Totally hot, an EAR CUFF!

31 Jan

Ik ben er helemaal weg van: mooie sieraden aan je oren. Sinds kort zijn niet alleen de knopjes, stretchers en lange oorbellen een mogelijkheid om aan je oren te hangen, maar ook de ear cuffs zijn helemaal in. Ze zijn al een tijdje aan het doorbreken, en ze doen het aardig. Zeker in het bloggerwereldje ;) Een ear cuff is een oorsieraad dat je om je oor hangt, of eraan vastklemt, en vervolgens geeft het echt een stoer, sexy effect. Je hebt ze in alle soorten en maten: van subtiel, tot zeer uitbundig. Persoonlijk ben ik ze nog maar één keer tegenkomen, waar ik de mogelijkheid had om er eentje te kopen. Jammer genoeg was deze toen 20 euro, en dat vond ik toch wat te duur, ookal was het een prachtige oorbel.  Ik zocht op weheartit en lookbook nog wat naar mijn favorieten.

De eerste vind ik helemaal geweldig: stoer met de kettinkjes en schattig met de gouden veren. Hierboven zie je er ook een heleboel met de kruis-trend erin verwerkt. Deze vind ik ook super, al zijn ze wel “trendgevoeliger”. Nummer zeven en tien zijn al iets subtieler. Zoiets zou ik ook nog wel graag hebben. Hier heb je dus ook geen gaatje voor nodig. Deze heb ik echter wel. Op de laatste foto zie je mij met een oorbel (je zou het een ear cuff kunnen noemen, al heb je hier wel een gaatje voor nodig) van de H&M. Hij kostte slechts €3,95!

Wat vind jij van dit sieraad? Go or no go?

45 Reacties to “Totally hot, an EAR CUFF!”

  1. Jenny januari 31, 2012 bij 5:37 pm #

    Super inspiratie! :D xx

  2. Charlotte januari 31, 2012 bij 5:40 pm #

    Ze zijn allemaal superleuk!

  3. joycelysanne januari 31, 2012 bij 5:41 pm #

    Heel erg leuk!

  4. Svea januari 31, 2012 bij 5:47 pm #

    I like! Ik vind ze echt superleuk, maar heb ze zelf ook nog nergens gevonden om te kopen. De jouwe vind ik ook wel vet! :D x

  5. Mie januari 31, 2012 bij 5:52 pm #

    It looks great!

  6. Yak Man januari 31, 2012 bij 6:06 pm #

    ik heb nummer 7 :). ik vind ze echt heel gaaf ♥.

  7. axelleeee januari 31, 2012 bij 6:13 pm #

    ze zijn super maar het ringetje boven blijft nooit goed bij me zitten jammer genoeg

  8. Jill januari 31, 2012 bij 6:14 pm #

    Super leuk! allen het lijkt me wel eng als die kettinkjes ergens aan blijven haken als je er een met gaatje hebt, maar ik wil echt heel graag eentje zonder gaatjes! Als ik er eentje tegen kom die een beetje betaal baar is kopen ik hem meteen :)
    X

    • thebloggingsisters januari 31, 2012 bij 6:45 pm #

      Ja, inderdaad! Vond ik in het begin ook erg spannend :)
      Daarom durf ik hem ook niet aan te doen met uitgaan ofzo, haha
      x

  9. Marieke januari 31, 2012 bij 6:22 pm #

    Ik vind het ook tof! Vooral de eerste :D En die van jou is ook mooi!

  10. glasmetwater januari 31, 2012 bij 6:36 pm #

    mooi

  11. Josephine januari 31, 2012 bij 6:37 pm #

    Ik vind ze supergaaf, jij hebt ook een leuke! Ik heb er zelf ook eentje. :)

  12. MySuperSweetLife januari 31, 2012 bij 6:41 pm #

    Ziet er erg leuk uit. Momenteel draag ik even helemaal geen oorbellen meer, maar als ik dit zo zie, wil ik ze meteen kopen!

    Liefs

  13. Nina januari 31, 2012 bij 6:43 pm #

    Zoooo gaaf!

  14. The girl from the blog januari 31, 2012 bij 6:43 pm #

    Ik vind het stoer! Vooral mooi bij wat korter haar (of opgestoken haar natuurlijk) vind ik, bij lang (blond) haar valt zoiets al snel weg:) Vind jouwe erg mooi!

  15. belllezza januari 31, 2012 bij 6:59 pm #

    Ik vind ze echt super leuk, maar ik heb stretchers dus denk dat het zo too much word.

  16. Summerllovee januari 31, 2012 bij 7:08 pm #

    Dankjewel voor je reactie!

    Ik vind dat zo leuk! Alleen dan zou ik er een nemen waar je geen tweede gaatje bovenin voor nodig hebt! Haha. Gewoon een klip ding? Of zie ik dat verkeerd? Ik vind het echt leuk!

    xliefs

  17. Vintagirie januari 31, 2012 bij 7:39 pm #

    Ik ben niet helemaal weg van deze trend, alhoewel ik die met de kruizen erg tof vind. En mooie foto trouwens van jou!

  18. Marie januari 31, 2012 bij 7:47 pm #

    Wauw! Ziet er best leuk uit, maar ik hou het voor mezelf toch eerder bij gewone oorbellen (:. En ik zie dat je veel foto’s van Petra Karlsson hebt gebruikt (:.

