10 FEET FASHIONSHOW!

29 Jan

Afgelopen zondag op de modefabriek hebben Fleur, Judith en ik geweldige plaatsjes verovert in de catwalkshow van het merk 10 Feet. Eerst konden we hem misschien niet zien, en daarna hadden we geweldige plaatsen: onze dag kon niet meer stuk! Met onze camera’s in onze ene hand en cava in de andere liepen we naar ons plaatsje vlak langs de echte, officiële fotografen. In het onderstaande fimpje zie je ons ook af en toe in beeld komen (links onder). Ik draag een groenige blazer en Fleur een rooskleurig truitje. Judith zit net om het hoekje in haar okergele panty, waardoor je haar net niet ziet. Op 38 seconden zie je ons bijvoorbeeld al zitten,

Sorry voor het lange scroll-moment wat jullie dadelijk zullen ondergaan, maar ik ben niet zo goed in foto’s selecteren haha.

Bovenstaande foto’s zijn dus allemaal – met enige trots – door mij en Fleur gemaakt. Het was echt een geweldige show, wat je ook in het filmpje kon zien. De kleding, de modellen en de muziek was echt goed op elkaar afgestemd. Het vormde één mooi geheel. De liedjes bleven na de show nog een lange tijd in onze hoofden zitten, wat waren ze leuk! Deze liedjes zijn ook nog ontzettend handig voor de modeshow die ik nu zelf aan het organiseren ben. De beat, tekst, ritme, alles was perfect. De hele show bestond uit vier delen namelijk: bohemian beauty, distinguished darks, monochrome mood en winter lights. Niet alleen de technische aspecten waren perfect in orde, ook de kleding was om van te dromen.  Sommige items had ik echt graag in mijn kast zien hangen. De veterlaarsjes, de gekleurde/gescheurde panty’s, de gebreide truien en de mooie glittertopjes zijn inclusief de verenkettingen mijn favorieten!

Wat vinden jullie van de show?

20 Reacties to “10 FEET FASHIONSHOW!”

  1. t33ndr3am januari 29, 2012 bij 1:26 pm #

    Nice collection. I like the second look; the top is a bit Miu Miu-esque in terms of its print… I guess that’s why I like it (Miu Miu obsessive)! The shoes are nice as well. Looks like you had a lovely time. xoxo

  2. thefashionhood januari 29, 2012 bij 2:23 pm #

    Ik vind het echt een supermooie collecie!

  3. thefashionhood januari 29, 2012 bij 2:24 pm #

    *collectie

  4. Marloes januari 29, 2012 bij 2:56 pm #

    Wat super tof! Hele mooie foto’s geworden ook! :D Er zitten zeker leuke items bij!

  5. Vintagirie januari 29, 2012 bij 3:28 pm #

    Die verenkettingen zijn echt leuk. Mooie collectie. Mag ik vragen welke camera je hebt?

  6. Bellachique januari 29, 2012 bij 4:01 pm #

    Geweldig dat jullie mochten gaan zeg! Hele mooie fotos, jullie kunnen terecht trots zijn!

  7. Dutchbeautybabe januari 29, 2012 bij 5:36 pm #

    De kleurencombinaties vind ik echt heel erg leuk! Ik heb jullie getagged met de 11 questions tag, hopelijk zouden jullie hem willen invullen!

  8. Belllezza januari 29, 2012 bij 5:42 pm #

    Wauw, super mooie foto’s!

  9. Patience januari 29, 2012 bij 6:01 pm #

    Such a great collection. I especially love the knits.

    http://www.justpatience.com

  10. Anne januari 29, 2012 bij 10:57 pm #

    Dat ziet er echt geweldig uit, ik ben jaloers ;)

  11. Call me M januari 29, 2012 bij 11:51 pm #

    Nice collection!
    Thank you for commenting on my blog!

  12. Cherel januari 30, 2012 bij 8:00 am #

    Prachtige foto’s. Zitten zeker mooie items tussen die ik wel zou willen hebben!

  13. LisaLinse januari 30, 2012 bij 8:12 am #

    Echt heel leuk! Prachtige outfits dragen de modellen!

  14. Juudith/Watevahdude januari 30, 2012 bij 9:46 am #

    Super tof!! Mooi dat jullie zulke foto;s konden maken!! Leuk!!

  15. Lyanne januari 30, 2012 bij 9:51 am #

    Jeetje van een mooie foto’s! Ik kom voor het eerst op jullie blog, heel erg mooi! :)

  16. Svea januari 30, 2012 bij 10:10 am #

    Wauw, echt supervet dat je op zo’n leuke plaatsen zat, joh! Ik vind het merk er ook echt leuk uitzien, en lekker draagbaar ook. I like! :D

  17. Lise januari 30, 2012 bij 11:24 am #

    Echt prachtige foto’s! en wat een mooie collectie zeg!

  18. Nina januari 30, 2012 bij 3:33 pm #

    Ziet er echt helemaal geweldig uit!

  19. Marieke januari 31, 2012 bij 8:07 pm #

    Wat vet om zo’n modeshow eens mee te maken!

  20. Tessa februari 1, 2012 bij 6:34 pm #

    Mooie kleuren in de items!

Geef een reactie

