YES WE CAN – AMERICAN FLAG

1 Feb

Zoals de uitspraak “Yes, we can” ons bekend voorkomt, herkennen we ook de Amerikaanse vlag uit duizenden. Maar dat de print van deze vlag ook erg modebewust is, wisten sommige misschien nog niet. Het viel mij de laatste tijd steeds meer en meer op dat deze print op vele kleding terug te vinden is. En ook wij blijven niet achter, want Tine heeft laatst een trui met de Amerikaanse vlag op gekocht, so we love it. En wij zijn duidelijk niet de enige die houden van deze trend, ook vele lookbook’ers postten er populaire outfits mee. Hier enkele outfits op een rijtje:

Vooral truien, blousjes en shortjes vind ik erg leuk met deze print. Het staat vooral leuk als je het combineert met witte, blauwe of rode All Stars/Vans. Ook een hoofdband (zoals foto 7) ziet er helemaal geweldig uit, eveneens de clutch op de eerste foto. Jaja, deze lookbook’ers kunnen er wat van!

De items die er voor mij persoonlijk uitspringen zijn de clutch op foto 1, de sweater met ketting op foto 9, de short op foto 12 en de truitjes op de voorlaatste én laatste foto. Ik ben helemaal blown away van deze trends en outfits en daarom ben ik zelf ook van plan er wat truitjes op de kop te tikken. Zo zie ik mij met een American Flag op mijn truitje, een printed short of wie weet zelfs een bikini (waarom ook niet?) al helemaal lopen op de festivals waar ik dit jaar weer aanwezig zal zijn. Denk maar aan Pukkelpop, Rock Werchter, Tomorrowland, Reggae Geel,.. (damn ja, ik moet nog kiezen). Barack Obama will be proud of us!

We love America, we do!
Wat vind jij van deze trend?

xoxo

29 Reacties to “YES WE CAN – AMERICAN FLAG”

  1. Myrthe februari 1, 2012 bij 3:40 pm #

    De Amerikaanse vlag op kleding items vind ik zo leuk! Mooie foto’s, daar kun je echt veel inspiratie uit halen!

  2. Nina februari 1, 2012 bij 3:49 pm #

    Zo leuk, er is nu ook een jurkje bij de h&m.

  3. Hanna & Christel februari 1, 2012 bij 3:52 pm #

    Super gaaf!
    Hanna wilde laatst een lange broek kopen met de Amerikaanse vlag erop!
    Maar we hadden geen tijd meer :(

  4. Anouck februari 1, 2012 bij 3:55 pm #

    Love it! Succes met kiezen naar welk festival je gaat haha. Ik zit zaterdag om stipt 11:00 klaar om kaarten te bemachtigen voor Lowlands!

  5. Svea februari 1, 2012 bij 4:51 pm #

    Ik ben ook wel fan van deze trend!

  6. yak man februari 1, 2012 bij 4:54 pm #

    aah, ziet er zo leuk uit!♥

  7. deijsprinses februari 1, 2012 bij 4:57 pm #

    Never. In. My. Life. ;)
    Maar het kan altijd mooi zijn bij andere mensen. De handtas vind ik nu nog ca va. :p

  8. Josephine februari 1, 2012 bij 5:42 pm #

    I LOVE IT! Ik heb zelf een inspired by blousje zonder mouwen, en 2 tshirts. Ik zag nog superleuke shorts in HK, maar was heel bang dat ik ze niet paste en had de perfecte niet gevonden. Heb er wel spijt van haha dus dit jaar WEL eentje kopen.

  9. Sabinna and David februari 1, 2012 bij 5:46 pm #

    great selection and a very lovely post! :)

    xx, Sabinna and David

  10. Cherel februari 1, 2012 bij 6:13 pm #

    Ik vind het een super leuke trend. Ik wil zelf graag een t-shirt ervan:)

  11. Tessa februari 1, 2012 bij 6:26 pm #

    Zo’n top op de derde foto is leuk!

  12. Vintagirie februari 1, 2012 bij 6:58 pm #

    Ik ben er altijd al fan van geweest, maar ik kan nooit een item vinden!

  13. Marieke februari 1, 2012 bij 7:50 pm #

    oeeh ik hou ook van de amerikaanse vlag ;D

  14. danice februari 1, 2012 bij 8:21 pm #

    Af en toe kan het leuk zijn, maar ik loop liever met andere vlaggen dan de Amerikaanse rond. Ik zou zelf eerder de Engelse vlag dragen.

  15. Iris februari 1, 2012 bij 11:16 pm #

    Ah die clutch is leuk zeg! xx

  16. Thecityofclothes februari 1, 2012 bij 11:22 pm #

    jolie inspi

  17. Sofia februari 2, 2012 bij 3:41 am #

    i love how each one pulled it off so differently!
    xx s
    http://www.my-philosophie.com

  18. Tonya februari 2, 2012 bij 3:47 am #

    I love this trend! SO cute and fun to wear :)

  19. FABRIZIA SPINELLI februari 2, 2012 bij 9:24 am #

    Wonderful photos, I like them!!! This is such a nice post!

    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

  20. Jenny februari 2, 2012 bij 12:35 pm #

    Leuke inspiratie!

  21. Sam februari 2, 2012 bij 2:28 pm #

    Hi sweety, thanks so much for your kind b-day wishes, I really appreciate it :)
    I couldn’t comment earlier because my internet was down, still sorta is.

  22. sofie februari 2, 2012 bij 3:28 pm #

    ik wil zo’n short!! ♥

  23. Lyanne februari 2, 2012 bij 3:50 pm #

    Toch vind ik dit een leuke stijl. Niet dat ik helemaal gek ben van Amerika, maar het ziet er wel altijd leuk uit. Vooral zo’n grote trui!

  24. Charlie februari 2, 2012 bij 4:00 pm #

    Echt super mooie foto’s!
    Snel maar zoiets kopen!
    Liefs, Charlie

  25. Thecityofclothes februari 2, 2012 bij 4:31 pm #

    lovely !

  26. davie+erica februari 2, 2012 bij 11:35 pm #

    So pretty!!

    ox from NYC!
    -davie+erica

    http://www.lpfashionphilosophy.blogspot.com

  27. Marie februari 3, 2012 bij 12:20 pm #

    Ik vind het vooral echt super leuk op truitjes en T-shirtjes, dus voor de shorts ben ik iets minder…

  28. Monique april 27, 2012 bij 3:43 pm #

    Hallo,

    Wat een gave trend is dit, en in het bijzonder de top op 3e foto!!! Weet er iemand waar die verkrijgbaar is?

    Groetjes Monique

Geef een reactie

