AFW: Sjaak Hullekes, my own view!

2 Feb

Ik ging uit mijn dak toen mijn beste vriendinnetje, Fleur, me vertelde dat ze kaartjes had voor de Amsterdam Fashion Week en wel voor dé echte mannenshow van Sjaak Hullekes. Nog leuker was toen ze me vertelde dat ik mee mocht. Mijn geluk kon niet meer op! Woensdag hadden we een vrije dag, dus dat kwam perfect uit. Samen met bloggervriendinnen, Fleur en Iris, en medeorganisator van onze eigen modeshow, Charlotte, trok ik naar Amsterdam! Hier volgen later nog wat leuke foto’s van, nu terug naar de show.

Toen we, na een helse doolhof, de locatie gevonden hadden, waren we echt impressed. Het zag er zo mooi uit. Via een loper liepen we naar binnen, waar we in de hal onze jas lieten weghangen. Vervolgens via een gang, naar de kamer waar je wat drinken kon bestellen, op de foto kon, en nog een laatste keer naar de wc. We bestelden er een fles (echte!) champagne en genoten uit volle teugen. Het was al snel tijd om richting de zaal te wandelen. Hier botste je eerst op een hele reeks camera’s en fotografen, en vervolgens liepen we naar onze plaats. De show begon op een heel leuke, en nieuwe, onverwachte manier. Enkele modellen kwamen namelijk al dansend op de catwalk, en dit in slechts een onderbroek. Na een leuke dans, kwamen de geklede mannen. Geniet hieronder mee van onze eigen foto’s!

Nogmaals sorry voor het lange scrollen! ;)

Niet alleen de show was geweldig om naar te kijken, maar ook alle mensen rondom je. De meeste zagen er echt prachtig uit, anderen misschien iets minder mijn smaak, maar des te speciaal. Er stond ook op ieder plaatsje een leuk gevulde goodiebag. Deze bevatte onder andere een hoesje voor een LG gsm, een sjaaltje en een handige agenda. Doordat ik tijdens de show foto’s probeerde te maken, heb ik niet zo hard op de eigenlijke kleding en dergelijk kunnen letten. We zaten op rij 5 of 6, waardoor de foto’s ook niet van de hoogste kwaliteit zijn, maar het bleef een dag om nooit te vergeten!

Wat vind je van de foto’s?

19 Reacties to “AFW: Sjaak Hullekes, my own view!”

  1. Belllezza februari 2, 2012 bij 7:20 pm #

    Leuk om te zien!

  2. danice februari 2, 2012 bij 7:29 pm #

    Gaaf om mee te werken, alhoewel ik zelf niet op een man in string zit te wachten. Die kleur geel van die eerste jas en laatste broek vind ik erg mooi.

  3. glasmetwater februari 2, 2012 bij 7:31 pm #

    Leuke foto’s, het ziet er echt geweldig uit. Was ik er ook maar zucht…

  4. Bellachique februari 2, 2012 bij 7:31 pm #

    Wat leuk zeg! Hele leuke fotos, zo te zien hebben jullie het fijn gehad :).

  5. Nina februari 2, 2012 bij 7:31 pm #

    Leuke foto’s!!

  6. miss b februari 2, 2012 bij 7:57 pm #

    Looks like a fun evening!

    http://missbbobochic.blogspot.com/

  7. Iris februari 2, 2012 bij 9:03 pm #

    Het was echt superleuk!

  8. Vintagirie februari 2, 2012 bij 9:43 pm #

    Wat ontzettend gaaf om een keer mee te maken!

  9. Kelly februari 2, 2012 bij 9:53 pm #

    Haha wat hebben jullie een ontzettend leuke blog! En gaaf dat jullie bij de AFW aanwezig waren! Nice pic’s!

    xoxo

  10. Christel&Hanna februari 3, 2012 bij 7:06 am #

    Wat leuk dat jullie erbij mochten zijn! en de foto’s zijn erg leuk geworden!

    <3

  11. Thecityofclothes februari 3, 2012 bij 11:51 am #

    lovely

  12. Call me M februari 3, 2012 bij 11:55 am #

    It must have a really fun event!
    Thank you for your comment on my blog! :)

  13. Angélique (@AngeliqueSSL) februari 3, 2012 bij 1:41 pm #

    Leuk zeg!!

  14. Lise februari 3, 2012 bij 1:59 pm #

    Superleuke foto’s zeg! Ziet er echt gezellig uit!

  15. Svea februari 3, 2012 bij 3:30 pm #

    Ziet er leuk uit! Ook leuk dat de modeshow zo origineel begon! :)

  16. Martine februari 3, 2012 bij 9:31 pm #

    Oeh zeker gaaf :D
    x Martine

  17. Dorien februari 3, 2012 bij 10:04 pm #

    Wederom weer fantastische foto’s, héél erg toffe show !

  18. Juudith/Watevahdude februari 5, 2012 bij 7:15 pm #

    Super leuk dat je daar geweest bent!!

  19. Caroline. februari 5, 2012 bij 8:47 pm #

    Lijkt me zo leuk!! Kben jaloers op jullie! ;)
    Liefs

Geef een reactie

