WEARABLE SHOES – PRADA

9 Feb

Opzoek naar schoenen? Mooie schoenen vinden is 1, maar of het dan ook draagbare schoenen zijn is een heel ander punt. Met deze schoenen van Prada ben je zeker gegarandeerd dat je geen pijnlijke voeten krijgt tijdens een lange shoppingtrip. Jullie weten vast wel over welke schoen ik het heb: de brogue gymp van Prada.  Ik spotte deze tijdens het surfen op het internet. Mijn eerste reactie was van: “WTF?“, maar mijn tweede indruk was al een pak positiever. Deze laatste indruk is mede mogelijk gemaakt door onderstaande foto’s.

Wauw, zulke schoenen ben ik nog niet veel tegengekomen tijdens het surfen op internet. De schoenen bestaan al enkele jaren, maar ze zijn pas echt populair geworden sinds het verschijnen op een catwalk in Milaan een aantal jaren terug. Een tijdje geleden waren ze zelfs de meest begeerde paar schoenen in Londen. Say what?!

Als ik deze schoenen in de winkel zou zien liggen, zou ik niet meteen verkocht zijn. Maar als ik de eerste foto van dit artikel bekijk,  zien ze er eigenlijk best leuk en spectaculair uit. Het doet mij een beetje denken aan Vans, of aan veterschoentjes, alleen dan met een hele dikke zool eronder. Je hebt ze tevens in verschillende kleuren en maten. Omdat ze een tijdje geleden erg populair waren zijn deze brogue gymps er zowel voor mannen als voor vrouwen. Ook worden veel celebrities gespot met deze prachtexemplaartjes!

Niet iedereen is natuurlijk weg van deze schoenen, maar toch vind ik dat Prada erg origineel uit de kast is gekomen een aantal jaren geleden. Ze zijn natuurlijk ook erg duur, dus ik zou ze zelf nooit kopen. Ik vind ze vooral erg leuk op de eerste drie foto’s.

Kende jij deze schoenen al? Wat vind jij hiervan?

l.o.v.e

21 Reacties to “WEARABLE SHOES – PRADA”

  1. Charlotte februari 9, 2012 bij 6:52 pm #

    Ik vind ze niet heel mooi
    x

  2. yak man februari 9, 2012 bij 6:53 pm #

    creepers :’). ik heb wel is gezien op loobook, ik weet niet de eerste is wel leuk :), want daar vind ik het niet te dik ;p, ik wist niet dat ze van prada waren ;o.

  3. Jenny februari 9, 2012 bij 6:59 pm #

    Ik ben niet zo fan :P

  4. Bellachique februari 9, 2012 bij 7:39 pm #

    Hier ook niet echt een fan, maar ze zijn wel speciaal :).

  5. redhotjillypeppers februari 9, 2012 bij 7:41 pm #

    Het lijken wel van die orthopedische schoenen :)

  6. Sarah februari 9, 2012 bij 8:35 pm #

    Ik zou ze niet dragen, maar stiekem vind ik ze wel heel vet haha!

  7. Call me M februari 9, 2012 bij 8:42 pm #

    Oh I seriously dislike flatforms. They’re so unflattering!
    Thank you so much for commenting on my blog!

  8. Nina februari 9, 2012 bij 8:57 pm #

    Ik vind ze zoooo gaaf!

  9. Dorien februari 9, 2012 bij 10:24 pm #

    Bryanboy combineert die schoenen natuurlijk weer fantastisch :D ! Zelf zou ik ze wel niet echt dragen ;) !

  10. Sam februari 9, 2012 bij 10:31 pm #

    These are actually pretty cool, I wouldn’t have considered them until you posted all these style inspiration pictures!

  11. Christel&Hanna februari 10, 2012 bij 6:33 am #

    Ze zijn echt super gaaaf!!

    <3

  12. sofie februari 10, 2012 bij 3:22 pm #

    ik heb ze ooit al wel eens voorbij zien komen op een blog, ik vond ze toen afschuwelijk lelijk en nu nog steeds… nee ik zie mezelf hier écht niet mee rondlopen! maar wie weet wat er de komende jaren nog gebeurt… :) ♥

  13. Marloes februari 10, 2012 bij 6:24 pm #

    Ik kende deze schoenen nog niet, ze zullen vast lekker lopen! Maar het is helemaal niet mijn smaak haha! Je valt er waarschijnlijk wel lekker mee op!

  14. phuong februari 10, 2012 bij 7:04 pm #

    niet mijn style, maar bij sommige mensen staan ze wel heel goed

    Travel in Style

  15. Fleur februari 10, 2012 bij 7:17 pm #

    Die van Bryanboy vind ik erg leuk, maar de rest is niet echt mijn ding…

  16. deijsprinses februari 11, 2012 bij 4:39 pm #

    Volgens mij is WTF de enige echt juiste commentaar ;)
    Toen ik 10 was, waren plateaus ook hip. Da’s ondertussen een dik decennia geleden.

  17. Brandi februari 12, 2012 bij 11:41 pm #

    I don’t know if I could ever wear these…they’re kinda weird but kinda cool…

    run-style-run.blogspot.com

  18. Tessa februari 13, 2012 bij 1:38 pm #

    Die dikke zool is echt horrible!

  19. Jill februari 13, 2012 bij 5:40 pm #

    Ik vind ze wel gaaf! Maar zou er zelf niet op lopen,
    Bij de H&M hebben ze wel van zulke schoenen! in het zwart, voor 14.95 ze zijn wel leuk alleen een beetje te zwart vind ik ..
    x

  20. SOLD OUT FOREVER februari 15, 2012 bij 10:01 pm #

    ugly :P doe mij maar lekker ondraagbare prachtige high heels :)

  21. DictatesofFashion februari 19, 2012 bij 1:48 pm #

    Ik heb ze ook al enkele keren gespot.. en ik vind ze mega leuk !! :-)

Geef een reactie

