#OUTFIT: Simply Chic

24 Jan

Het is ondertussen alweer een hele tijd geleden, dus hier nog eens een oufitpost. Het is een vrij simpele outfit, maar ik vond hem wel een stoer met toch een chiquer effect mede mogelijk gemaakt door de gouden accenten. In het topje zitten ook heel subtiel wat glitterende pailletten, die op de foto jammer genoeg zijn weggevallen. Deze vallen overdag ook niet echt op, maar bij leuke belichting geven ze wel een leuk effect. Naast de outfit heb ik het accent op mijn lippen gelegd, ook val ik de laatste tijd meer en meer voor een mooie cheek glow.

Wat ik draag?

  • Beige top – FOREVER21
  • Army green blouse – H&M
  • Gouden ketting – FOREVER21
  • Zwarte broek – ZARA
  • Sleehakken – SHOPBOP
  • Gouden armbanden – PRIMARK
  • Hartje/peaceteken oorbellen – SHOPBOP
  • Horloge – IKKI

Persoonlijk ben ik ook een grote fan van sleehakken. Ze lopen zo fijn, en je creëert toch mooie, lange benen. Op sleehakken kan ik makkelijk een avondje uit of een hele dag rondlopen in een modestad, terwijl op naaldhakken mijn voeten dit nooit zouden overleven – haha. Tegenwoordig vind je ze ook overal en in alle kleuren en vormen (met of zonder veters, met of zonder open teen). Gezien in Parij, Milaan en Londen, een absolute mode must have voor 2012 dus! Vooral felle tinten, die heldere blikvangers zijn en voor een vrolijk en verrassend accent zorgen. Voor slechts €16.90 vind je ze al bij vanHaren!

Wat vind je van de outfit?

26 Reacties to “#OUTFIT: Simply Chic”

  1. Iris januari 24, 2012 bij 5:31 pm #

    Pretty girl!

  2. Bertine januari 24, 2012 bij 5:33 pm #

    Super leuke outfit! Ik vind die top zoo leuk en dan vooral met die ketting die erop valt:)

  3. Marijke januari 24, 2012 bij 5:36 pm #

    Mooi!

  4. SOLD OUT FOREVER januari 24, 2012 bij 5:37 pm #

    cute, die lippenstift staat je kei mooi!!

    xx

  5. Lisan januari 24, 2012 bij 5:37 pm #

    Super leuk, lekker casual! En ik vraag het me al jaren af, hoe maak je nou zo’n nonchalante knot xD. Misschien een hele domme vraag maar als ik een staart maak en hem dan zeg maar nog een keer doorhaal maar half laat zitten is het geen knot maar een soort staart met een halve cirkel met een gat erin :p. Snap je wat ik bedoel? Is er een techniek voor d ie je me uit kan leggen? :D

    • thebloggingsisters januari 24, 2012 bij 5:47 pm #

      Haha, het is niet zo moeilijk, maar je moet er gewoon een beetje handig in worden en heel heel heel veel proberen en oefenen ;)
      Bij mij lukt ie ook niet helemaal altijd even goed, omdat ik echt ontzettend (misschien zelfs een beetje te) lang haar heb.
      Ik zwier zegmaar eerst een paar keer mijn haar voorover en terug, en vervolgens pak ik alles samen. Ik houd dit helemaal recht omhoog en draai vervolgens al mijn haar rond elkaar, als je begrijpt wat ik bedoel? Zodat je zegmaar gewoon 1 sliert haar hebt, haha. Vervolgens draai ik hier een dotje van op mijn hoofd en doe er één elastiekje om. Dan frutsel ik er wat aan, zodat hij wat nonchalanter komt te zitten, en vervolgens nog een elastiekje voor de versteviging :-) Ik hoop dat je er wat mee kunt! x

      • Lisan januari 24, 2012 bij 6:01 pm #

        aaah oke dat klinkt wel logisch ja, zal het even proberen! Dankje!

  6. Josephine januari 24, 2012 bij 5:46 pm #

    HAHA Lisan, ik snap ook je probleem, heb ik ook! Leuk blousje!

  7. Lise januari 24, 2012 bij 5:56 pm #

    Echt superleuke outfit, en je lippenstift is echt geslaagd :)

  8. yak man januari 24, 2012 bij 6:12 pm #

    je bloesje is zo leuk!♥

  9. Patricia januari 24, 2012 bij 7:11 pm #

    I love it dear, you look beautiful, it’s simple but so stylish!!

  10. Amanda januari 24, 2012 bij 7:23 pm #

    Ik vind die groene blouse erg stoer!

  11. Marloes januari 24, 2012 bij 7:40 pm #

    Ik vind je outfit ook erg leuk gecombineerd. Ben zelf ook steeds meer fan van sleehakken!

  12. Beauty Koning januari 24, 2012 bij 8:22 pm #

    Leuke outfit! Je lipstick staat er amazing bij. :)

  13. danice januari 24, 2012 bij 8:58 pm #

    Leuke outfit!

  14. Michelle januari 24, 2012 bij 9:20 pm #

    Echt een hele leuke outfit :)
    Love the shoes
    Liefs

  15. Sam januari 24, 2012 bij 9:57 pm #

    Hi dear, I like this simply chic look, nice neutral colours and a very pretty necklace!

  16. Tonya januari 25, 2012 bij 4:45 am #

    Super cute outfit! I really love the layered tops, the textures of them are perfect. And the jacket is so cute! Love it all :)

  17. Marjolein januari 25, 2012 bij 10:58 am #

    Die blouse is echt heel gaaf :D Leuke outfit hoor.

  18. sofie januari 25, 2012 bij 11:35 am #

    erg leuke outfit! dat bloesje en die ketting zijn zo prachtig! ♥

  19. Iris januari 25, 2012 bij 12:06 pm #

    Hele leuke outfit! Ga jullie ook zeker volgen! xx

  20. Cherel januari 26, 2012 bij 5:14 pm #

    Leuke outfit, staat je goed!

  21. Hendriksenik januari 27, 2012 bij 5:48 pm #

    Wauw, mooie outfit! Ps. Die rode lippenstift staat je goed! :) xxx

  22. Marie januari 27, 2012 bij 9:31 pm #

    Wauw! Geweldige outfit! Vooral dat topje en dat blousje zijn suuuuper!! & de Modefabriek er zo leuk uit! & lekker (:.

  23. Fleur januari 27, 2012 bij 9:54 pm #

    Die outfit staat je echt goed, Tine! (As always!)

  24. Svea januari 28, 2012 bij 12:16 pm #

    Wat een geweldige outfit weer, Tine! I just love it, as usual :) x

Geef een reactie

