IVANIA CARPIO

3 Feb

Ben je opzoek naar inspiratie? Dan kun je zeker wel bij de volgende dame terecht. Ik heb het over Ivania Carpio.  Ze heeft een geweldige blog, en ondertussen al bijna 5000 volgers! Op de modefabriek was ze er ook met twee modellen. Ik heb haar niet gesproken, maar een paar dagen later kwam ik toevallig haar blog tegen en herkende de opmerkelijke – maar vette (!) – haarkleur. Ik zag haar op de modefabriek toen een fotografe foto’s wilde maken van de modellen die bij haar waren. Ik geloof dat ze haar eigen creatie showde. Jammer genoeg had ze het op dat moment redelijk druk, waardoor we haar niet konden spreken. Ze heeft een heel gedurfde stijl, wat het des te leuker maakt om al haar berichten te lezen en bekijken.


Alleen al door de opvallende haarkleur, zou je haar zo uit een publiek kunnen pikken, geweldig! Op haar site vind je ook tal van berichten where you can do it yourself (DIY). Ze maakt zelf accessoires, maar ook met bestaande kleren, gaat ze aan de slag en maakt ze uniek. Zoals het donkerbordeau gekleurde hemd (zie foto hierboven), deze sexy maar coole touch heeft ze zelf toegevoegd. Je moet er maar opkomen, toch? Haar lichtpaarse coupe van op de moment, die goed zichtbaar is op de laatste foto, is ook een gedurfde keuze. Persoonlijk zou ik het nooit durven, mijn haar in deze uitdagende kleur te verven, maar haar staat het echt super! Ze heeft er nu in ieder geval weer een volger bij!

Volg jij haar al? Klik hier voor haar site!

11 Reacties to “IVANIA CARPIO”

  1. Svea februari 3, 2012 bij 3:54 pm #

    Nou, ik vind haar haarkleur wel vet, maar ik denk toch niet dat het iets voor mij zou zijn :) Ik vind trouwens ook dat haar gezicht wat weg heeft van Georgina uit Gossip Girl :) x

  2. Summerllovee februari 3, 2012 bij 4:11 pm #

    Dankjewel voor je reactie! :D

    xliefs

  3. Josephine februari 3, 2012 bij 5:10 pm #

    Wow, heel gaaf!

  4. Nina februari 3, 2012 bij 5:33 pm #

    Ik vind haar ook zoooo gaaf!

  5. Belllezza februari 3, 2012 bij 6:12 pm #

    Ze is echt tof!

  6. Blue Vanilla februari 3, 2012 bij 8:04 pm #

    She is one of my faves! Great post!
    xx

    Hot Pink Day
    Shop Blue Vanilla

  7. Bellachique februari 3, 2012 bij 9:22 pm #

    Ze heeft wel iets speciaals, ik kende ze nog niet :).

  8. Marie februari 3, 2012 bij 9:36 pm #

    Ik vind haar haarkleur echt wel cool! Mooie foto’s!

  9. sofie februari 4, 2012 bij 9:04 am #

    haar haarkleur is echt prachtig! ik ga zeker eens kijken :) ♥

  10. Call me M februari 4, 2012 bij 11:02 am #

    Love her hair! Really original!
    Thank you for commenting on my blog! :)

  11. SOLD OUT FOREVER februari 4, 2012 bij 11:40 am #

    Ja, ze is erg tof.

Geef een reactie

