SHOPLOG forever 21 en meer!

19 Jan

De afgelopen tijd heb ik nog best wat gewinkeld. Al  leek het na gisteren toch al een hele tijd geleden dat ik nog eens op pad was geweest. Het grootste deel dat ik je nu laat zien, is van gisteren in Antwerpen, waar ik jullie gisteren al over vertelde. Ik ben namelijk samen met Fleur op pad geweest. We plunderden vooral samen de Forever 21! Hier kochten we ook – voor deze ene keer, haha- hetzelfde T-shirt, namelijk het ene met de tekst ‘GOOD TIMES’. We vonden dit wel leuk, want we kochten het speciaal voor onze vakantie samen in Curaçao! Hier gaan we namelijk heen met Pasen. Ook is het wel een beetje als een mooie herinnering voor mij omdat in september gaat Fleur helemaal de kant van Maastricht op, terwijl ik naar Leuven trek (waarschijnlijk!).

De ene foto van de zwarte jurk is niet zo goed gelukt. Ik had te laat in de gaten dat ik de instellingen van mijn fototoestel niet goed had ingesteld, dom dom! Maar ik combineer de jurk nog wel eens in een outfitpost zodat jullie hem ook nog eens goed te zien krijgen! Hij is trouwens van Shopbop.com! Eerst wilde ik hem met Nieuwjaar aandoen, maar door problemen met de post kwam hij pas het weekend na 1 januari aan. Gelukkig had ik nog wel een reserve oplossing. Gisteren in de Forever 21 in Antwerpen viel ik vooral voor de beige kleur in combinatie met kant of gaten! Ik had me voorgenomen enkel tops te kopen, omdat ik genoeg broeken heb. Dit opzicht is helemaal geslaagd! In de forever 21 kocht ik de 3 beige tops/trui, het okergele of mosterdgele kanten vestje en de donkere cropped top. Ook de gouden ketting kocht ik hier. De bordeau top vond ik in de sale bij de Pull&Bear! Eerder had ik al de groene blous en zwarte top met gaten gekocht in de Zara en de bruinige trui van de H&M. Tot slot zijn de oorbellen van het kruidvat.

Wat vind je van mijn aankoopjes?

27 Reacties to “SHOPLOG forever 21 en meer!”

  1. Laura januari 19, 2012 bij 5:44 pm #

    Heel erg leuk! Die bruine laarsjes zijn gaaf.
    X

  2. Lita januari 19, 2012 bij 5:53 pm #

    Love all the clothes! Great post!
    xxx

  3. Marloes januari 19, 2012 bij 6:12 pm #

    Super aankoopjes! Shoppen is altijd heerlijk tijdverdrijf haha! Ik vind die laarsjes trouwens ook super!

  4. Amanda januari 19, 2012 bij 6:15 pm #

    Ik vind dat groene shirtje erg leuk!

  5. Anja januari 19, 2012 bij 6:18 pm #

    Thank you so much. Great post, i lobe all this shirts!!! I follow you, follow me back?

    Anja

  6. Myrthe januari 19, 2012 bij 6:18 pm #

    Wauw, nu ben ik wel heel jaloers! Wat een leuke aankoopjes heb je geshopt, die kanten top is echt geweldig, plus die oorbellen en laarsjes! LOVE ITT! <3

  7. Yak Man januari 19, 2012 bij 7:57 pm #

    not fair. Er is nog steeds geen Forever 21 hier in nederland :L. Erg leuke aankopen! <3

  8. nadja januari 19, 2012 bij 8:21 pm #

    lovely blog!

  9. Elien januari 19, 2012 bij 8:30 pm #

    ik wil ook naar de forever 21!!!

  10. sistersandsisters januari 19, 2012 bij 8:55 pm #

    What a great photos, they inspire us!
    You have a great blog too:)

    Come and check out our blog too and share your though;)

    XoXo
    H&C from Amsterdam
    http://www.sistersandsisters.com

  11. Martine januari 19, 2012 bij 9:12 pm #

    Leuke dingen! Heb je dat zwarte truitje van kant bij de Forever21? Ik heb echt precies zoiets van de Primark :P (In het wit)
    x Martine

  12. Charlotte januari 19, 2012 bij 9:45 pm #

    Dat zwarte truitje is echt supermooi! :)

  13. Sam januari 19, 2012 bij 10:37 pm #

    Ohhh what an awesome shopping haul! You’ve found such pretty outfits, i like the cream lace one

  14. Erin januari 20, 2012 bij 12:08 am #

    Super cute purchases! I love the green shirt!

    xx

    Erin @ http://www.trufflesnruffles.com/

  15. Dorien januari 20, 2012 bij 8:07 am #

    Nou jij bent goed geslaagd :D ! Er zitten echt een paar mooie dingen tussen :) Ik ga volgende week maandag ook proberen binnen te springen bij Forever 21, hoop dat het lukt want heb examen om 15u dus dat mag niet te erg uitlopen :) !

  16. Lise januari 20, 2012 bij 10:37 am #

    Owh, echt suuuuperleuke aankoopjes zeg! Echt wauw!

  17. Cherel januari 20, 2012 bij 11:09 am #

    Leuke aankopen:) vooral de schoenen vind ik gaaf.

  18. Iris januari 20, 2012 bij 11:47 am #

    die laarsjes!! <3

  19. Linda januari 20, 2012 bij 12:03 pm #

    Wauw, wat een leuke dingen! En zoveel ook.. Ik volg jullie :)

  20. scarlett januari 20, 2012 bij 12:47 pm #

    Superleuke aankoopjes. Love the shoes. Ik wil zo graag nog een x naar f21! xxx

  21. Lizzy januari 20, 2012 bij 4:27 pm #

    Wauw, allemaal super leuk! Vooral die groene blouse en de oorbellen!

  22. Josephine januari 20, 2012 bij 6:13 pm #

    Superleuke dingen, ik vind de groene blouse en de cropped top superleuk!

  23. Bertine januari 21, 2012 bij 4:02 am #

    Oeh i love je laarsjes!!

  24. Ines januari 21, 2012 bij 2:32 pm #

    superleuke aankoopjes :)

  25. fashionforyouandme januari 21, 2012 bij 6:24 pm #

    super leuke spulletjes!

  26. nadia januari 24, 2012 bij 6:22 pm #

    Wat een leuke spullen! Ik wil ook graag een keer naar de Forever21!

  27. Juudith/Watevahdude januari 30, 2012 bij 9:52 am #

    Dat gele vestje is zooooo leuk!!

Geef een reactie

