ON THE ROAD!

8 Feb

Iedereen heeft wel van die dromen die hij graag eens zou verwezenlijken, maar nu nog niet helemaal mogelijk lijken. Zo zou ik graag heel wat steden gaan bezoeken. Later wil ik gaan voor een wereldreis, of gewoon een heel werelddeel doortrekken, maar nu lijkt me het al super om het bij steden te laten. Samen met Fleur wil ik in de zomer al een citytrip maken, als een klein afscheid, omdat zij helemaal ergens anders gaat studeren als ik. We zijn er nog niet helemaal over uit naar welke stad we trekken, misschien wordt het Rome of misschien Athene of misschien kiezen we het wel heel laste minute. Hieronder nog een lijstje van places I want to visit!

Thailand – Bangkok

Bangkok, de hoofdstad van Thailand, staat bovenaan mijn lijstje. Wauw, wat een geweldig land lijkt me dat! Ik heb al heel wat familie die hier naar getrokken zijn, en echt geweldige verhalen te vertellen hadden. Mijn kleinste neefje heeft er zelfs al bij een olifant gestaan. De foto’s die ik vervolgens van dit land heb gezien, waren prachtig! Niet allleen het mooie landschap, en de mooie steden, maar ook het tropische klimaat en de bevolking trekt me erg aan.

China

Ook in Azië, vind ik China bijzonder fascinerend. Vorig jaar was er met school een mogelijkheid om hier naartoe te gaan met een hele groep, ik had het echt al bijna op de kalender geschreven. Tot ik erachter kwam dat het samenviel met de familie-vakanite naar Spanje dat jaar. Op dat moment vond ik dat natuurlijk helemaal niet leuk, maar uiteindelijk was het in Spanje ook super, maar de chinezen mogen mij nog wel eens in China verwachten!

Amerika – NYC

Zuid-Amerika – Peru

Zuid-Amerika – Brazilië

Een traditionele die ik zeker niet mag vergeten is New York City! Deze heeft niet echt een uitleg nodig, lijkt mij. Geweldige stad met geweldige shopgmogelijkheid én veel veel meer! Het totaal andere, zuidelijke deel van Amerika, Zuid-Amerika, trekt me ook erg aan. Dan heb ik het vooral over Brazilië en Peru. Mijn neeft heeft eens 6 maanden door Zuid-Amerika getrokken, en dit was ook zeker een onvergetelijke tijd!

Australië

Tot slot lijkt Australië met z’n grote steden, als Sydney, Melbourne en Brisbane, me ook geweldig. Toen ik het laatst met mijn nicht over haar reiservaringen had,vertelde ze me dat Australië het perfecte land was om jezelf te ontdekken en om dus te beginnen. Het is perfect voor jonge backpackers.

Over een paar maanden vind je mij alvast twee weken in Curaçao, waar ik ook ontzettend naar uit kijk.Het wordt gegarandeerd een fantastische tijd, om nooit te vergeten! Hiervan mogen jullie – tegen dan – ook een geweldig fotoverslag van verwachten!

Wat vind je van deze steden? Houd jij van reizen?

 

12 Reacties to “ON THE ROAD!”

  1. Thecityofclothes februari 8, 2012 bij 2:40 pm #

    nice pics

  2. helena februari 8, 2012 bij 2:56 pm #

    Oh wat willen jullie gaan studeren?
    Reizen vind ik ook echt super en ben al in best veel landen geweest. Over 2,5 week vertrek ik eindelijk naar New York voor 5 daagjes :D Ik zou echt heel graag nog naar Zuid Amerika gaan.

  3. vintagirie februari 8, 2012 bij 3:46 pm #

    Het lijkt me fantastisch om te reizen! Helaas heb ik een hele lange studie, waardoor ik mezelf niet zo snel naar het buitenland zie vertrekken. In ieder geval zeker een buitenlandse stage!

  4. Nina februari 8, 2012 bij 3:52 pm #

    Oooh heerlijk! Ik heb in NYC gewoond en gestudeerd. Heimweee!

  5. Bellachique februari 8, 2012 bij 4:30 pm #

    Prachtige plekken :). Ik ben ook naar Bangkok geweest, uiteindelijk ben ik er geboren, en de tempels en gebouwen zijn er echt heel mooi! De rest van Bangkok is vooral druk, maar het is wel de moeite waard :).

  6. redhotjillypeppers februari 8, 2012 bij 4:44 pm #

    Curaçao lijkt me heerlijk ! Reizen is altijd fijn hé :) Ik kan Bali ook echt aanbevelen !

  7. salwavandergaag februari 8, 2012 bij 4:48 pm #

    Reizen is zo geweldig! Wil zelf graag naar Bali en New York en ben in Australie geweest!! Veel plezier deze zomer !

  8. Josephine februari 8, 2012 bij 8:42 pm #

    Australië lijkt mij zo tof!

  9. Marloes februari 8, 2012 bij 8:47 pm #

    Ik ben net maandag teruggekomen uit Parijs! Ook absoluut een aanrader als je er nog niet geweest bent! Prachtige stad!

    Ik zou zelf ook wel graag naar Australië willen!

  10. Sam februari 8, 2012 bij 10:39 pm #

    Thaliand is such a vibrant country. I would also love to visit Peru

  11. Cherel februari 9, 2012 bij 3:37 pm #

    Ik houd super erg van reizen, ik volg dan ook een toeristische opleiding :)
    Op nr 1 staat toch echt New York, en volgend jaar is het zover :D

  12. Blue Vanilla februari 9, 2012 bij 6:28 pm #

    Sweet photos! Bangkok would be awesome!
    xx

    Hot Pink Day
    Shop Blue Vanilla

Geef een reactie

