SAY IT WITH HATS – PHILIP TREACY

6 Feb

De hoeden van Philip Treacy lijken te spreken, en daarom is de titel van dit bericht op zijn buik (of in Philip’s geval op zijn hoed) geschreven. De hoeden van Philip Treacy lijken namelijk te leven. Elke hoed is uniek en zeer spectaculair en dit is ook de grote ontwerpers niet ontgaan. Ook celebrities worden vaak gespot met een creatie van hem. Vele creaties van hem worden tevens ook tentoongesteld en behalve hoeden houdt hij zich nu ook bezig met het ontwerpen van accessoires en creatieve meubels. En daarom is Philip Treacy voor ons al een tijdje een begrip!

Philip Treacy heeft hoeden ontworpen in allerlei vormen, kleuren en maten. Zijnverschillende en unieke stijl gaat van sierlijke strikken tot kleurrijke vlinders en verder. Elke hoed is een kunstwerk op zijn eigen, dit maakt dat de hoeden erg surrealistisch zijn, maar toch ook erg klassiek. Philip Treacy weet ons telkens weer te verassen door elke hoed zijn eigen persoonlijkheid te geven. Mijn favorieten zijn hoed numero 2 met de heuse en kronkelende strik, foto numero 9 met de kleurrijke vlindertjes die tevens lijken te dansen rond haar hoofd, én de laatste hoed vind ik erg uniek en apart. You go, Mister Treacy!

Ken jij Philip Treacy? Wat vind je van zijn hoeden?

xoxo

13 Reacties to “SAY IT WITH HATS – PHILIP TREACY”

  1. Bellachique februari 6, 2012 bij 5:10 pm #

    Ik ben ooit naar een hoedententoonstelling geweest met heel bekende hoeden, was best indrukwekkend wat ze allemaal kunnen maken. Zijn hoeden zijn ook echt mooi!

  2. yak man februari 6, 2012 bij 6:53 pm #

    zeer bijzonder haha! ik dacht dat het eerste gewoon haar was die omhoog was gezet.

  3. Svea februari 6, 2012 bij 7:34 pm #

    Nou nee, sorry, niet voor mij (: x

  4. Marie februari 6, 2012 bij 7:59 pm #

    Ik vind het best wel cool om naar te kijken, maar echt niets voor mij om gewoon te dragen!

  5. Hanna & Christel februari 6, 2012 bij 9:04 pm #

    Die met de rode vlinders is toch van Alexander mcqueen!
    Ik vind het super!

  6. Lisa februari 6, 2012 bij 9:22 pm #

    Wow! Wel echt zo origineel! Je moet er maar op komen.

  7. Sam februari 6, 2012 bij 10:37 pm #

    Oh wow, some of them are really outrageous and others are truly beautiful.

  8. SOLD OUT FOREVER februari 7, 2012 bij 10:08 am #

    gaaf postje, ik hou echt heel erg van hoedjes :)

    xx

  9. Lyanne februari 7, 2012 bij 10:18 am #

    Ik ken deze hoeden wel vaag, maar van wie wist ik niet haha. Maar ik zou zelf niet zo gauw zijn hoeden op doen. Maar ik hou sowieso niet zo van hoedjes, dus het ligt eerder aan mij denk ik. ;)

  10. Charlotte februari 7, 2012 bij 10:50 am #

    Wauw, wat een chique hoeden!

    http://www.birkinsandbargains.blogspot.com

  11. Fabienne februari 7, 2012 bij 10:53 am #

    haha echt absoluut niks voor mij!
    maar wel grappig om te spotten :-)
    xxx

  12. Nina februari 7, 2012 bij 4:09 pm #

    Teee leuk al die hoedjes!

  13. roserijken februari 14, 2012 bij 4:47 pm #

    Wauw, ziet er echt super uit!

Geef een reactie

