Burberry Pre-Fall 2012!

14 Jan

De naam ‘Burberry’ kennen jullie zeker en vast allemaal. Het is een modehuis in kleding en accessoires afkomstig uit het Verenigd Koninkrijk. Ze hebben ook een eigen geurlijn en franchisewinkels. De eerste winkel werd opgericht in 1856, het merk bestaat dus al een hele tijd! Hieronder zie je een deel de huidige pre-fall collectie. Het mannelijke model hebben ze  met onder andere de baret naar mijn mening een beetje een Frans effect gegeven. Dit resultaat vind ik erg cool. In het algemeen vind ik de mannenkleding een casual-chic mix. De truien geven een casual effect terwijl de blazer en trenchcoats meer de chique kant benadrukken.

 

Voor vrouwen is het een heel chique collectie. De nadruk wordt op elke foto gelegd op de vrouwelijke taille met een riem in diverse kleuren, altijd versierd met een strik. Persoonlijk vind ik dit niet op elke foto even mooi. Op de eerste, tweede, derde, vierde,  negen, tien en elf wel een mooie invloed geven. Ze legden de nadruk dus op mooie vrouwelijke vormen want ook de pofmouwtjes op de schouders zien we weer terug komen. Mijn favoriete jurk is de eerste groene. Het bovenstuk is geweldig afgewerkt en de diepe insnede bij het been geeft de jurk een sexy effect. De collectie heeft het alleen bij simpele donkere tinten gehouden, zoals bruin, zwart en donkerbordeau. Een kleureffect hebben ze toegevoegd met de geel tinten die ze af en toe hebben gebruikt.

Wat vind jij van de collectie?

15 Reacties to “Burberry Pre-Fall 2012!”

  1. Marie januari 14, 2012 bij 11:17 am #

    Ik vind vooral die eerste paar kleedjes super leuk & dan die hakken!! Amazing!

  2. Fleur januari 14, 2012 bij 11:30 am #

    WAUW! Die eerste jurk is echt prachtig. En dat beige jasje met strikjesceintuur is ook erg mooi.

  3. Lin januari 14, 2012 bij 11:33 am #

    Wauw, prachtige collectie! ♥

  4. Josephine januari 14, 2012 bij 1:23 pm #

    Oeeeh I like, prachtig kleurenpalette ook!

  5. zarahcari januari 14, 2012 bij 2:13 pm #

    Hele mooie collectie, de kleuren zijn helemaal mijn stijl :)

  6. Saskia januari 14, 2012 bij 2:47 pm #

    Wauw, die eerste vind ik echt super gaaf!

  7. Lise januari 14, 2012 bij 3:54 pm #

    Wauw, leuke stukken bij zeg!

  8. Lisa januari 14, 2012 bij 5:46 pm #

    Mooie kledij, vooral die jurkjes en die jassen :)

  9. Martine januari 14, 2012 bij 6:31 pm #

    Die eerste jurk vind ik echt heel chique, en die trui met het uiltje is cool ;)
    x Martine

  10. Myrthe januari 15, 2012 bij 11:19 am #

    Wat een prachtige collectie zeg, heel mooi! Fijn dat bordeaxrood zo veel voorkomt in deze collectie, dat vind ik zo’n mooie kleur! <3

  11. Marloes januari 15, 2012 bij 12:05 pm #

    Ah mooie collectie~! Die jurken zijn prachtig en ik vind die trui met die hond ook zo schattig haha!

  12. Svea januari 15, 2012 bij 7:03 pm #

    Dit vind ik wel een leuke collectie! Me likey!

  13. Tessa januari 15, 2012 bij 9:36 pm #

    Mooie collectie!

  14. ninajosephine januari 16, 2012 bij 7:54 am #

    Geweldige jassen zitten ertussen. Wow!

  15. Hendriksenik januari 16, 2012 bij 8:43 pm #

    Wat een super mooie collectie zeg! I want them all! <3

Geef een reactie

