NIEUW NIEUWER NIEUWST

26 Jan

Zoals beloofd komt hier nog een shoplogje van de shoppingtrips van afgelopen weken. Omdat ik bij elke “trip” niet zoveel had gekocht, vond ik het beter al mijn aankoopjes in één shoplog te gieten. Ik winkel een pak minder dan vroeger, toen was het namelijk een wekelijks ritueel. Maar nu heb ik me beperkt tot pakweg 2x per maand, say what?! Maar sinds een tijdje geleden heb ik de draad terug opgepakt, en ga ik elke woensdagnamiddag (yeeeees, wij hebben dan geen school!) eventjes winkelen in een stad hier in de buurt. Lucky me! Aanschouw mijn aankopen:

Van Eindhoven naar Turnhout en van Antwerpen naar Reusel, ik heb de afgelopen weken enkele leuke steden gepasseerd. Ik was vooral geslaagd in Eindhoven, waar ik overigens 2x ben geweest. Deze shoplog is gebasseerd op de H&M, Pull&Bear, Zara, Pieces, The Sting, New Look, Shoe Discount, Kruidvat, enz. Ik was toen nog opzoek naar iets chiques wat ik aan kon doen met oud&nieuw, en uiteindelijk ben ik gegaan voor de okergele rok, met de zwarte blazer en de 2e kanten en cropped top met knoop. Dit alles nog gecombineerd met bordeaux-gestreepte panty’s. Geen paniek, ik snap dat jullie je er niks bij voor kunnen stellen, dus er komt zeker nog een outfitfoto. Ook kocht ik nog sleehakken, maar deze zijn lager dan de standaardversie, maar juist dààrom perfect voor mijn lengte. Oja trouwens, loving mijn nieuwe oorbellen van de H&M.

Goed nieuws: ik heb al 3x gewonnen met winacties, I’m so lucky! Het korte glitter vestje won ik op de blog van Rachella. Hier zal ik vast ook nog wel eens een outfitfoto van maken. De crackle nagellak (eindelijk heb ik er eentje!) en het oogpotlood won ik op de blog van Jill. Als laatste won ik nog €15 shoptegoed voor de webshop Vivi-clothes op de blog van Bertine. Maar ik heb nog geen idee wat ik hiermee kan bestellen, dus als jij zelf iets leuks (en budget) ziet op Vivi-Clothes kan je dit altijd laten weten! Girls, thank you soooo much, love the presents!

Wat vind je van mijn shoplog?

28 Reacties to “NIEUW NIEUWER NIEUWST”

  1. Carolien januari 26, 2012 bij 4:08 pm #

    Super leuke spullen!
    Waar komt de witte top vandaan?

  2. Teri januari 26, 2012 bij 4:35 pm #

    Hele leuke dingen zeg, vooral de tops met kant, vind ik zo mooi! En de blazer is ook leuk :).

  3. Krizia januari 26, 2012 bij 4:47 pm #

    Loving the first blouse and shoes.

    x Krizia

    Shark Attack – Fashion Blog

  4. yak man januari 26, 2012 bij 5:06 pm #

    aah, super leuke dingen!♥

  5. Sacha januari 26, 2012 bij 5:40 pm #

    Leuke dingen heb je gekocht! :) en wat een geluk dat je 3 winacties hebt gewonnen. Heel veel plezier daarmee :)

  6. glasmetwater januari 26, 2012 bij 5:41 pm #

    Leuke dingen heb je kekocht en gewonnen haha. Vooral de bruine blouse vind ik geweldig :)

  7. Hanna & Christel januari 26, 2012 bij 5:46 pm #

    Hee,
    Ja echt vreselijk jammer.
    Maar zaterdag en zondag staan er wel twee modeshows bij de afw op ons progamma.
    Wat een prachtige kleding!

    Xx

    • thebloggingsisters januari 26, 2012 bij 6:01 pm #

      Haha wow, jullie gaan er nogal tegenaan! Superleuk :) veel plezier alvast, ik wou dat we daarbij konden zijn haha!

  8. Marloes januari 26, 2012 bij 5:49 pm #

    Zo lekker geshopt! Eindhoven is een super leuke stad! En wat tof dat je die winacties gewonnen hebt¡

  9. redhotjillypeppers januari 26, 2012 bij 6:08 pm #

    Leuke shoplog ! Flink je best gedaan :)

  10. Charlotte januari 26, 2012 bij 7:08 pm #

    Jullie hebben zojuist een award ontvangen voor jullie mooie blog :)
    Check mijn laatste post op mijn blog voor meer info!

    Charlotte x
    http://lonette.blogspot.com/

  11. Marie januari 26, 2012 bij 7:40 pm #

    Niet echt mijn stijl, maar ik vind het wel heel mooi!

  12. ilOOk streetstyle januari 26, 2012 bij 9:32 pm #

    beautiful shot , beautiful selection

  13. Sam januari 26, 2012 bij 10:57 pm #

    What a fantastic shopping haul, you’ve found some really great pieces! i like the cream lace top and black blazer..oh and the cute earrings!

  14. Linda januari 27, 2012 bij 12:16 am #

    Cute post!!

    xoxo

    Linda from http://www.moonon.com

  15. Nina januari 27, 2012 bij 10:30 am #

    Niceee items!

  16. Marjolein januari 27, 2012 bij 11:05 am #

    Wauw! Stuk voor stuk hele leuke dingen. Ik vind dat kanten dingetje leuk!

  17. Lise januari 27, 2012 bij 3:29 pm #

    Echt leuke dingetjes die je hebt gekocht zeg! :)

  18. Jan januari 27, 2012 bij 4:15 pm #

    Aaah die panty is gaaf,
    zo een kleur wil ik ook nog steeds!

  19. Josephine januari 27, 2012 bij 5:51 pm #

    WAUW, hele leuke dingen!

  20. sofie januari 27, 2012 bij 8:04 pm #

    superleuke bloesjes! en proficiat met die crack nagellak, vind het echt zo mooi :) ♥

  21. Kenneth januari 27, 2012 bij 9:44 pm #

    Die wedges zijn nice!

  22. Fleur januari 27, 2012 bij 9:52 pm #

    Wauw, je hebt echt heeeeeeel veel mooie dingen gekocht! Love it!

  23. Svea januari 28, 2012 bij 12:14 pm #

    Ziet er allemaal erg leuk uit!

  24. Bertine januari 28, 2012 bij 2:37 pm #

    Super leuke shoplog!! Die cropped shirt zijn leuk en ik ben heel benieuwd naar die okergele rok!!

  25. Juudith/Watevahdude januari 30, 2012 bij 9:50 am #

    Leuke dingetjes heb je geshopt! Enn wat een super leuke dingen heb je gewonnen zegg! Lucky youu!

  26. toronto small business seo februari 25, 2012 bij 10:38 am #

    Wow! This could be one particular of the most beneficial blogs We’ve ever arrive across on this subject. Basically Great. I am also an expert in this topic therefore I can understand your hard work.

Geef een reactie

