GO FASHIONABLE SPORTIVE IN JUMPSUIT!

7 Feb

Ze zien er misschien niet allemaal even fashionable uit, maar je hebt wel garantie dat ze lekker zitten! Deze confortabele jumpsuites werden ook geshowd op de modefabriek in Amsterdam. Er liepen vier damesmodellen rond, en een schattig kindje om de hele collectie compleet te maken. Er zijn natuurlijk ook jumpsuites voor mannen beschikbaar. Ze hebben ook meerdere modellen voor vrouwen. Ze heb je het simpele model met lange broek, mouwen en een capuchon. Of het kortere model voor in de zomer. Zoals je ook al een beetje kan zien op de foto, bestaan ze in alle kleuren! De echte celebs, zoals Rihanna & Katy Perry,  hebben de nieuwe trend in ieder geval al ingewijd en dragen voortaan dit aangename pak tijdens hun pauzes.

Het langere model lijkt me persoonlijk wel fijn voor thuis op de bank, maar daar blijft het dan ook bij. Of voor s’nachts in de winter of op een festival wanneer je moet slapen in een tent. Het korte model vind ik nog wel vet, om bijvoorbeeld met bikini eronder, te joggen op het strand en daarna meteen een duik te nemen.

Wat vind jij van deze jumpsuites?

10 Reacties to “GO FASHIONABLE SPORTIVE IN JUMPSUIT!”

  1. Charlotte februari 7, 2012 bij 6:27 pm #

    Echt niks voor mij! :p

  2. Marieke februari 7, 2012 bij 7:00 pm #

    Wat is dat korte model leeuk! ♥

  3. Yak Man februari 7, 2012 bij 7:15 pm #

    dat korte model is wel awesome! :D

  4. nathalia februari 7, 2012 bij 7:23 pm #

    Het korte model is wel leuk maar ik zou het toch nooit kopen!
    (;

  5. Beachgirls1802 februari 7, 2012 bij 7:45 pm #

    Niks voor mij, dan voel ik me net een teletubbie.
    xoxo

  6. Luna februari 7, 2012 bij 8:00 pm #

    Zoiets lijkt me nou gewoon helemaal geweldig, hahaha

  7. Sam februari 7, 2012 bij 10:50 pm #

    This little pink romper is So cute!

  8. sofie februari 8, 2012 bij 10:29 am #

    die lange jumpsuits vind ik niet echt mooi, maar ze zullen idd wel lekker zitten! die korte vind ik wel best leuk :) ♥

  9. Nina februari 8, 2012 bij 11:27 am #

    Ik vind ze heel leuk!

  10. deijsprinses februari 8, 2012 bij 12:01 pm #

    Zelfs niet om mee te slapen!

Geef een reactie

