TRAVELLING AROUND THE WORLD

28 Jan

Ik ben allesbehalve zelfzeker over mijn toekomst, niks staat er al gepland: er zijn nog geen concrete plannen of ideeën, er is nog geen specifieke studierichting, geen definitieve vooruitzichten, enz. Het enige dat ik wél zeker weet, is dat ik zodra ik het kan (zie financieel, studie, werk) ik het belgenlandje ga verlaten. Niet voorgoed, misschien niet lang – of juist wel – en misschien alleen of juist met mensen waar ik het heel goed mee kan vinden. Ik denk dat ik niet de enige ben als ik zeg dat ik iets van de wereld wil zien. En die “iets” kan je erg ruim bekijken, want het hoeft niet bij 1 land/werelddeel te blijven. Als die tijd er komt, pak ik mijn “rugzakje” en kan ik beginnen aan een geweldige, leerrijke en avontuurlijke tocht. Hier alvast mijn favoriete rugzakjes van Lookbook.

Bij bovenstaande foto’s kun je zowel prachtige outfits (en niet te vergeten de hotboys) als de geweldige vintage-rugzakjes zien. Deze foto’s bewijzen hoe leuk je zo’n rugzakje met een outfit kan combineren en ook straalt het meteen een heel andere look uit. Ook inspireren deze foto’s mij hoe ik ze kan combineren. Ik vind dat het redelijk slordig – op de goede manier – en chill staat, maar tergelijkertijd ook erg fashionable. Zowel meisjes als jongens staan met deze rugzakjes. Ik vind het trouwens ook ontzettend mooi bij jongens zolang ze het goed combineren. De meerderheid van deze rugzakken komen van de Primark en Urban Outfitters. Van beide winkels vind ik ze prachtig, enkel is er een verschil in prijsklasse: die van de Primark zijn een stuk goedkoper dan die van Urban Outfitters. Deze foto’s doen mij ook denken aan de zomer, waar ik trouwens onwijs veel zin in heb. Als ik later ga reizen, zal ik wel een iets grotere rugzak nodig hebben, maar het gaat om het idee, hé. I’m totally blown away by these backpacks!

Tine heeft ook zo’n rugzak, en dat staat haar echt leuk.
Wat vind jij van zulke rugzakken? Heb jij er eentje?

XOXO

19 Reacties to “TRAVELLING AROUND THE WORLD”

  1. Marie januari 28, 2012 bij 7:48 pm #

    Ik vind vooral die eerste en zo eentje van bij het strand echt geweldig!! Ik heb wel nog geen rugzak ):. En super leuk plan dat je weg wilt van België (:. Ik wist trouwens ook niet dat je een Belg was!!

  2. Iris januari 28, 2012 bij 7:54 pm #

    Mijn god, wat zijn die jongens knap haha! Ik vind 7,8 en 16 het mooiste.

  3. Teri januari 28, 2012 bij 8:48 pm #

    Ik heb zelf niet zoveel meer met rugzakken, ze doen me teveel denken toen ik nog naar school ging, haha. Maar het heeft wel iets, en het staat wel goed. Ik ken het gevoel van iets van de wereld willen zien, gelukkig heb ik heel veel gereisd vroeger en heb ook af en toe een paar jaartjes in een ander land gewoond, dan is het juist leuk om eindelijk eens thuis te zijn :).

  4. Senne januari 28, 2012 bij 8:50 pm #

    Je hebt helemaal gelijk! Ik zou zoooo graag in het buitenland gaan studeren! ik wil later iets met mode doen en dat zou ik het liefst in het buitenland willen doen dus, ik weet alleen niet of ik het lef ervoor heb om zo’n grote stap te nemen, omdat ik nogal een twijfelkont ben haha! Heel leuk artikel!

  5. nightatvogue januari 28, 2012 bij 8:59 pm #

    These are super cute looks! Thanks for visiting my blog! I have now a giveaway on my blog celebrating my 50 first followers. I wanted to let the people know who been to my blog few times a tip!

  6. Josephine januari 28, 2012 bij 9:01 pm #

    Yay, ik vind ze ook heel tof, heb er zelf nog geen maar wil er wel een!

  7. Vintagirie januari 28, 2012 bij 9:07 pm #

    Er zitten echt super leuke bij. En ik ga binnenkort naar de Primark, dus misschien neem ik er ook wel eentje mee.

  8. Belllezza januari 28, 2012 bij 9:57 pm #

    Oh die 3de jongen is echt knap :p

  9. Beauty Koning januari 28, 2012 bij 10:52 pm #

    Leuke outfits, jongens in een houthakkersshirt blijven leuk!

  10. Fashion Insanity januari 29, 2012 bij 12:38 am #

    Ik vind zulke rugzakken geweldig, heb er zelf ook één :) Nice inspiration post!

  11. Tonya januari 29, 2012 bij 4:07 am #

    I love wearing backpacks :) I’m getting quite the collection myself. Very great post!

  12. Fydez januari 29, 2012 bij 4:07 am #

    Very nice inspiration outfits! xx

  13. sofie januari 29, 2012 bij 8:20 am #

    die rugzakken zijn super! ik ga denk ik eens naar de Primark gaan, ik wil er ook zo één! :) ♥

  14. Svea januari 29, 2012 bij 10:01 am #

    I like! Ik vind de rugzakjes erg leuk en heb die van Tine ook al wel eens gezien denk ik, leukleuk! Ik wil zelf de wereld ook wel eens rondreizen, misschien ook wel met zo’n rugzakje, wie weet! :D x

  15. deijsprinses januari 29, 2012 bij 10:19 am #

    Ik heb er geen en ik denk niet dat ik me eentje ga aanschaffen. Die past niet bij mijn secretaresse look ;)

  16. Lien januari 29, 2012 bij 11:19 am #

    Ze zijn wel leuk!
    Je bent getaged op mijn blog
    x

  17. Marjolein januari 29, 2012 bij 1:57 pm #

    Superleukk :D

  18. Christel&Hanna januari 29, 2012 bij 10:26 pm #

    super mooie looks allemaal !

    <3

  19. Marieke februari 8, 2012 bij 3:16 pm #

    <3

Geef een reactie

