101 DOTS

20 Jan

Is er een nieuwe trend van weggeweest? Ik weet het niet, maar toen ik vanmiddag wat ging winkelen, merkte ik op hoeveel kledingstukken uit een print met bollen of stippen bestaan. Zara, H&M, Pull&Bear, Forever 21,.. allemaal hebben ze redelijk wat gestippelde kledingstukken in hun rekken hangen. Ik kon niet alle kledingstukken van in de winkel op hun webshops vinden, maar heb er toch een aantal kunnen uitpikken. Oja, trouwens: de shoplog van de afgelopen weken kunnen jullie dezer dagen ook nog verwachten.

Toen ik eergisteren in de H&M was, zag ik een leuk gestippeld blousje hangen, maar ik twijfelde over de “bollen” en heb het uiteindelijk dan ook niet gekocht noch gepast. Achteraf gezien was het misschien toch nog leuk geweest. Deze stippen doen mij denken aan vroeger, toen ik allerlei verschillende patronen en prints met elkaar combineerde, wat er overigens helemaal niet uitzag. Maar nu heb ik door dat het helemaal geen kwaad kan, en dat het zelfs nog heel leuk kan staan, zolang je het maar goed combineerd. Een gestippeld blousje of truitje vind ik nog het leukst! Ik ga er binnenkort zeker eentje aanschaffen :)

Hou jij van bolletjes?

 

23 Reacties to “101 DOTS”

  1. Marloes januari 20, 2012 bij 3:43 pm #

    Ik vind de stipjes echt super leuk! Als je het combineert met een effen broek of legging vind ik het echt leuk! Dat blauwe jurkje (tweede) met stipjes is tof! Waar komt die vandaan?

  2. Marijke januari 20, 2012 bij 3:47 pm #

    Polka dots zijn tijdloos, net als streepjes. De combinatie van de twee vind ik ook heel leuk :).

  3. Josephine januari 20, 2012 bij 4:30 pm #

    Yeaaah I like! <3

  4. Marie januari 20, 2012 bij 5:07 pm #

    Ik vind vooral zo die laatste kleedjes echt super leuk & die bloesjes en die panty is ook prachtig!

  5. Yak Man januari 20, 2012 bij 5:11 pm #

    oe, echt leuk!♥ vooral de panty en bloesje zonder mouwen met een peter pan kraagje :D

  6. Elien januari 20, 2012 bij 5:39 pm #

    I like <3

  7. Béracha januari 20, 2012 bij 6:41 pm #

    Ik heb achteraf ook altijd spijt als ik iets niet gekocht heb! Vind zelf stipjes echt heel leuk. (:

  8. Anna januari 20, 2012 bij 9:35 pm #

    Dat shirtje op de 10e foto vind ik leuk :)

  9. Teri januari 20, 2012 bij 9:49 pm #

    Ik had vroeger een bolletjes verslaving zelfs! Ik heb jullie net ontdekt via een andere blog, altijd leuk om een belgsche blog te lezen! En al helemaal leuk dat jullie het samen doen!

  10. Laura januari 20, 2012 bij 9:51 pm #

    Kan altijd, ook al draag ik het zelf niet echt eigenlijk.
    X

  11. spelweb januari 21, 2012 bij 3:48 am #

    Stipjes zijn leuk!! Ik kocht laatst een stipjespanty bij de primark:)

  12. nathalia januari 21, 2012 bij 8:22 am #

    Ik vind het wel een leuke trend!
    Als ik dit zie, krijg ik echt zin om te gaan winkelen voor de lente!!

  13. Marjolein januari 21, 2012 bij 9:20 am #

    Aaah, wat een leuke kleding :D Ik hou echt vanstipjes! Laatst had ik ook op de Vero Moda webshop een heel leuk blousje gezien, maar die kon ik nergens vinden in de winkel :(

  14. ilOOk streetstyle januari 21, 2012 bij 9:41 am #

    …beatiful blog and Batiful post, Happy to follow

  15. Myrthe januari 21, 2012 bij 10:42 am #

    Dit is zo’n leuke trend! Ik heb ook zo’n shirt met stipjes zoals je ziet op foto 5, deze draag ik dan ook erg vaak. Komend voorjaar hoop ik ook nog een leuke blouse met stipjes te kopen, deze zijn ook zo schattig!

  16. danice januari 21, 2012 bij 11:11 am #

    Ooh wow die combi met een zwart rokje en sequences top vind ik erg leuk, zoiets zou ik ook nog wel dragen.

  17. SOLD OUT FOREVER januari 21, 2012 bij 11:31 am #

    i heart dots!

  18. Nina januari 21, 2012 bij 11:41 am #

    Echt heel erg leuk die dots allemaal.

  19. Anja januari 21, 2012 bij 12:00 pm #

    I love the thights! do you like my new outfit?

    <3 Anja

    http://anjasfashionblog.blogspot.com/2012/01/happy.html

  20. Ines januari 22, 2012 bij 11:10 am #

    Leuke inspiratiepost :D

  21. deijsprinses januari 23, 2012 bij 9:13 am #

    I do. Retro & schattig.

  22. esthernobel januari 24, 2012 bij 8:58 am #

    Ik vind stippen niet altijd leuk, het word vooral heel druk. maar grote stippen met een effen broek lijkt me wel heel leuk staan

  23. Lisa januari 24, 2012 bij 8:09 pm #

    Oh, best wel leuk dat ze opeens terug zijn, I like polka dots :-)

Geef een reactie

