LOOKING BACK: modefabriek 2010!

14 Jan

Volgende week is het weer zover! De modefabriek in Amsterdam staat weer voor de deur. Vorig jaar in Oktober heb ik me er geweldig geamuseerd met mijn vriendin, Fleur! Het was echt een wonderlijke ervaring, die ik dit jaar weer graag zou meemaken. Ik reisde toen helemaal af naar Amsterdam, wat echt een hele trip was. Eerst de bus naar Reusel, dan de bus naar Eindhoven, vervolgens de trein naar Amsterdam en tot slot nog een bus naar de hallen van de Rai. Een hele trip dus, maar zeker en vast de moeite waard! Ik legde contacten, maakte geweldige foto’s en maakte mijn eerste modeshows mee, waar ik tussen professionele fotografen aan het begin van de catwalk – als een echte (press) VIP – foto’s kon maken van de modellen op de catwalk. Het was echt één van mijn mooiste momenten van 2010 en vond het bijgevolg ook heel erg jammer dat we 6 maanden later in de zomer niet konden gaan. Maar nu de gelegenheid zich weer voordoet, sta ik te trappelen om erheen te gaan. Dus hopelijk kunnen we nog een ticket regelen en zie ik je daar!

Hier nog enkele kiekjes van de vorige editie.

Voor dit event is het natuurlijk ook heel belangrijk een visitekaartje te hebben, wil je wat contacten voor je blog kunnen leggen die dag. Komen we dus nog aan een ticket, dan gaan Judith en ik volgende week aan de slag voor nieuwe visitekaartjes!

Ben jij al ooit op de Modefabriek geweest? En zie ik je er misschien dit jaar? 

25 Reacties to “LOOKING BACK: modefabriek 2010!”

  1. Saskia januari 14, 2012 bij 2:46 pm #

    Ik ben er nog nooit geweest en ben ook dit jaar niet van plan om te gaan. Wel mooie foto’s zeg!

  2. LéaChou januari 14, 2012 bij 2:59 pm #

    Oh thank :) I understand but i don’t speak english ^^
    Your Blog is beautiful

  3. Anne januari 14, 2012 bij 3:01 pm #

    Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar het lijkt me super om een keer te gaan. Helaas kan ik dit jaar niet, maar ik ben heel erg benieuwd hoe het word!

  4. Monse F.- januari 14, 2012 bij 3:04 pm #

    thanks for visiting! and amazing post

    elblogdemonsee
    elblogdemonsee
    elblogdemonsee

  5. Sam januari 14, 2012 bij 3:25 pm #

    Love the delicate pleating, beautiful outfits, my fav is the turquoise dress.

  6. SOLD OUT FOREVER januari 14, 2012 bij 6:16 pm #

    wij gaan er naar toe de maandag :) Laat ons weten als je er bent! Dan kunnen we meeten :) x

    • thebloggingsisters januari 15, 2012 bij 6:33 pm #

      Oh wat jammer! Als we kunnen gaan (wordt waarschijnlijk morgen bekend gemaakt) word het sowiezo zondag.. We moeten maandag gewoon weer naar school, helaas! x

  7. Iris januari 14, 2012 bij 6:27 pm #

    Oh, zou echt supervet zijn als je dit jaar weer gaat!

  8. roos januari 14, 2012 bij 7:00 pm #

    Superleuk om te bekijken!

    PS doe je mee aan onze winactie?

  9. Rachella januari 14, 2012 bij 7:23 pm #

    Als t lukt ga ik dit jaar!:) En Judith…. Je hebt meegedaan met mijn Outfitters Nation giveaway en je hebt gewonnen!! Gefeliciteerd. Als je mij je adresgegevens even mailt, zorg ik dat het vestje zsm naar je toe komt! X

    • thebloggingsisters januari 15, 2012 bij 8:56 am #

      AAH, super! Wat een goed nieuws :) ik ga meteen even men adres mailen naar je, dankjewel! :)

  10. Jan januari 14, 2012 bij 7:31 pm #

    Ik ga met een paar bloggersvriendinnen zondag!
    Ben benieuwd of jullie ook gaan (:

    Oh zouden jullie trouwens deze 5 vragen ( http://www.surveymonkey.com/s/KTP8JZQ) voor een vriend van mij willen invullen over jullie blog? Hij houdt zijn scriptie over bloggen op het gebied van o.a. fashion&lifestyle (:

  11. Sabrina januari 14, 2012 bij 11:56 pm #

    Wat leuk! Haha ik ga helaas niet :( Maar veel plezier ♥
    Sabrina

  12. helena januari 15, 2012 bij 9:27 am #

    Ik was vorig jaar niet geweest en dit jaar kan ik ook niet! Januari is altijd echt een HEL wat school betreft..
    Veel plezier als jullie nog gaan!

  13. Marjolein januari 15, 2012 bij 10:06 am #

    Klinkt heel gaaf :D Veel plezier!

  14. Myrthe januari 15, 2012 bij 11:28 am #

    Wat tof dat je er misschien nog een keer heengaat, het lijkt me daar zo tof! Leuke foto’s ook.

  15. francesca januari 15, 2012 bij 12:52 pm #

    love this pics and also your blog! It’s so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

  16. Lisannee januari 15, 2012 bij 1:36 pm #

    Het lijkt me super om daar heen te gaan, maar het is een beetje ver weg..

  17. Fashionthroughtravel januari 15, 2012 bij 2:08 pm #

    Wow! Mooie photos!!!
    I ben nooit in een echt fashion show geweest, maar ik ben een keer in Parijs voor de Paris Fashion Week geweest. Het was geweldig! Je wast heel gelukkig!
    Have fun!

  18. Marieke januari 15, 2012 bij 6:27 pm #

    Ziet er echt zo leuk uit, ik hoop dat jullie er weer heen kunnen :D

  19. Svea januari 15, 2012 bij 7:08 pm #

    Supergaaf! Als ik kan, ga ik ook zeker en vast!

  20. Fleur januari 15, 2012 bij 7:43 pm #

    Ja, dat was inderdaad echt superleuk! Ik hoop ook dat het doorgaat!

  21. Chloe januari 15, 2012 bij 9:11 pm #

    Leuk is de modefabriek he! Ik ga er dit jaar ook weer heen! Volgende week ga ik voor fashionweek naar Berlin.. misschien vinden jullie leuk mijn blog dan een beetje in de gaten te houden :)! xxx

  22. ninajosephine januari 16, 2012 bij 7:53 am #

    Super mooie foto’s!

  23. Marie januari 16, 2012 bij 7:42 pm #

    Wauw!! Ik duim voor je dat je een ticket kan krijgen!! Ziet er echt super leuk & die cupcakes zien er echt yummy uit :).

Geef een reactie

