012 bij 9:42 pm #

    Ik vind ze niet allemaal even mooi. Maar de eerste ketting vind ik wel erg gaaf!

  15. sofie februari 15, 2012 bij 11:53 am #

    zo’n kraagjes zijn echt supersuperleuk! helaas vind je ze idd bijna nergens… en online bestellen zie ik niet echt zitten, ik hoop dat ze snel naar de h&m komen ofzo! :) ♥

Geef een reactie