  19. Marieke januari 31, 2012 bij 8:00 pm #

    Ik vind een subtiele earcuff erg leuk!
    De eerste twee zijn echt supermooi, en de laatste 6 als ik goed geteld heb!
    Ik zou het zelf niet dragen, maar die plaatjes ♥-♥

  20. Fleur januari 31, 2012 bij 8:05 pm #

    Ik vind het echt supervet! Echt leuk dat je het gekocht hebt, Tine! :)

  21. Paola januari 31, 2012 bij 8:26 pm #

    Ik vind het erg mooi!

  22. iris januari 31, 2012 bij 8:44 pm #

    Big fan over here! En inderdaad, leuk dat je er ook eentje gekocht hebt, Tine!

  23. redhotjillypeppers januari 31, 2012 bij 8:48 pm #

    Ik voel mij oud ! Toen ik in de middelbare school zat, droeg ik dat ook (zo’n 18 jaar geleden :p)

  24. Lisa januari 31, 2012 bij 8:55 pm #

    Zo een earcuff is echt leuk ja, degene die jij hebt is ook zeer leuk :D

  25. Bellachique januari 31, 2012 bij 10:05 pm #

    Heel leuk, maar zelf zou ik het niet meteen dragen denk ik, maar wie weet. Ik heb er denk ik in de asos gezien, maar ik ben niet zeker :).

  26. Laura januari 31, 2012 bij 11:13 pm #

    Zou het zelf niet zo snel dragen maar het ziet er wel ontzettend gaaf uit!:)

    xx Laura

  27. Bertine januari 31, 2012 bij 11:35 pm #

    Leukl! Die jij hebt zag ik ook bij H&M.. twijfelde of ik het mee zou nemen. Ik dacht aan 2 gaatjes naast elkaar, maar het kan ook in het gaatje bovenin mijn oor.. niet aangedacht! Al draag ik daar altijd piercings..

  28. Sam februari 1, 2012 bij 12:21 am #

    This is a very edgy accessory, I think it suits the style of the girls in the photo, I don’t think I could wear it

  29. Thecityofclothes februari 1, 2012 bij 10:06 am #

    Nice

  30. Lyanne februari 1, 2012 bij 12:34 pm #

    Ik vind het super leuk! Helaas heb ik zelf geen gaatjes. (Nee echt niet! Erg he?)

  31. sofie februari 1, 2012 bij 12:35 pm #

    hihi superleuk, staat je ook geweldig! zou ik ook nog wel willen, hopelijk verkopen ze het snel in meerdere winkels! :) en ja, ik ben een huge camo & krooked fan, ze maken echt geweldige muziek! & dat bandje is idd van pukkelpop… ben jij ook geweest vorig jaar? ♥

    • thebloggingsisters februari 1, 2012 bij 2:34 pm #

      Ja ik ben ook geweest, niet lang natuurlijk (helaas), maar was er wel! Camo & Krooked ging er ook komen.. :)
      x Judith

  32. Marjolein februari 1, 2012 bij 1:38 pm #

    Leuk (: Staat je supertof.

  33. helena februari 1, 2012 bij 2:15 pm #

    Ik heb er ook een van Just Access en vind hem echt awesome! Ik hou van ear cuffs.
    Hij staat jou ook heel erg leuk! Het nadeel bij mij is alleen dat ik mijn haar echt altijd los heb, dus je ziet niks van de ear cuff. Ik heb wel een ear cuff met veren dus die zie je wel als ik een vlecht in heb (gebeurt ook nauwelijks haha). Moet toch maar een manier vinden zodat je hem wel kan zien..

  34. Myrthe februari 1, 2012 bij 3:18 pm #

    Zo’n earcuff vind ik zo leuk! Hij staat jou ook erg mooi!

  35. Tessa februari 1, 2012 bij 6:30 pm #

    Ik vind die ear cuffs helemaal niks, maar wat een geweldige inspiratie verder!

  36. Serbolicious februari 1, 2012 bij 10:15 pm #

    Vind ik op zich leuk, maar het moet niet te overdreven zijn.
    Zo als die van jou, zou ik er best een willen dragen.

    x

  37. Ines februari 3, 2012 bij 11:42 am #

    Looove earcuffs!

  38. Juudith/Watevahdude februari 5, 2012 bij 8:54 pm #

    Ik vind ze echt leuk!!

  39. Denise juli 9, 2012 bij 9:13 am #

    waar koop je zulke???

    • thebloggingsisters juli 9, 2012 bij 9:18 am #

      Ik heb er zelf eentje van de h&m, maar je kunt ze sowieso op meer plaatsen vinden.
      Een winkeltje zoals de six of bigoux brigitte met allemaal sieraden..
      Ik kan ook wel eens online kijken :)

  40. petra juli 9, 2012 bij 9:14 am #

    waar koop je ze?

    • thebloggingsisters juli 9, 2012 bij 9:17 am #

      Je kunt ze op veel plaatsen kopen. Ik heb er eentje van de h&m, maar meestal moet je geluk hebben als je ze tegenkomt.
      Ik kan ook wel eens online kijken :)

Geef een reactie

