ITS RAINING MEN / WELLIES

15 Jan

Heb jij de collectie wellies van New Look al gezien? Deze regenlaarzen zijn ideaal voor de winter. Ookal lijkt het momenteel geen winter maar eerder herfst (waar is de sneeuw?!) toch blijven deze wellies zeer praktisch. New Look heeft een collectie van een aantal rubberlaarzen, en ik wil graag jullie mening over deze boots.

 

De prijzen van deze wellies varieëren van £9.99 (!!) tot £29.99: allemaal heel erg goedkoop dus. New Look verkoopt erg leuke schoenen, maar bij deze collectie werd ik niet echt omvergeblazen. Integendeel: het is eigenlijk helemaal niet mijn ding. Als ik toch een favoriete moet kiezen, dan is dit de voorlaatste wellie, die met de glitters. Met wellies straal je klasse uit en het staat ook erg chique (oké, bij die laatste misschien iets minder klasse) maar mijn voorkeur gaat uit naar de vintagestijl, dus raakt deze collectie mij niet heel hard. De laatste is erg vrolijk, maar lijkt me zeer lastig te combineren met een outfit. Kortom: ik zou het zelf nooit kopen.

Onze excuses voor het korte berichtje vandaag!
Wat vind jij van wellies? Wat is jouw favoriet?

XOXO

22 Reacties to “ITS RAINING MEN / WELLIES”

  1. Svea januari 15, 2012 bij 6:58 pm #

    Nee, ik vind het maar niets!

  2. Myrthe januari 15, 2012 bij 7:51 pm #

    Wat een gave regenlaarzen zeg! Ik vind die blauwe met het witte strikje (tenminste, daar lijkt het op) het leukst denk ik.

  3. Beauty Koning januari 15, 2012 bij 8:08 pm #

    De regenlaarzen met de Engelse vlag erop zijn echt amazing!

  4. phuong januari 15, 2012 bij 8:15 pm #

    leuke regenlaarzen en nog goedkoop ook

    Travel in Style

  5. Michelle januari 15, 2012 bij 8:23 pm #

    thanks for the comment,would love you to follow my blog if u like it?
    http://mwanwan.blogspot.com

  6. Amber januari 15, 2012 bij 8:28 pm #

    De blauw met witte vind ik erg leuk, maar het is niet echt mijn ding.

  7. redhotjillypeppers januari 15, 2012 bij 8:31 pm #

    Die met dat strikje zijn superleuk !!

  8. Tessa januari 15, 2012 bij 9:32 pm #

    Die blauwe met dat strikje zijn leuk! Maar ik zou toch graag Hunters willen. Alhoewel deze ook wel erg leuk zijn.

  9. Tonya januari 15, 2012 bij 10:29 pm #

    I have always wanted to try out a pair, but haven’t gotten the chance! I love the sparkley ones :)

  10. joanydv januari 15, 2012 bij 10:41 pm #

    Ik ben ook erg blij met mijn regenlaarzen. Ik heb polkadot wellies, paars met witte stippen :) van het tuincentrum

  11. Anne januari 15, 2012 bij 11:42 pm #

    Die een na laatste vind ik het leukst, en die met die Union Jack is ook erg mooi!

  12. Dorien januari 16, 2012 bij 12:22 am #

    Die met het strikje vind ik in deze lijst het leukst, maar ik vind toch dat de Supertrash laarzen hier ontbreken, die zijn echt suuuuuuuuuuuuuper mooi :)

  13. SOLD OUT FOREVER januari 16, 2012 bij 7:39 am #

    ik heb echt nieuwe regenlaarzen nodig, de mijne zijn echt enorm kapot, doe mij die 3de maar :)

    xx

  14. ninajosephine januari 16, 2012 bij 7:46 am #

    Ik heb Hunters maar nog nooit aangehad! :$
    Vind het wel echt heel leuk.

  15. Lise januari 16, 2012 bij 8:07 am #

    Ik ben er niet echt fan van, maar die met de glitters vind ik best wel leuk!

  16. Fashionthroughtravel januari 16, 2012 bij 9:01 am #

    Waar is de sneew? Ik vrag het zelfde! Geen sneew maar ook geen regen voor mij, niet zo slecht :)
    Mijn favoriete laarzen zijn de derde en de voorlaatste paar! Ik heb nog nooit wellies gekopt, maar deze twee paar zijn heel mooi!

  17. Sasha januari 16, 2012 bij 10:03 am #

    The third pair is amazing! Love them, want them, need them! ;)

  18. Kim januari 16, 2012 bij 2:36 pm #

    ik ben er niet gek op..
    Maar heb ze eigenlijk echt wel nodig als ik met de hond ga lopen..
    Leuke tips !

  19. Jill van der Horst januari 16, 2012 bij 3:11 pm #

    Ze zijn wel gaaf, en nog best goedkoop!

  20. Marie januari 16, 2012 bij 7:46 pm #

    Het is ook wel niet echt iets voor mij, echt niet wat ik zou dragen! Ik vind wel die met het strikje & de Engelse vlag wel schattig :).

  21. Lisa januari 16, 2012 bij 9:43 pm #

    Oh, zitten mooie laarzen bij, vooral die tweede :D

  22. Marie januari 22, 2012 bij 9:21 am #

    Die 2e zijn leuk!

Geef een reactie

