YELLOW TIGHTS

21 Jan

Jullie weten vast al dat ik verzot ben op de kleuren bordeaux en okergeel. Een bordeaux panty heb ik inmiddels al (Tine en ik delen er één) maar een okergele panty had ik nog niet. Tot een paar dagen  geleden, toen ik bij de Zara een okergele panty zag hangen. Ik was natuurlijk meteen verkocht! Een outfitfoto kan ik jullie vandaagt nog niet laten zien, maar hier zijn alvast wat inspiratieftoo’s how-to-wear-yellow-pants van Lookbook. Check it out!

Ik vind het vooral erg leuk gecombineerd met donkerblauw en Bordeaux, maar zelf moet ik nog eens goed gaan shoppen voor wat bijpassende jurkjes/rokjes. De panty van de Zara kocht ik voor €9.95, en hij zit echt als gegoten. Ik hoop dat ie niet snel stuk gaat, maar ik denk wel dat het van goede kwaliteit is. Als ik iets gevonden heb waarbij ik de yellow pants kan dragen, krijgen jullie zeker een outfitfoto te zien! Van bovenstaande looks is de derde mijn absolute favoriet! De vierde en de laatste outfit vind ik ook meer als geslaagd!

Wat vind jij van yellow pants?

25 Reacties to “YELLOW TIGHTS”

  1. deijsprinses januari 21, 2012 bij 1:12 pm #

    Hmmm… Dit is zoiets dat leuk is bij anderen, vrees ik. Maar straf als je hem draagt!

  2. Sanja januari 21, 2012 bij 2:01 pm #

    Ik heb te veel zwarte kleren om er een okergele panty onder te dragen :(

  3. Josephine januari 21, 2012 bij 2:13 pm #

    Ik twijfelde of ik er eentje wil, stond er nog mee in mijn handen bij de primark, uiteindelijk niet gedaan. Nu baal ik wel een beetje haha.

  4. Teri januari 21, 2012 bij 2:21 pm #

    Dat is best wel fel in mijn woordenboek! Zelf zou ik het niet durven, maar het is wel mooi als je het goed combineert :).

  5. Myrthe januari 21, 2012 bij 2:58 pm #

    Wat tof dat je een okergele panty hebt gekocht, ik ben erg benieuwd naar de outfit waar je ‘m aan hebt! Dit zijn ook erg leuke outfitfoto’s, tof om te zien zeg.

  6. Dorien januari 21, 2012 bij 3:20 pm #

    Heb ik zelf ook :) (was hem kwijt maar vond hem afgelopen week tijdens het poetsen terug onder mijn bed, hihi :p) dus binnenkort draag ik weer wat vaker mijn okergele panty :) ! Ben benieuwd naar je outfit foto’s ;) !

  7. yak man januari 21, 2012 bij 3:23 pm #

    ik vind het leuk bij andere mensen, maar ik houd het liever safe :’D

  8. Lise januari 21, 2012 bij 4:18 pm #

    Leuke outfitfoto’s zeg! Ben benieuwd hoe jij hem graag dragen :)

  9. Charlotte januari 21, 2012 bij 5:18 pm #

    Ik vind het mooi maar ik denk dat het niet bij mij staat omdat ik blond haar heb.x

  10. Elien januari 21, 2012 bij 10:15 pm #

    ik vind het ook een prachtige kleur!

  11. sofie januari 22, 2012 bij 9:01 am #

    zo’n mooie kleur! ik zou ook nog wel best een gele panty willen :) ♥

  12. Marie januari 22, 2012 bij 9:14 am #

    Ik heb zo’n gele panty al van vorige winter en toen heb ik hem best veel gedragen, maar nu blijft hij in mijn kast liggen.. Misschien haal ik hem er wel eens uit na deze inspiratiepost!

  13. Marie januari 22, 2012 bij 11:10 am #

    Ik ben er zelf niet zo ‘into’, maar deze foto’s zijn wel weer super! Vooral die vierde. Ik ben niet zo voor felgekleurde panty’s…

  14. Ines januari 22, 2012 bij 11:13 am #

    ik heb ook een paar gele panties! Ik ben nu in een broeken periode dus panties komen de kast niet uit (haat-liefde verhouding met panties, zo comfi is het nu eenmaal niet)
    Maar panties in verschillende kleuren en verschillende motieven = looooove :D

  15. Manon januari 22, 2012 bij 11:39 am #

    Erg leuk, alleen zou ik het zelf niet zo snel aandoen!

  16. Diana januari 22, 2012 bij 1:48 pm #

    Vind ik erg leuk, maar ik zou er niet mee weg komen denk ik :’)

  17. scarlett januari 22, 2012 bij 5:43 pm #

    You’ve got tagged. xx

  18. SOLD OUT FOREVER januari 22, 2012 bij 6:13 pm #

    niet echt mijn ding, maar wel erg cute bij andere ;)!!

    xx

  19. Nina januari 23, 2012 bij 12:05 pm #

    Nee, ik hou er niet zo van. Wel leuk om eens een keer iets aparts te zien!

  20. Linda januari 23, 2012 bij 3:00 pm #

    Heel erg leuk! Ik ben er al heel lang naar op zoek, maar ik heb er nooit eentje kunnen vinden..

    • Linda januari 23, 2012 bij 3:01 pm #

      Shit, verkeerde blogadres, dit keer goed ingevuld (:

  21. Hanna & Christel januari 23, 2012 bij 4:44 pm #

    hee meide!
    was het nog leuk zondag!?
    Wij zijn jullie nieuwe volgers!

    ps. leuke panty, die had 1 van jullie aan bij de mode fabriek toch?

    <3

  22. Lita januari 23, 2012 bij 4:52 pm #

    Love the looks!! So cool!
    xxx

  23. marleen januari 23, 2012 bij 5:00 pm #

    stoer! ik vind het echt leuk!
    xx

  24. SpeevyMef februari 17, 2012 bij 9:36 am #

    camera focus point becoming a beta tester http://aandfdb.hostingsociety.com/adobe-flash-demo.html adobe flash demo

Geef een reactie

